[feedquote='TheLab.gr','http://www.thelab.gr/eidiseis/crytek-ta-8-gb-ram-mporei-na-135337.html'] 
Οι περισσότεροι από εμάς εντυπωσιάστηκαν από την ποσότητα σε RAM που διαθέτουν οι κονσόλες νέας γενιάς PS4 και Xbox One, δηλαδή τα 8 GB GDDR5 σε ενοποιημένη αρχιτεκτονική.
Όμως σε πρόσφατη δήλωση του ο Sean Tracy, Business Development Manager στην Crytek, είπε ότι δεν είναι και τόσο δύσκολο να γεμίσει όλη η μνήμη. Και αυτό θα γίνει αρκετά σύντομα.
Σε πρόσφατη συνέντευξη o Andrew Bowell, Head of Product Management της Havok, δήλωσε ότι οι καλλιτέχνες που εργάζονται στην ανάπτυξη των παιχνιδιών, δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να χρησιμοποιήσουν όλη αυτή τη μνήμη.
Σε ερώτηση, αν οι νέες κονσόλες θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα ελλείψεως μνήμης ο Andrew Bowell απάντησε :
"Θα συμφωνούσα ότι τα 8GB μνήμης μπορούν εύκολα να χρησιμοποιηθούν, πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι οι προγραμματιστές δεν έχουν απαραίτητα πρόσβαση και στα 8GB RAM. Για παράδειγμα στο Xbox One το λειτουργικό σύστημα δεσμεύει μέρος από αυτήν τη μνήμη. Και αφού η τεχνολογία αναπτύσσεται ραγδαία, σύντομα οι απαιτήσεις των παιχνιδιών θα περάσουν το όριο των λίγων GB μνήμης RAM. Χρειάστηκε να διαχειριστούμε την κατανάλωση μνήμης στο Ryse και αυτός σίγουρα θα είναι ένας δεσμευτικός παράγοντας σε αυτή τη γενιά."
"Όσο το hardware γίνεται δυνατότερο, η πολυπλοκότητα των παιχνιδιών αυξάνεται και η δυναμική μέσα σε αυτά. Παρόλα αυτά δεν είναι μόνο η ωμή δύναμη που θα επιτρέψει φωτορεαλιστικά γραφικά, αλλά και η τεχνολογία που έξυπνα θα χρησιμοποιεί ότι έχει να προσφέρει το hardware."
Έτσι τελικά καταλήγει στο ποιος μπορεί να βελτιστοποιήσει καλύτερα τα παιχνίδια, ώστε να εκμεταλλευτούν καλύτερα τις δυνατότητες των παιχνιδομηχανών νέας γενιάς.
[/feedquote]

Οι περισσότεροι από εμάς εντυπωσιάστηκαν από την ποσότητα σε RAM που διαθέτουν οι κονσόλες νέας γενιάς PS4 και Xbox One, δηλαδή τα 8 GB GDDR5 σε ενοποιημένη αρχιτεκτονική.
Όμως σε πρόσφατη δήλωση του ο Sean Tracy, Business Development Manager στην Crytek, είπε ότι δεν είναι και τόσο δύσκολο να γεμίσει όλη η μνήμη. Και αυτό θα γίνει αρκετά σύντομα.
Σε πρόσφατη συνέντευξη o Andrew Bowell, Head of Product Management της Havok, δήλωσε ότι οι καλλιτέχνες που εργάζονται στην ανάπτυξη των παιχνιδιών, δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να χρησιμοποιήσουν όλη αυτή τη μνήμη.
Σε ερώτηση, αν οι νέες κονσόλες θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα ελλείψεως μνήμης ο Andrew Bowell απάντησε :
"Θα συμφωνούσα ότι τα 8GB μνήμης μπορούν εύκολα να χρησιμοποιηθούν, πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι οι προγραμματιστές δεν έχουν απαραίτητα πρόσβαση και στα 8GB RAM. Για παράδειγμα στο Xbox One το λειτουργικό σύστημα δεσμεύει μέρος από αυτήν τη μνήμη. Και αφού η τεχνολογία αναπτύσσεται ραγδαία, σύντομα οι απαιτήσεις των παιχνιδιών θα περάσουν το όριο των λίγων GB μνήμης RAM. Χρειάστηκε να διαχειριστούμε την κατανάλωση μνήμης στο Ryse και αυτός σίγουρα θα είναι ένας δεσμευτικός παράγοντας σε αυτή τη γενιά."
"Όσο το hardware γίνεται δυνατότερο, η πολυπλοκότητα των παιχνιδιών αυξάνεται και η δυναμική μέσα σε αυτά. Παρόλα αυτά δεν είναι μόνο η ωμή δύναμη που θα επιτρέψει φωτορεαλιστικά γραφικά, αλλά και η τεχνολογία που έξυπνα θα χρησιμοποιεί ότι έχει να προσφέρει το hardware."
Έτσι τελικά καταλήγει στο ποιος μπορεί να βελτιστοποιήσει καλύτερα τα παιχνίδια, ώστε να εκμεταλλευτούν καλύτερα τις δυνατότητες των παιχνιδομηχανών νέας γενιάς.
Πηγή :gamingbolt
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Ετικέτες