[feedquote='TheLab.gr','http://www.thelab.gr/eidiseis/h-google-anakoinonei-to-inbox-ti-nea-140252.html']
Η Google ανακοίνωσε το "Inbox", το οποίο είναι μία εφαρμογή για Android, iOS και το web, που εστιάζει "σε ότι πραγματικά έχει σημασία" όπως το έθεσε ο Sundar Pichai. To Inbox, το φέρνει ή ίδια ομάδα που έφτιαξε το Gmail. Όταν εμφανίστηκε το Gmail πριν από μία δεκαετία, άλλαξε τα δεδομένα με δύο τρόπους : πρώτα με ένα ανίκητο σύστημα καταπολέμησης spam και προσφέροντας τότε ένα gigabyte αποθηκευτικού χώρου όταν οι άλλες εταιρίες όπως η Yahoo και το Hotmail έδιναν μόνο 2-4 MB. O στόχος του Inbox είναι να περιορίσει την πληθώρα των emails και να αυξήσει την παραγωγικότητα όπως δήλωσε και ο Sundar Pichai, ο Senior Vice-President στη Google :
"Τώρα λαμβάνουμε περισσότερα email περισσότερο από ποτέ και οι σημαντικές πληροφορίες χάνονται ανάμεσα στα πολλά μηνύματα και τα σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνουμε μένουν πίσω, ιδιαίτερα όταν δουλεύουμε από τα τηλέφωνά μας. Για πολλούς από εμάς, το email έχει γίνει μία καθημερινή αγγαρεία, η οποία μας αποτρέπει από το να ασχοληθούμε με τα σημαντικά θέματα και δεν μας βοηθάει να κάνουμε αυτά που πρέπει να γίνουν".
Το Inbox έχει τρεις τομείς με τους οποίους μας βοηθάει να πετύχουμε το στόχο μας, τους οποίους η Google ονομάζει : Bundles, Highlights και Reminders. Tα Bundles, επεκτείνουν τις κατηγορίες που εισήγαγε η Google τον περασμένο χρόνο. Όλα τα emails μια κατηγορίας ομαδοποιούνται αυτόματα και παράλληλα ο χρήστης θα μπορεί να ορίζει φίλτρα και νέες κατηγορίες. Για παράδειγμα ο χρήστης θα λαμβάνει την αλληλογραφία από τις τράπεζες και τις αποδείξεις των online αγορών σε ένα bundle. Με αυτόν τον τρόπο οι σημαντικές πληροφορίες δεν θα χάνονται ανάμεσα σε δεκάδες άλλα email που δεχόμαστε κάθε μέρα ή κάθε εβδομάδα. Με τα Highlights, σημαντικές πληροφορίες όπως προγράμματα πτήσεων, εκδηλώσεις, φωτογραφίες και έγγραφα που μας στέλνουν οι φίλοι μας και η οικογένειά μας θα επισημαίνονται και ο χρήστης θα μπορεί να βλέπει επιπλέον πληροφορίες που δεν ήταν μέρη του αρχικού μηνύματος, όπως παραδόσεις δεμάτων ή real-time πληροφορίες για τις πτήσεις μας.
Με τα Reminders μπορούμε να ορίζουμε υπενθυμίσεις για ότι θέλουμε και το Inbox μας μετατρέπεται σε ένα μέρος που μπορούμε να ελέγχουμε σε περίπτωση που ξεχάσουμε κάτι. Τα Assists συνδέονται με τα Reminders για να κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη. Για παράδειγμα, αν ορίσουμε μία υπενθύμιση για να καλέσουμε ένα μαγαζί, θα μας δίνει αυτόματα και το συγκεκριμένο τηλέφωνο. Το Assists λειτουργεί συνδυαστικά και με τα άλλα emails μας και όταν για παράδειγμα κάνουμε μία κράτηση για μία πτήση, αυτόματα θα λαμβάνουμε και το σύνδεσμο για να κάνουμε check in. Αν για κάποιο λόγο δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι από όσα έχουμε ορίσει υπενθύμιση, θα μπορούμε να χρησιμοποιούμε το Snooze για να μας ειδοποιήσει αργότερα ή όταν φτάσουμε σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία.
Είναι ξεκάθαρο ότι η Google πιστεύει ότι το Inbox είναι η νέα γενιά του Gmail. Μία εφαρμογή πιο οργανωμένη και με περισσότερες δυνατότητες που έχει σαν σκοπό τη διευκόλυνση του χρήστη. Τότε όμως γιατί το Inbox δεν αντικατάστησε το Gmail ; Όταν νέες εκδόσεις ενός προγράμματος κυκλοφορεί, οι οποίες είναι αρκετά διαφορετικές από ότι έχουν συνηθίσει οι χρήστες, σε κάποιους αρέσει και κάποιοι χρειάζονται χρόνο για να τις συνηθίσουν και κάποιοι απλώς δεν θέλουν να αλλάξουν και χρησιμοποιούν την παλιά. Το Gmail είναι μία πάρα πολύ δημοφιλής εφαρμογή και η Google δεν συνηθίζει να αναγκάζει τους χρήστες να υιοθετήσουν νέες συνήθειες και προγράμματα, αλλά τους αφήνει να τα ανακαλύψουν μόνοι τους. Αν είστε από αυτούς που θα ήθελαν να το δοκιμάσουν άμεσα, θα χρειαστεί να ζητήσετε μία πρόσκληση στέλνοντας ένα email στο inbox@google.com και θα τη λάβετε σύντομα.
