σήμερα αγόρασα το Redmi Note 4 απο dealer. Διάβασα τις οιδηγίες, δεν είμαι προγραμματιστής, ούτε με ενδιαφέρει να μάθω. Ψάχνω κάποιον με το αζημίωτο να μου βάλει ελληνικά και να μου νεξηγήσει κάποια πράγματα για το κινητό! Μ'ενω Αθήνα Εξάρχεια.
Αναζήτηση Βοήθειας για xiaomi redmi Note 4 Athina
-
-
settings-->about phone-->miui version???Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!
-
-
Ο/H VonBullen έγραψε:
ούτε με ενδιαφέρει να μάθω. Ψάχνω κάποιον με το αζημίωτο
Μία φώτο το about phone θα ήταν καλύτερα... -
Καλά στα λέει ο nas....δεν είναι τίποτα, με λίγη βοήθεια μπορείς να κάνεις τα πάντα...
China stable έχεις αρχηγέ.
Κάνε έναν έλεγχο bootloader: Πως τσεκάρουμε αν ο bootloader είναι κλειδωμένος ή ξεκλείδωτος και γράψε μας τα αποτελέσματα!!Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!
-
Καταλαβαίνω , ότι είναι πολύ εύκολο για κάποιον , που έχει γνώσεις σε υπολογιστή και σε σμαρτ ηλέφωνο να κάνει τον έξυπνο και να σχολιάζει τα του αζημίωτου. Όμως υπάρχουν και οι άνθρωποι που δεν θέλουν να μάθουν ή δεν έχουν τον χρόνο να ασχοληθούν , δηλαδή τι θα γίνει ,θα τα μάθω με το ζόρι. Άν γνώριζα την διαδικασία δεν θα το αγόραζα! Μπορεί κάποιος να βοηθήσει ή να το πουλήσω?
-
Όταν ζητάς βοήθεια τουλάχιστον φρόντισε να είσαι ευγενικός προς αυτούς από τους οποίους ζητά βοήθεια, αλήθεια αν κάποιος έρθει να σε βοηθήσει αλλά κάτι πάει στραβά τι θα ακούσει, όταν τώρα μιλάς έτσι ?
Εδώ ήμαστε fan club, παρέα και όχι υπάλληλοί σου για να σου έχουμε υποχρέωση.
Πούλα το και άντε στο καλό. -
Ο/H VonBullen έγραψε:
Καταλαβαίνω , ότι είναι πολύ εύκολο για κάποιον , που έχει γνώσεις σε υπολογιστή και σε σμαρτ ηλέφωνο να κάνει τον έξυπνο και να σχολιάζει τα του αζημίωτου. Όμως υπάρχουν και οι άνθρωποι που δεν θέλουν να μάθουν ή δεν έχουν τον χρόνο να ασχοληθούν , δηλαδή τι θα γίνει ,θα τα μάθω με το ζόρι. Άν γνώριζα την διαδικασία δεν θα το αγόραζα! Μπορεί κάποιος να βοηθήσει ή να το πουλήσω?
Ίσως να μην κατάλαβες ότι δεν είμαστε υπάλληλοι της Xiaomi εδώ.