[feedquote='TheLab.gr','http://www.thelab.gr/eidiseis/i-yahoo-ependyei-stin-snapchat-139700.html']
Εξερευνώντας άγνωστα μέρη η κάποτε υπερδύναμη στις μηχανές αναζήτησης, η Yahoo, προσπαθεί να επεκταθεί και πέρα από τα τετριμμένα και επενδύει σε ανερχόμενες εταιρίες όπως η Snapchat. Ανώνυμες πηγές που επικαλείται η Wall Street Journal, αναφέρουν ότι θα επενδύσει γύρω στα 20 εκατομμύρια δολάρια στη Snapchat, η οποία έχοντας αξιολογηθεί στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια, αναζητά επενδυτές. Η εταιρία αυτή έχει ήδη δεχτεί προτάσεις εξαγοράς από το Facebook ύψους 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, την οποία απέρριψε και μία ανάλογου ύψους από την Alibaba, η οποία είχε την ίδια τύχη. Παράτολμη κίνηση αν σκεφτεί κανείς ότι η Snapchat μέχρι σήμερα δε έχει κανένα έσοδο πέρα από τις χρηματοδοτήσεις που λαμβάνει.
Για όσους δεν γνωρίζουν τη συγκεκριμένη εταιρία, ανήκει στην ομάδα αυτή των εφαρμογών που είναι τελευταία στη μόδα, όπου χρήστες ανταλλάσσουν μηνύματα και φωτογραφίες οι οποίες μετά την ανάγνωσή τους εξαφανίζονται τελείως. Και είναι τόσο μεγάλη η διάδοσή τους που εταιρίες όπως η Microsoft και το Facebook αναπτύσσουν και δικές τους εφαρμογές για να μην μείνουν έξω από τον ανταγωνισμό. Φήμες θέλουν την Snapchat να υιοθετεί το δρόμο των διαφημίσεων οι οποίες θα μπορούσαν να αποφέρουν σημαντικά κέρδη αφού διαθέτει πάνω από εκατό εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Και μία συνεργασία με την Yahoo ως επενδυτή θα ωφελούσε και τις δύο εταιρίες, από τη μία η Yahoo θα μπορούσε να συναγωνιστεί με τον μεγαλύτερο αντίπαλο, την Google και από την άλλη η Snapchat θα μπορούσε να αυξήσει την βάση των χρηστών της σημαντικά.
[/feedquote]

Για όσους δεν γνωρίζουν τη συγκεκριμένη εταιρία, ανήκει στην ομάδα αυτή των εφαρμογών που είναι τελευταία στη μόδα, όπου χρήστες ανταλλάσσουν μηνύματα και φωτογραφίες οι οποίες μετά την ανάγνωσή τους εξαφανίζονται τελείως. Και είναι τόσο μεγάλη η διάδοσή τους που εταιρίες όπως η Microsoft και το Facebook αναπτύσσουν και δικές τους εφαρμογές για να μην μείνουν έξω από τον ανταγωνισμό. Φήμες θέλουν την Snapchat να υιοθετεί το δρόμο των διαφημίσεων οι οποίες θα μπορούσαν να αποφέρουν σημαντικά κέρδη αφού διαθέτει πάνω από εκατό εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Και μία συνεργασία με την Yahoo ως επενδυτή θα ωφελούσε και τις δύο εταιρίες, από τη μία η Yahoo θα μπορούσε να συναγωνιστεί με τον μεγαλύτερο αντίπαλο, την Google και από την άλλη η Snapchat θα μπορούσε να αυξήσει την βάση των χρηστών της σημαντικά.
Πηγή: Neowin