Διαφήμιση

Είναι φυσιολογικό???

    • Είναι φυσιολογικό???

      Μου έστειλαν tracking number την πρώτη ημέρα που ταχυδρόμησαν το πακέτο μου. Το έβαλα στο Singapore Post την ίδια μέρα και το status προς μεγάλη μου έκπληξη έγραφε, ότι "παραλήφθηκε απο το πελάτη" ("Received from customer")! Επειδή μετά απο πάμπολες αποστολές που έχω λάβει ήταν η ΠΡΩΤΗ φορά που είδα παρόμοιο μήνυμα την πρώτη μέρα αποστολής, τους έγραψα την ανησυχία μου και μου απάντησαν ότι αυτό σημαίνει ότι "παραλήφθηκε το πακέτο απο τους μεταφορείς" (= "...it just means our carriers received the package from us...."). Μάλλον αγγλοκινέζικη θα είναι η μετάφραση, αλλά το νόημα είναι αυτό που με καθυσήχασε...
      Τις επόμενες δύο ημέρες "έστρωσε" το status μου και πλέον γράφει (όπως και θα έπρεπε να γράφει απο την αρχή), "Despatched to overseas (Country code: GR) "
      Εσείς το έχετε ξαναδεί αυτό? Είναι φυσιολογικό να γράφει "Received from customer" την πρώτη μέρα της αποστολής?


      Images
      • tracking1.jpg

        49,04 kB, 878×274, viewed 113 times
    • Γενικά τα tracking numbers είναι ανακυκλώσιμα οπότε μπορεί να έτυχες σε tracking number που είχε ξαναχρησιμοποιηθεί και απλά την πρώτη μέρα που τσέκαρες δεν είχε προλάβει να σβηστεί το status του. Δεν μου έχει συμβεί αλλά το έχω ξανακούσει και ακούγεται λογικό!
      Όπως και να έχει καλως να τα δεχτείς τα πακέτα σου! :thumbsup:
    • Ο/H iAmLiakos έγραψε:

      Γενικά τα tracking numbers είναι ανακυκλώσιμα οπότε μπορεί να έτυχες σε tracking number που είχε ξαναχρησιμοποιηθεί και απλά την πρώτη μέρα που τσέκαρες δεν είχε προλάβει να σβηστεί το status του. Δεν μου έχει συμβεί αλλά το έχω ξανακούσει και ακούγεται λογικό!
      Όπως και να έχει καλως να τα δεχτείς τα πακέτα σου! :thumbsup:


      Αυτό πραγματικά δεν το ήξερα... Ανακυκλωσιμα tracking numbers???
      Μάλιστα...!!! Αν είναι έτσι, όντως ακούγεται λογικό αυτό που συνέβει...
      Thanks! :)
    • Διαφήμιση
    • Αν σκεφτείς οτι το tracking number είναι ένας 9 ψήφιος αριθμός και πόσες παραγγελίες γίνονται κάθε βδομάδα ή ακόμη χειρότερα(σε πράξεις :P) κάθε μήνα που μπορεί να μην έχουν παραλάβει οι πελάτες και δεν έχει κάνει τον κύκλο του το tracking number τότε η ανακύκλωση τους είναι μονόδρομος!
      Πάντως εγώ έχω κάνει καμιά 100αριά παραγγελίες με tr.num απο ταχυδομεία SG και NL και παλαιότερα με CH post και ποτέ δεν μου έτυχε. (ή ίσως σπάνια κοίταζα την ίδια μέρα αποστολής :P)
    • Πάντως τώρα που το ξανασκέφτομαι, συνέβει το εξής γεγονός: Παρήγγειλα δύο διαφορετικά πακέτα, την ίδια μέρα απο το ίδιο e-shop και στα δύο μου έγραφε το ίδιο πράγμα ("Received from customer"). Να συνέβει συγχρόνως "ανακύκλωση" των tracking numbers? Γιατί όχι, ε? Αν πάνε με κάποια αριθμητική σειρά πιθανόν και να είναι αυτός ο λόγος. Το ένα πακέτο όμως είναι πολύ φθηνό (ένα holder τηλεφώνου για το αυτοκίνητο) και δεν το ανέφερα καν όταν τους έγραψα το mail. Σε κάθε περίπτωση πάντως, αν όντως παρέλαβε ο προηγούμενος πελάτης με αυτό το tracking number, τώρα είναι η σειρά μου... Ανυπομονώ... :D
    • Λοιπόν επειδή το έψαξα λίγο. Το SG post όταν στέλνει το πακέτο στα tracking sites φαίνεται το μηνυμα "received from customer" . Ίσως λοιπόν,αυτοί θεωρούν τον πωλητή πελάτη(γιατί όντως πελάτης τους είναι) οπότε αυτό σημαίνει οτι το δέμα είναι στα χέρια του ταχυδρομείου. Οπότε και μετά απο 2-3 μέρες σου φαίνεται το "Dispatched to Overseas" που σημαίνει οτι έφυγε!
      Πάντως τσέκαρα το tracking απο το mi3 μου και δεν έχει ξαναχρησιμοποιηθεί ακόμα απο τον Νοέμβριο του 14'! Βλέπω τα δικά μου στοιχεία.
      Αλλά γενικά αυτό με την ανακύκλωση συμβαίνει (τελικά ήταν άσχετο με το θέμα σου απλά αυτό μου ήρθε πρώτα στο μυαλό και το ανέφερα :roll: )!