Εκανα τον διαμεσολαβητή σε μία πώληση ενός redmi note 4 sd625 4/64(από φίλο σε ξάδελφο).
Ο φίλος διέγραψε το mi account από το PC του μιας και μεταπήδησε σε Nokia 8 χωρίς πριν να κάνει logout από το note 4.
Τώρα ζητάει τον κωδικό του mi account από το κινητό κατά την εκκίνηση της εγκατάστασης και φυσικά δεν βρίσκει
τπτ αφού δεν υπάρχει τέτοιο account πια.
Μετά από ψάξιμο έκανα το εξής:
Έστειλα ένα mail εδώ ([email protected]) εξηγώντας τους την κατάσταση και παρέχοντάς τους ό,τι στοιχείο
θα μπορούσε να τους ήταν χρήσιμο (αρ. τηλ, IMEI, τύπο τηλεφώνου, screenshot του κινητού) και αναφέροντάς τους ότι μπορώ
και να τους στείλω και το τιμολόγιο και φωτό του κουτιού και ό,τι άλλο χρειαστούν.
Αυτοί υποτίθεται θα μου στείλουν έναν κωδικό ξεκλειδώματος για να συνεχίσω.
Είναι σωστή η διαδικασία;
Μήπως υπάρχει κάποιο workaround για να "συνεφέρω" το κινητό και να τελείωνει η ιστορία;
To κινητό είναι global και δεν έχει υποστεί καμία παρέμβαση.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Ο φίλος διέγραψε το mi account από το PC του μιας και μεταπήδησε σε Nokia 8 χωρίς πριν να κάνει logout από το note 4.
Τώρα ζητάει τον κωδικό του mi account από το κινητό κατά την εκκίνηση της εγκατάστασης και φυσικά δεν βρίσκει
τπτ αφού δεν υπάρχει τέτοιο account πια.
Μετά από ψάξιμο έκανα το εξής:
Έστειλα ένα mail εδώ ([email protected]) εξηγώντας τους την κατάσταση και παρέχοντάς τους ό,τι στοιχείο
θα μπορούσε να τους ήταν χρήσιμο (αρ. τηλ, IMEI, τύπο τηλεφώνου, screenshot του κινητού) και αναφέροντάς τους ότι μπορώ
και να τους στείλω και το τιμολόγιο και φωτό του κουτιού και ό,τι άλλο χρειαστούν.
Αυτοί υποτίθεται θα μου στείλουν έναν κωδικό ξεκλειδώματος για να συνεχίσω.
Είναι σωστή η διαδικασία;
Μήπως υπάρχει κάποιο workaround για να "συνεφέρω" το κινητό και να τελείωνει η ιστορία;
To κινητό είναι global και δεν έχει υποστεί καμία παρέμβαση.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.