Έχω αγοράσει ένα Redmi Note 5 εδώ και 3 εβδομάδες. Καθώς ρύθμιζα το κινητό μου δημιουργήθηκε νέο mi account με τον αριθμό τηλεφώνου μου. Εγώ όμως είχα ήδη mi account από άλλες μου συσκευές με το e-mail μου και απερίσκεπτα διέγραψα μέσω υπολογιστή το νέο mi account που είχε δημιουργηθεί με τον αριθμό τηλεφώνου μου, χωρίς να κάνω log out από τη συσκευή μου. Τώρα δε μπορώ να αλλάξω το mi account στη συσκευή μου, η οποία βέβαια λειτουργεί φυσιολογικά αλλά άμα κάνω format (και φαντάζομαι upgrade σε miui 10) θα μου ζητάει τον κωδικό από το διεγραμμένο λογαριασμό. Επικοινώνησα με το support της xiaomi και μου είπαν να απευθυνθώ σε τοπικό service center. Ωστοστό η συσκευή είναι αγορασμένη από μαγαζί skroutz χωρίς εγγύηση της info quest. Μπορώ να κάνω κάτι μόνος μου για αυτό; Θα με βοηθήσουν σε κάποιο service center, με πληρωμή πάντα ή όχι επειδή δεν είναι αγορασμένο από την αντιπροσωπεία;
Διέγραψα το mi account χωρίς log out.
-
-
Ο/H carolosjk έγραψε:
Έχω αγοράσει ένα Redmi Note 5 εδώ και 3 εβδομάδες. Καθώς ρύθμιζα το κινητό μου δημιουργήθηκε νέο mi account με τον αριθμό τηλεφώνου μου. Εγώ όμως είχα ήδη mi account από άλλες μου συσκευές με το e-mail μου και απερίσκεπτα διέγραψα μέσω υπολογιστή το νέο mi account που είχε δημιουργηθεί με τον αριθμό τηλεφώνου μου, χωρίς να κάνω log out από τη συσκευή μου. Τώρα δε μπορώ να αλλάξω το mi account στη συσκευή μου, η οποία βέβαια λειτουργεί φυσιολογικά αλλά άμα κάνω format (και φαντάζομαι upgrade σε miui 10) θα μου ζητάει τον κωδικό από το διεγραμμένο λογαριασμό. Επικοινώνησα με το support της xiaomi και μου είπαν να απευθυνθώ σε τοπικό service center. Ωστοστό η συσκευή είναι αγορασμένη από μαγαζί skroutz χωρίς εγγύηση της info quest. Μπορώ να κάνω κάτι μόνος μου για αυτό; Θα με βοηθήσουν σε κάποιο service center, με πληρωμή πάντα ή όχι επειδή δεν είναι αγορασμένο από την αντιπροσωπεία;
Δεν μου έχει τύχει τέτοιο πρόβλημα με διεγραμμένο λογαριασμό, αλλά εκτιμώ ότι δεν θα έχεις πρόβλημα και θα δεχθεί τον κωδικό στην διαδικασία logout. Έτσι και αλλιώς είναι κάτι που πρέπει να το δοκιμάσεις οπωσδήποτε τώρα που το τηλέφωνο είναι λειτουργικό ακόμα. -
-
Η λύση ειναι να επικοινωνήσεις με την xiaomi .
Πες τους οτι το αγόρασες απο Κίνα...(λεω εγω)
Ο/H dnomikos έγραψε:
(θα έχεις σοβαρό πρόβλημα όπως λες και πρέπει να επιμείνεις για βοήθεια από τώρα στο service.sg@xiaomi.com.
-
Είχα στείλει e-mail στο global support πριν καμιά εβδομάδα, αλλά δεν έχω πάρει απάντηση ακόμα. Έστειλα μόλις ένα e-mail και στo service.sg@xiaomi.com, όπως αναφέρθηκε.
Μίλησα και μέσω live chat με το support της Ινδίας, αλλά εκείνοι μου είπαν οτι δε μπορούν να κάνουν κάτι και οτι πρέπει να πάω σε local service center για να μου κάνουν reset το κινητό.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Θα περιμένω για απάντηση με e-mail από το support της xiaomi. -
-
-
Μετά την πρώτη φορά που πάτησα Sign out και κατάλαβε η συσκευή πως κάτι πάει λάθος με το λογαριασμό μου (και δε με έκανε logout), απλά ζητάει τον κωδικό. Τώρα δε με αφήνει καν να ξαναεπιλέξω sign out, γιατί οτι πάτησω εξώ από το παράθυρο με τον κωδικό με μεταφέρει πίσω στην αρχική σελίδα των ρυθμίσεων.
AQmUBTVeQnrvPjpt7 -
Ο/H carolosjk έγραψε:
Μετά την πρώτη φορά που πάτησα Sign out και κατάλαβε η συσκευή πως κάτι πάει λάθος με το λογαριασμό μου (και δε με έκανε logout), απλά ζητάει τον κωδικό. Τώρα δε με αφήνει καν να ξαναεπιλέξω sign out, γιατί οτι πάτησω εξώ από το παράθυρο με τον κωδικό με μεταφέρει πίσω στην αρχική σελίδα των ρυθμίσεων.
AQmUBTVeQnrvPjpt7
Απενεργοποίησε και τις αυτόματες ενημερώσεις στο κινητό μη σου περάσει καμιά Miui 10 μόνο του!!! -
Καλησπέρα, χρόνια πολλά και καλή χρονιά. Τελικά βρήκες λύση στο πρόβλημα; Το ίδιο έπαθα και εγώ και δεν μπορώ να αλλάξω λογαριασμό.
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0