Διαφήμιση

Mi Max Hydrogen κλειδωμενος Bootloader, μεταχειρισμενο και ζηταει Mi Account παλιου χρηστη. βοηθεια παρακαλω

    • Mi Max Hydrogen κλειδωμενος Bootloader, μεταχειρισμενο και ζηταει Mi Account παλιου χρηστη. βοηθεια παρακαλω

      Καλησπερα παιδια, αγορασε μια φιλη μου ενα Mi Max 3/32GB μεταχειρισμενο ειναι, και ο εξυπνος ο πωλητης του εκανε επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων, χωρις να θυμαται Mi Account, email και τα σχετικα (ΕΛΕΟΣ) το κινητο τωρα για να ξεκλειδωσει πρεπει να βαλουμε τον κωδικο του τον οποιο δεν εχουμε! Υπαρχει τροπος να το κανουμε By Pass? Δεν ειναι προθυμος να επιστρεψει τα χρηματα της πισω ειναι για μπουνιες ο ανθρωπος!
    • Δυσκολα τα πράγματα φίλε μου...

      Τον λογαριασμό με κάποιο εμαιλ ή με αριθμό τηλεφώνου τον έχει κάνει οπότε θέλει δοκιμές στο mi cloud μέχρι να βρεθεί με τι το έχει φτιάξει (θα σας βγάλει δηλαδή λάθος κωδικός αντί για δεν υπάρχει το account)...Με ένα reset password θα βγάλετε άκρη αν δεν θυμάται τον κωδικό...

      Αρκεί να συνεργαστεί :(
    • Ο/H NasDriver έγραψε:

      Δυσκολα τα πράγματα φίλε μου...

      Τον λογαριασμό με κάποιο εμαιλ ή με αριθμό τηλεφώνου τον έχει κάνει οπότε θέλει δοκιμές στο mi cloud μέχρι να βρεθεί με τι το έχει φτιάξει (θα σας βγάλει δηλαδή λάθος κωδικός αντί για δεν υπάρχει το account)...Με ένα reset password θα βγάλετε άκρη αν δεν θυμάται τον κωδικό...

      Αρκεί να συνεργαστεί :(
      Αν δειτε κατω εχει εναν κωδικο οπου λεει να τον πω στο Customer Service για να το ξεκλειδωσουν, το προσπαθησα με το Live Chat της Xiaomi Αμερικης, και μου ζητανε το Email που ηταν συνδεδεμενο πριν το κινητο το οποιο δεν εχω με τον κωλανθρωπο που μπλεξαμε, αυτον τον κωδικο δεν τον ζητησαν καν!

      Γνωριζει κανεις αν υπαρχει αρμοδια υπηρεσια για τετοια πραγματα?
      Images
      • Screenshot_1.png

        542,69 kB, 803×563, viewed 140 times
    • Διαφήμιση
    • Αυτό είναι το ID του λογαριασμού που είχε φτιάξει...με κάποιο εμαιλ ή αριθμό κινητού...όντως μπλέξατε :(

      @derveni, έχεις καμία ιδέα ?
    • @Samurai @NasDriver Όχι δεν υπάρχει τέτοια υπηρεσία στην Ελλάδα, απλά όλα είναι στην καλή συνεργασία των δύο πλευρών. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί δεν υπάρχει αυτήν η συνεργασία, τέτοιες τακτικές που εφαρμόζει ο νυν πωλητής είναι άτομα που ασχολούνται με κλεπταποδοχή προϊόντων και διάθεση αυτών (ας μας πει συγκεκριμένα ο αγοραστής φίλος μας αν άτομο που του πούλησε το κινητό ασχολείται μεμονωμένα με παρά εισαγωγή κινητών- αν είναι κατάστημα - η αν είναι τυχαίος πωλητής που είναι και το πιο σίγουρο και πως εντόπισαν τον πωλητή ?? ). Θεωρό το τελευταία και με βάζει σε σκέψεις ότι το εν λόγω αποτελεί προϊόν κλοπής, γιατί δεν γνωρίζω κανένα μα κανένα μέλος να μην θυμάται το mail του η τον αριθμό του τηλεφώνου που έκανε την εγγραφή, και αυτό με κάνει να πιστεύω ότι είναι.

