Διαφήμιση

Valve: Διαθέσιμος και ο OpenGL debugger VOGL στο GitHub

    • Valve: Διαθέσιμος και ο OpenGL debugger VOGL στο GitHub

      [feedquote='TheLab.gr','http://www.thelab.gr/eidiseis/valve-diathesimos-kai-o-opengl-debugger-vogl-133538.html']
      Σε πρόσφατη είδηση είδαμε την Valve να καθιστά διαθέσιμο τον κώδικα μετατροπής D3D σε OpenGL , ToGL, μέσω του GitHub στους προγραμματιστές παιχνιδιών. Σε συνέχεια της παραπάνω είδησης, η Valve τον Ιανουάριο είχε ανακοινώσει ότι θα διαθέσει και τον debugger OpenGL, που φέρει την ονομασία VOGL. O Rich Geldreich, προγραμματιστής της Valve, ανακοίνωσε την είδηση μέσω του blog του. Σύμφωνα με τον Rich Geldreich, η Valve διέθεσε και τον VOGL στο GitHub υπο την άδεια χρήσης MIT, άδεια που επιτρέπει την ενσωμάτωση του σε κλειστού κώδικα εφαρμογές.

      To VOGL, ενώ έχει κάνει μεγάλα βήματα προόδου απαιτεί αρκετή επιπλέον ανάπτυξη και έλεγχο για την χρήση του. Οδηγίες για την χρήση του και την παρούσα TODO λίστα θα αναρτηθούν σύντομα στο wiki του GitHub. Στην παρούσα κατάσταση του παρέχει πλήρη υποστήριξη με την OpenGL 3.3 και ελπίζουν σε υποστήριξη του OpenGL 4 εντός του έτους. Αξίζει να αναφερθεί ότι το VOGL αναπτύχθηκε με την χρήση του Qt Creator και ο επίσημος compiler που χρησιμοποιήθηκε είναι ο LLVM Clang, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ο compiler GCC, στον οποίο παρατηρείται μία μείωση της απόδοσης.

      Το VOGL αναπτύχθηκε από την Valve Software σε συνεργασία με την RAD Game Tools.


      Πηγή: Phoronix
      [/feedquote]