[feedquote='TheLab.gr','http://www.thelab.gr/eidiseis/battlefield-4-benchmarks-gtx-780-ti-direct-132243.html']
Σήμερα θα αναφερθούμε σε ορισμένα ενδιαφέροντα benchmarks του γνωστού παιχνιδιού της EA Games, Battlefield 4. Οι δοκιμές διεξήχθησαν με το Mantle API σε διάφορες περιπτώσεις, συμπεριλαμβανομένων των APUs. Η γενική εικόνα που επικρατεί, είναι η σημαντική βελτίωση των επιδόσεων που παρατηρείται με το Mantle, αλλά και ορισμένα προβλήματα που προκύπτουν.
Οι πληροφορίες προέρχονται από το TechReport.com, το οποίο σας προτείνουμε να επισκεφθείτε για να διαβάσετε το πλήρες review του Mantle. Το πρώτο set των benchmarks αφορούν το Battlefield 4 σε δύο διαφορετικά setups. Το πρώτο σύστημα με επεξεργαστή Core i7 4770k και κάρτες γραφικών GTX 780 Ti, R9 290X, με το Mantle αρχικά και ύστερα με το DirectX. Το δεύτερο setup περιελάμβανε επεξεργαστή A1-7850k και κάρτες γραφικών GTX 780 Ti, R9 290X πρώτα με το Mantle και έπειτα με το DirectX.
Βλέπουμε ότι σε περιπτώσεις GPU Bound, το Mantle δημιουργεί μια διαφορά των 12 frames, ενώ σε περιπτώσεις CPU Bound η διαφορά αγγίζει τα 41 frames. Ακόμη παρατηρούμε ότι στην περίπτωση του CPU Bound η 780 Ti συμπεριφέρεται καλύτερα από την R9 290X, όχι όμως και όταν χρησιμοποιείται το Mantle. Επιπλέον σε κατάσταση GPU Bound, το Mantle βοηθάει την R9 290X να φθάσει την 780 Ti με μια διαφορά που ανέρχεται μόλις στα 15 frames.

Συνεχίζοντας παρατηρούμε ότι το Mantle είναι αυτό που μειώνει σημαντικά το «frame time». Η διαφορά μεταξύ 780 Ti και R9 290X είναι σημαντική σε καταστάσεις CPU Bound αλλά η «πράσινη» παίρνει το προβάδισμα από πλευράς επιδόσεων σε περιπτώσεις GPU Bound. Τέλος υπάρχει και ένα γράφημα (το τελευταίο κατά σειρά) που δείχνει το «frame production time» και περιλαμβάνει όλα τα configurations. Χωρίς το Mantle οι επιδόσεις της R9 290X δεν είναι καλές, ενώ σε περιπτώσεις όπου το Mantle είναι ενεργοποιημένο ο χρόνος είναι πιο μειωμένος ακόμη και από την GTX 780 Ti. Ωστόσο σε κατάσταση GPU Bound η διαφορά των frames είναι αμελητέα αν και με ή χωρίς το Mantle η R9 290X προηγείται.


[/feedquote]

Οι πληροφορίες προέρχονται από το TechReport.com, το οποίο σας προτείνουμε να επισκεφθείτε για να διαβάσετε το πλήρες review του Mantle. Το πρώτο set των benchmarks αφορούν το Battlefield 4 σε δύο διαφορετικά setups. Το πρώτο σύστημα με επεξεργαστή Core i7 4770k και κάρτες γραφικών GTX 780 Ti, R9 290X, με το Mantle αρχικά και ύστερα με το DirectX. Το δεύτερο setup περιελάμβανε επεξεργαστή A1-7850k και κάρτες γραφικών GTX 780 Ti, R9 290X πρώτα με το Mantle και έπειτα με το DirectX.
Βλέπουμε ότι σε περιπτώσεις GPU Bound, το Mantle δημιουργεί μια διαφορά των 12 frames, ενώ σε περιπτώσεις CPU Bound η διαφορά αγγίζει τα 41 frames. Ακόμη παρατηρούμε ότι στην περίπτωση του CPU Bound η 780 Ti συμπεριφέρεται καλύτερα από την R9 290X, όχι όμως και όταν χρησιμοποιείται το Mantle. Επιπλέον σε κατάσταση GPU Bound, το Mantle βοηθάει την R9 290X να φθάσει την 780 Ti με μια διαφορά που ανέρχεται μόλις στα 15 frames.
Συνεχίζοντας παρατηρούμε ότι το Mantle είναι αυτό που μειώνει σημαντικά το «frame time». Η διαφορά μεταξύ 780 Ti και R9 290X είναι σημαντική σε καταστάσεις CPU Bound αλλά η «πράσινη» παίρνει το προβάδισμα από πλευράς επιδόσεων σε περιπτώσεις GPU Bound. Τέλος υπάρχει και ένα γράφημα (το τελευταίο κατά σειρά) που δείχνει το «frame production time» και περιλαμβάνει όλα τα configurations. Χωρίς το Mantle οι επιδόσεις της R9 290X δεν είναι καλές, ενώ σε περιπτώσεις όπου το Mantle είναι ενεργοποιημένο ο χρόνος είναι πιο μειωμένος ακόμη και από την GTX 780 Ti. Ωστόσο σε κατάσταση GPU Bound η διαφορά των frames είναι αμελητέα αν και με ή χωρίς το Mantle η R9 290X προηγείται.

