Διαφήμιση

ΠΡΟΒΛΗΜΑ INTERNET

• ΠΡΟΒΛΗΜΑ INTERNET

Θέλω την βοήθειά σας. Εχω εδώ και 6 μήνες το note και
      είμαι πολύ ευχαριστημένος. Όμως στα μέσα Αυγούστου μου έκανε το εξής Όταν ήμουν
      στο Internet ( ειδικά μετά από 1-1/2 ώρα χρήσης ) μου κόλλαγε το ιντερνετ.
      Επρεπε να κάνω επανεκκίνηση και κάποιες φορές ξανακόλλαγε πάλι μετά από λίγο.
      Αυτό μου το έκανε αρκετές φορές.Να πώ ότι το αγόρασα από vickmall και είναι
      root ενώ έχει την multilangue επάνω, δηλαδή δεν έχω πειράξει τίποτα, γιατί
      είμαι και άσχετος. Να σημειώσω επίσης , αν αυτό βοηθάει ότι κάποιες φορές μου κάνει επαννεκίνηση
      του launcher για 1-2 δευτ., γεγονός που βέβαια δεν με πειράζει σε κάτι, αλλά δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο!!!!

Tελικά για άγνωστο λόγο ..έφτιαξε και μου το
      ξανακάνει εδώ και 2-3 μέρες.Τι φταίει;; ( παράκληση όχι πολλά τεχνικά..... γιατί
      είμαι και ολίγον άσχετος crazy )
    • Καλημέρα,

να υποθέσω ότι έχει επάνω ακόμα την rom με την οποία παρέλαβες την συσκευή. Οσον αφορά τις επαννεκινήσεις του launcher μπορείς να δείς και αυτό το νήμα όπου συζητάμε ακριβώς αυτό.
      Νομίζω ότι μόνο με φλασάρισμα της συσκευής θα απαλλαγείς οριστικά απο τα προβλήματα.
    • Ευχαριστώ κατ' αρχάς για την άμεση απάντησή σου. Ναι εχω την ρομ την αρχική αφού δεν έχω πειράξει τίποτα στο κινητό
      Οι επαννεκινήσεις του launcher δεν με πειράζουν γιατί είναι στιγμιαίες ( δεν ξέρω όμως αν δημιουργούν το πρόβλημα...)
      Όταν λες φλασάρισμα της συσκευής, τι είναι και πως γίνεται φίλε μου γιατί είμαι άσχετος ( αν είναι δυνατόν να με καθοδηγήσεις
      με κατανοητούς όρους λόγω της ασχετοσύνης μου!! ;( )
      Να συμπληρώσω επίσης ( σε mail που έστειλα στο vickmall που το αγόρασα ) μου είπαν να αλλάξω browser και μάλλον θα φτιάξει!
      Βέβαια σήμερα δεν μου κόλλησε καθόλου ( 1 1/2 ώρα χρήση). Για τον browser τι γνώμη έχετε ;( θα χρησιμοποιήσω μάλλον τον opera
      που το έχει το κινητό επάνω )

Το μήνυμα επεξεργάστηκε 1 φορά, τελευταία από τον/ην NXONTZ ().