Διαφήμιση

βοήθεια για επιλογή ταμπλετ

• βοήθεια για επιλογή ταμπλετ

παιδιά καλημέρα !!
      σαν ποιο εμπειροι που είστε θελω να βοηθήσετε να βρώ ένα ταπλετ
      θέλω να είναι κινέζικο και value of money

μέχρι τώρα ειμουν μεταξύ

Teclast X98 Air 3G - Chuwi Vi10 - Xiaomi mi pad2

απλά είμαι εντελώς άσχετος στο θέμα τάμπλετ και φοβάμαι λίγο τις μετατροπές ρομ κτλ ..

εσείς τι θα μου προτείνατε ???
    • Το μόνο που θα μπορούσα να σου προτείνω είναι το Cube U65 , πολύ απλά γιατί αυτό έχω στην κατοχή μου και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Δεν θα απαριθμήσω τα χαρακτηριστικά του μιας και μπορείς πολύ εύκολα να τα δεις αναλυτικά στον σύνδεσμο που σου παρέθεσα. Το θεωρώ ως το απόλυτο vfm tablet, κάτι αντίστοιχο με το redmi note 2 μου στα κινητά.
      Επίσης μιας και δεν γνωρίζεις από μετατροπές rom όπως αναφέρεις, κανένα πρόβλημα μιας και το tablet δουλεύει απροβλημάτιστα χωρίς να είναι αναγκαίο να αλλαχθεί η ρομ. Εγώ, όπως και πολλοί άλλοι, δεν την έχω αλλάξει και δεν έχω ακόμη αφορμή για να το κάνω. Οι επιδόσεις του είναι κορυφαίες, η ποιότητα των υλικών του πολύ καλή και η χρήση του απροβλημάτιστη. Το μόνο μείον για μένα, είναι ότι είναι λιγάκι πιο βαρύ από ότι θα ήθελα ώστε να μπορώ να διαβάζω άνετα για αρκετή ώρα βιβλία στην γνωστή στάση "ελικόπτερο" laugh-squared (ανάσκελα). Βέβαια με την άφιξη του redmi note 2, μάλλον έρχεται σε δεύτερη μοίρα πλέον.
    • Ο/H Gkontos10 έγραψε:

παιδιά καλημέρα !!
      σαν ποιο εμπειροι που είστε θελω να βοηθήσετε να βρώ ένα ταπλετ
      θέλω να είναι κινέζικο και value of money

μέχρι τώρα ειμουν μεταξύ

Teclast X98 Air 3G - Chuwi Vi10 - Xiaomi mi pad2

απλά είμαι εντελώς άσχετος στο θέμα τάμπλετ και φοβάμαι λίγο τις μετατροπές ρομ κτλ ..

εσείς τι θα μου προτείνατε ???
      Mi pad 2 με κλειστα ματια τη συγκρινεις τωρα?
    • Διαφήμιση
    • Ο/H michael έγραψε:

Η αλήθεια αν είχα τα λεφτά να το έπαιρνα θα έλιωνα πάνω του τώρα