Παιδιά χρόνια σας πολλά καλή χρονιά να έχουμε. Το πρόβλημα μου είναι το εξής, πήγα να το κάνω επαναφορά μέσα από το TWRP και τα έσβησα όλα από μέσα και τώρα δεν ανοίγει καθόλου μου βγάζει το λογότυπο MI και τίποτα άλλο στο TWRP μπαίνω αλλά δεν ξέρω τι να κάνω δυστυχώς δεν είχα κρατήσει κάποιο αντίγραφο, γίνετε τίποτα η να ψάξω για άλλο κινητό, ευχαριστώ!
Το έκανα brick και εγώ μια βοήθεια παρακαλώ![SOLVED]
-
-
-
Πέρνα την xtrv rom όσο είσαι σε twrp , στον εσωτερικό χώρο του κινητού και φλάσαρέ την.
Εάν δεν στο αναγνωρίζει , μπες στον device manager και διέγραψε τυχών λάθος driver σε Android bootloader interface, και άσε τον υπολογιστή να τους βρεί μόνος του.
ΥΓ δεν πρόλαβα την @fog για άλλη μια φορά. -
Λοιπόν ανοίγω υπολογιστή και πάω, Εσωτερικός χώρος>TWRP>BACKUPS>Redmi_Note_3, ρίχνω την ρομ εκεί σε μορφή zip και δεν υπάρχει στο TWRP την έκανα αποσυμπίεση μέσα σε φάκελο και την έβαλα πάλι δεν έγινε τίποτα τι κάνω λάθος γιατί είμαι και λίγο άσχετος!
Συγγνώμη που άργησα να απαντήσω αλλά όλη η διαδικασία αργεί πολύ.
=============== Δεκ 31st 2017, 1:08pm ===============
Όταν λέω όλα όλα δεν παίζω χαχαχα, τώρα μου γράφει ¨χωρίς εγκατεστημένοOS θέλεις σίγουρα να κάνεις επανεκκίνηση το κάνω και πάλι τα ίδια μένει στο λογότυπο MI. -
-
Όχι δεν έχω κάνει τέτοια διαδικασία θα προσπαθήσω τώρα.
-
Αυτοματοποιημένη εγκατάσταση drivers για κινητά Xiaomi σε όλα τα Windows x64 & x86
Επιλέγεις mediatek οδηγούς για το τηλέφωνό σου. -
Ο/H gogos1975 έγραψε:
Λοιπόν ανοίγω υπολογιστή και πάω, Εσωτερικός χώρος>TWRP>BACKUPS>Redmi_Note_3, ρίχνω την ρομ εκεί σε μορφή zip και δεν υπάρχει στο TWRP την έκανα αποσυμπίεση μέσα σε φάκελο και την έβαλα πάλι δεν έγινε τίποτα τι κάνω λάθος γιατί είμαι και λίγο άσχετος!
Συγγνώμη που άργησα να απαντήσω αλλά όλη η διαδικασία αργεί πολύ.
=============== Δεκ 31st 2017, 1:08pm ===============
Όταν λέω όλα όλα δεν παίζω χαχαχα, τώρα μου γράφει ¨χωρίς εγκατεστημένοOS θέλεις σίγουρα να κάνεις επανεκκίνηση το κάνω και πάλι τα ίδια μένει στο λογότυπο MI.