[/feedquote]

"Τώρα λαμβάνουμε περισσότερα email περισσότερο από ποτέ και οι σημαντικές πληροφορίες χάνονται ανάμεσα στα πολλά μηνύματα και τα σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνουμε μένουν πίσω, ιδιαίτερα όταν δουλεύουμε από τα τηλέφωνά μας. Για πολλούς από εμάς, το email έχει γίνει μία καθημερινή αγγαρεία, η οποία μας αποτρέπει από το να ασχοληθούμε με τα σημαντικά θέματα και δεν μας βοηθάει να κάνουμε αυτά που πρέπει να γίνουν".
Το Inbox έχει τρεις τομείς με τους οποίους μας βοηθάει να πετύχουμε το στόχο μας, τους οποίους η Google ονομάζει : Bundles, Highlights και Reminders. Tα Bundles, επεκτείνουν τις κατηγορίες που εισήγαγε η Google τον περασμένο χρόνο. Όλα τα emails μια κατηγορίας ομαδοποιούνται αυτόματα και παράλληλα ο χρήστης θα μπορεί να ορίζει φίλτρα και νέες κατηγορίες. Για παράδειγμα ο χρήστης θα λαμβάνει την αλληλογραφία από τις τράπεζες και τις αποδείξεις των online αγορών σε ένα bundle. Με αυτόν τον τρόπο οι σημαντικές πληροφορίες δεν θα χάνονται ανάμεσα σε δεκάδες άλλα email που δεχόμαστε κάθε μέρα ή κάθε εβδομάδα. Με τα Highlights, σημαντικές πληροφορίες όπως προγράμματα πτήσεων, εκδηλώσεις, φωτογραφίες και έγγραφα που μας στέλνουν οι φίλοι μας και η οικογένειά μας θα επισημαίνονται και ο χρήστης θα μπορεί να βλέπει επιπλέον πληροφορίες που δεν ήταν μέρη του αρχικού μηνύματος, όπως παραδόσεις δεμάτων ή real-time πληροφορίες για τις πτήσεις μας.
Με τα Reminders μπορούμε να ορίζουμε υπενθυμίσεις για ότι θέλουμε και το Inbox μας μετατρέπεται σε ένα μέρος που μπορούμε να ελέγχουμε σε περίπτωση που ξεχάσουμε κάτι. Τα Assists συνδέονται με τα Reminders για να κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη. Για παράδειγμα, αν ορίσουμε μία υπενθύμιση για να καλέσουμε ένα μαγαζί, θα μας δίνει αυτόματα και το συγκεκριμένο τηλέφωνο. Το Assists λειτουργεί συνδυαστικά και με τα άλλα emails μας και όταν για παράδειγμα κάνουμε μία κράτηση για μία πτήση, αυτόματα θα λαμβάνουμε και το σύνδεσμο για να κάνουμε check in. Αν για κάποιο λόγο δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι από όσα έχουμε ορίσει υπενθύμιση, θα μπορούμε να χρησιμοποιούμε το Snooze για να μας ειδοποιήσει αργότερα ή όταν φτάσουμε σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία.
Είναι ξεκάθαρο ότι η Google πιστεύει ότι το Inbox είναι η νέα γενιά του Gmail. Μία εφαρμογή πιο οργανωμένη και με περισσότερες δυνατότητες που έχει σαν σκοπό τη διευκόλυνση του χρήστη. Τότε όμως γιατί το Inbox δεν αντικατάστησε το Gmail ; Όταν νέες εκδόσεις ενός προγράμματος κυκλοφορεί, οι οποίες είναι αρκετά διαφορετικές από ότι έχουν συνηθίσει οι χρήστες, σε κάποιους αρέσει και κάποιοι χρειάζονται χρόνο για να τις συνηθίσουν και κάποιοι απλώς δεν θέλουν να αλλάξουν και χρησιμοποιούν την παλιά. Το Gmail είναι μία πάρα πολύ δημοφιλής εφαρμογή και η Google δεν συνηθίζει να αναγκάζει τους χρήστες να υιοθετήσουν νέες συνήθειες και προγράμματα, αλλά τους αφήνει να τα ανακαλύψουν μόνοι τους. Αν είστε από αυτούς που θα ήθελαν να το δοκιμάσουν άμεσα, θα χρειαστεί να ζητήσετε μία πρόσκληση στέλνοντας ένα email στο inbox@google.com και θα τη λάβετε σύντομα.
Πηγή: tomshardware