[feedquote='TheLab.gr','http://www.thelab.gr/eidiseis/valve-aoeanoigeia-ton-kodika-metatropis-togl-apo-133464.html']
Αρχικά η Valve στόχευε με την source engine στο Direct3D, όπου η μεταφορά των παιχνιδιών στο Linux και στο OS X γινόταν με ένα στρώμα μετατροπής γνωστό και ως ToGL. Θέλωντας να βοηθήσει τους προγραμματιστές παιχνιδιών αποφάσισε να δώσει μέσω του GitHub τον κώδικα της μετατροπής γραφικών μεσω της άδειας χρήσης MIT .
Το ToGL υποστηρίζει μόνο ένα υποσύνολο του Direct3D 9.0C όπως επίσης και την μετάφραση του HLSL byte-code σε GL Shading Language του OpenGL. Επίσης παρέχει Shader Model 3(SM3) υποστήριξη με multiple render targets χωρίς όμως vertex texture fetch.
Το ToGL από μόνο του δεν προσφέρει αρκετά αλλά μπορεί να φανεί χρήσιμο στην μεταφορά παιχνιδιών από Direct3D μηχανή σε OpenGL για το Linux. Ίσως να φανεί χρήσιμο και στους προγραμματιστές του Wine, αν και η υποστήριξη του D3D9 στο Wine είναι σε καλή κατάσταση.

[/feedquote] Το ToGL υποστηρίζει μόνο ένα υποσύνολο του Direct3D 9.0C όπως επίσης και την μετάφραση του HLSL byte-code σε GL Shading Language του OpenGL. Επίσης παρέχει Shader Model 3(SM3) υποστήριξη με multiple render targets χωρίς όμως vertex texture fetch.
Το ToGL από μόνο του δεν προσφέρει αρκετά αλλά μπορεί να φανεί χρήσιμο στην μεταφορά παιχνιδιών από Direct3D μηχανή σε OpenGL για το Linux. Ίσως να φανεί χρήσιμο και στους προγραμματιστές του Wine, αν και η υποστήριξη του D3D9 στο Wine είναι σε καλή κατάσταση.

Πηγή: Phoronix