Παιδια γεια σας. Ειμαι νεος εδω και θα το εκτιμουσα εαν με βοηθουσατε.
Ο κολλητος μου εχει ενα Redmi Note 3 Pro (SD) που για καποιο λογω μετα απο αναβαθμιση το μονο που δειχνει ειναι μια μαυρη οθονη. Αναβει κανονικα, τα κουμπια στο κατω μερος φωτιζονται, το πατημα του power button δειχνει τις επιλογες για Reboot, Power off κτλ αλλα η οθονη μαυρη.
Φυσικα κλειδωμενος bootloader και μη ενεργοποιημενο το USB debugging.
Οποτε αυτη η μεθοδος μου βγαζει το γνωστο error οτι η συσκευη ειναι κλειδωμενη
Xiaomi MIUI Official Forum
Παω στην επομενη μεθοδο
[MIUI DEVICE TEAM] Flash (Unbrick) Redmi Note 3(SD) with Locked Bootloader - Redmi Note 3 - Xiaomi MIUI Official Forum
και ενω με την εντολη adb devices την βλεπει την συσκευη με την εντολη adb reboot edl απλα ξανα bootαρει το κινητο και με βγαζει σην παλι γνωστη μαυρη Home screen.
Δοκιμασα και αυτο
[MIUI Device Team] Entering EDL Using Volume Keys - Redmi Note 3 - Xiaomi MIUI Official Forum
αλλα εμενα παλι δεν μου βγαζει σε σε edl
Οποτε λοιπον η επομενη λυση ειναι αναζητηση service η ατομου να ασχολειται με αυτα να μας το φτιαξει. Επειδη το πηραμε απο αγγελια και ο πωλητης (που δεν τον βρισκουμε στο τηλεφωνο) μας ανεφερε οτι για τυχον service αρκει το IMEI και αποστελνεται Κινα, η Xiaomi μας απογοητευσε. Δεν το παιρνει απο εμας αλλα λεει να το στειλουμε στο μαγαζι που το πηραμε (επισυναπτω στο τελος στο spoiler την απαντηση στο email)
Υπαρχει καποιος καπου που να γνωριζει που μπορουμε να το στειλουμε για επισκευη? Υπαρχει καποιος εδω Αθηνα που να ξερει απο επισκευες (ιδιωτης η καταστημα) ωστε να του το δωσουμε?
Ευχαριστω
Display Spoiler
Dear Sir/Madam,Thank you for your support and attention towards XiaoMi.Thank you for letting us know of this information,We are truly sorry for the inconvenience you have encountered.We do sincerely suggest you kindly take the device for a technical test with the original seller,Kindly for your information,All Xiaomi items can only be applying for the after-sale warranty service within the original region of its purchase.Euro/USA market do not support provide international shipping and after-sale service to the items which did not purchase directly with us through the official site mi.com/en/ as your reference kindly.We do think the original seller should be able to provide you exchange or repair service regarding of this purchased item.We do sincerely appreciated for your understanding and patience with us kindly.Kindly making contact with the original seller regarding of this purchase,Hopefully you will be able to receive an exchange or repair policy :)We appreciate your understanding and cooperation.If you have any further question, please feel free to contact us.May you experience a lifetime of love, happiness and joy!
Ο κολλητος μου εχει ενα Redmi Note 3 Pro (SD) που για καποιο λογω μετα απο αναβαθμιση το μονο που δειχνει ειναι μια μαυρη οθονη. Αναβει κανονικα, τα κουμπια στο κατω μερος φωτιζονται, το πατημα του power button δειχνει τις επιλογες για Reboot, Power off κτλ αλλα η οθονη μαυρη.
Φυσικα κλειδωμενος bootloader και μη ενεργοποιημενο το USB debugging.
Οποτε αυτη η μεθοδος μου βγαζει το γνωστο error οτι η συσκευη ειναι κλειδωμενη
Xiaomi MIUI Official Forum
Παω στην επομενη μεθοδο
[MIUI DEVICE TEAM] Flash (Unbrick) Redmi Note 3(SD) with Locked Bootloader - Redmi Note 3 - Xiaomi MIUI Official Forum
και ενω με την εντολη adb devices την βλεπει την συσκευη με την εντολη adb reboot edl απλα ξανα bootαρει το κινητο και με βγαζει σην παλι γνωστη μαυρη Home screen.
Δοκιμασα και αυτο
[MIUI Device Team] Entering EDL Using Volume Keys - Redmi Note 3 - Xiaomi MIUI Official Forum
αλλα εμενα παλι δεν μου βγαζει σε σε edl
Οποτε λοιπον η επομενη λυση ειναι αναζητηση service η ατομου να ασχολειται με αυτα να μας το φτιαξει. Επειδη το πηραμε απο αγγελια και ο πωλητης (που δεν τον βρισκουμε στο τηλεφωνο) μας ανεφερε οτι για τυχον service αρκει το IMEI και αποστελνεται Κινα, η Xiaomi μας απογοητευσε. Δεν το παιρνει απο εμας αλλα λεει να το στειλουμε στο μαγαζι που το πηραμε (επισυναπτω στο τελος στο spoiler την απαντηση στο email)
Υπαρχει καποιος καπου που να γνωριζει που μπορουμε να το στειλουμε για επισκευη? Υπαρχει καποιος εδω Αθηνα που να ξερει απο επισκευες (ιδιωτης η καταστημα) ωστε να του το δωσουμε?
Ευχαριστω
Dear Sir/Madam,Thank you for your support and attention towards XiaoMi.Thank you for letting us know of this information,We are truly sorry for the inconvenience you have encountered.We do sincerely suggest you kindly take the device for a technical test with the original seller,Kindly for your information,All Xiaomi items can only be applying for the after-sale warranty service within the original region of its purchase.Euro/USA market do not support provide international shipping and after-sale service to the items which did not purchase directly with us through the official site mi.com/en/ as your reference kindly.We do think the original seller should be able to provide you exchange or repair service regarding of this purchased item.We do sincerely appreciated for your understanding and patience with us kindly.Kindly making contact with the original seller regarding of this purchase,Hopefully you will be able to receive an exchange or repair policy :)We appreciate your understanding and cooperation.If you have any further question, please feel free to contact us.May you experience a lifetime of love, happiness and joy!