Καλησπέρα,
Μετά απο αναβάθμιση στην XTRV 8-11-22 δεν μπορώ να μπω στο mi cloud λογαριαμό ουτέ και να κάνω συγχρονισμό απο τις ρυθμίσεις του τηλεφώνου ,
μου πετάει το παρακάτω μήνυμα:

Αν μπω όμως απο τον chrome του τηλεφώνου π.χ ή απο υπολογιστή μπαίνω κανονικά στον λογαριασμό...
Τι να φταίει ;
Μετά απο αναβάθμιση στην XTRV 8-11-22 δεν μπορώ να μπω στο mi cloud λογαριαμό ουτέ και να κάνω συγχρονισμό απο τις ρυθμίσεις του τηλεφώνου ,
μου πετάει το παρακάτω μήνυμα:
Αν μπω όμως απο τον chrome του τηλεφώνου π.χ ή απο υπολογιστή μπαίνω κανονικά στον λογαριασμό...
Τι να φταίει ;