      Λυπάμαι δεν βλέπω φως στο τούνελ για τον φίλο μας @Samurai είναι αυτό που λέμε την πάτησε.
    • Ο/H derveni έγραψε:

      @Samurai @NasDriver Όχι δεν υπάρχει τέτοια υπηρεσία στην Ελλάδα, απλά όλα είναι στην καλή συνεργασία των δύο πλευρών. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί δεν υπάρχει αυτήν η συνεργασία, τέτοιες τακτικές που εφαρμόζει ο νυν πωλητής είναι άτομα που ασχολούνται με κλεπταποδοχή προϊόντων και διάθεση αυτών (ας μας πει συγκεκριμένα ο αγοραστής φίλος μας αν άτομο που του πούλησε το κινητό ασχολείται μεμονωμένα με παρά εισαγωγή κινητών- αν είναι κατάστημα - η αν είναι τυχαίος πωλητής που είναι και το πιο σίγουρο και πως εντόπισαν τον πωλητή ?? ). Θεωρό το τελευταία και με βάζει σε σκέψεις ότι το εν λόγω αποτελεί προϊόν κλοπής, γιατί δεν γνωρίζω κανένα μα κανένα μέλος να μην θυμάται το mail του η τον αριθμό του τηλεφώνου που έκανε την εγγραφή, και αυτό με κάνει να πιστεύω ότι είναι.

      Λυπάμαι δεν βλέπω φως στο τούνελ για τον φίλο μας @Samurai είναι αυτό που λέμε την πάτησε.
      Ο πωλητης ειναι γνωστος ενως φιλου της κοπελας που αγορασε το κινητο αστα να πανε δηλαδη, και ειναι μεγαλος ειναι πανω απο 40 και ισως φοβαται ισως για τα προσωπικα του στοιχεια δεν καταλαβαινω τι παιζει με την παρτι του! Παντως εχουμε μονο το τηλεφωνο του δεν ξερουμε που μενει και τα σχετικα. Θα προσπαθησω να πιεσω για την διευθυνση email του τον κωδικο του δεν τον χρειαζομαστε και αυτος νομιζει οτι αν μας δωσει το ονομα του email θα εχουμε και τον λογαριασμο του.

      Ευχαριστω για την ολη βοηθεια αλλα μαλλον αδιεξοδος αν δεν συνεργαστει αυτος.
    • Πήγαινε να το καταγγείλεις στην Αστυνομία.
      Δώσε τα στοιχεία του και ενημέρωσε το φόρουμ για το μαγαζί ώστε να ξέρουμε να προσεχουμε. (αν εχει μαγαζί)
      Redmi Note 8T (Willow)
      Official Global stable 11.0.7.0 (PCXEUXM)
    • Διαφήμιση
    • Ο/H pechr έγραψε:

      Πήγαινε να το καταγγείλεις στην Αστυνομία.
      Δώσε τα στοιχεία του και ενημέρωσε το φόρουμ για το μαγαζί ώστε να ξέρουμε να προσεχουμε. (αν εχει μαγαζί)
      Θα το καταγγείλει στην Ασφάλεια και να δώσει ότι στοιχεία έχει ανταλλαγή μηνυμάτων πώς πληρώθηκε ο πωλητής τον αριθμό τηλεφώνου του κ.λ.π.
      Υ.Γ. Εδώ για την υποβολή της μήνυσης θα χρειαστεί παράβολο 100 euro, αλλά θα ενημερώσει στον Αξιωματικό Υπηρεσίας ότι το παράβολο θα πληρωθεί όταν γίνει η εκδίκαση της υπόθεσης και να γραφεί αυτό στην μήνυση ώστε ο Εισαγγελέας να μην πάει την υπόθεση στο αρχείο.