Διαφήμιση

Ετοιμάζεται νέο DirectX στα πρότυπα του low-level Mantle API της AMD;

    • Ετοιμάζεται νέο DirectX στα πρότυπα του low-level Mantle API της AMD;

      [feedquote='TheLab.gr','http://www.thelab.gr/eidiseis/etoimazetai-neo-directx-sta-protypa-tou-low-133041.html']
      Τον τελευταίο καιρό, έντονες είναι οι συζητήσεις γύρω από το Mantle API της AMD και τα οφέλη που αυτό προσφέρει. Πρόκειται για ένα feature που η εταιρεία κυκλοφόρησε πρόσφατα σε μορφή patch και δίνει καλύτερη «πρόσβαση» του προγραμματιστή στο «υλικό» της κάρτα γραφικών. Τα μέχρι τώρα δημοσιεύματα και η εμπειρία των χρηστών, αναφέρουν ότι παρατηρείται σημαντική βελτίωση σε entry-level και mid-range συστήματα.

      Φυσικά η Microsoft δεν θέλει να μείνει πίσω στο τομέα αυτό. Ήδη οι πρώτες πληροφορίες αποκαλύπτουν τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας για το DirectX. Μια πιο προσεκτικότερη ματιά στην περιγραφή του Game Developer Conference (GDC) που έχει προγραμματιστεί για τα μέσα Μαρτίου αποκαλύπτει πληροφορίες για το μέλλον. Ειδικότερα αναφέρεται: «Σχεδόν 20 χρόνια το DirectX αποτελούσε την πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε από προγραμματιστές για να αναπτύξουν τα πιο γρήγορα και οπτικά αξιόλογα παιχνίδια. Ζητήθηκε να κάνουμε περισσότερα. Ζητήθηκε να προσφέρουμε εργαλεία τα οποία θα συμβάλλουν έτσι ώστε ο χρήστης να εκμεταλλευθεί στο έπακρο τις επιδόσεις του PC του».

      Το παραπάνω χωρίο μας κάνει να διατυπώσουμε με ασφάλεια το συμπέρασμα, ότι η Microsoft προσπαθεί να επιτύχει αυτό που κάνει η AMD με το Mantle. Επίσης σε άλλο σημείο για το Direct3D, ο Max McMcullen επικεφαλής του τμήματος Windows Graphics πραγματεύεται μελλοντικές low-level βελτιώσεις. Συγκεκριμένα φέρεται να γράφει: «Οι μελλοντικές βελτιώσεις στο Direct3D θα επιτρέψουν τον καλύτερο έλεγχο του hardware εκ μέρους των προγραμματιστών και θα μειώσουν το CPU rendering overhead».

      Άραγε τι συμβαίνει και με το OpenGL; Είναι πιθανόν πολλά στοιχεία του που μειώνουν το driver overhead να είναι ήδη διαθέσιμα αλλά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την διεξαγωγή του GDC όπου θα αποκαλυφθούν περισσότερες λεπτομέρειες για τα δυο πιο δημοφιλή APIs γραφικών.

      Πηγή: techspot.com
      [/feedquote]