Αποτελέσματα αναζήτησης
Αποτελέσματα αναζήτησης 1-5 από 5.
-
Καλημέρα, Μετά απο αρκετά email με το global.support και αφου τους έστειλα όλα τα αποδεικτικά (τιμολόγιο αγοράς ,ταυτότητα,στοιχεία συσκευής ,λογαριασμου, κτλ..) δεν έβγαλα άκρη , μια έλεγαν σε λίγο θα προχωρήσουμε σε restore του λογαριασμού και μετά έλεγαν ότι τελικά δεν γίνεται ...συννενόηση και υποστήριξη μηδέν. Ετσι έφτιαξα το γνωστό καλώδιο και φλασαρα με τον οδηγο του εδω του forum την κινεζικη developers και κατάφερα να ενεργοποιήσω τον νεό λογαριασμό και να ξεκλειδώσω το κινητό . Τώρα πε…
-
Ευχαριστώ και πάλι, θα ενημερώσω μόλις έχω νέα. =============== Μαι 14th 2017, 4:49pm =============== Να ενημερώσω ότι το email επικοινωνίας για παρόμοια προβλήματα ειναι αυτό που έγραψε ο NasDriver service.global@xiaomi.com. Μου απάντησαν και μου ζήτησαν κάποια επιπλεον στοιχέια (ΙΜΕΙ κτλ) , τους τα έγραψα και περιμένω. Θα ενημερώσω πάλι όταν έχω νέα.
-
Καλημέρα παιδιά , Έχω ένα redmi 3s αγορασμένο απο infoquest , έσβησα το mi account μεσω PC αλλά δεν είχα κάνει sign-out απο το κινητό ... έφτιαξα νεο λογαριασμό πάλι μεσω PC με το ίδιο email αλλά το τηλέφωνο είναι bound με τον παλιό λογαριασμό και μου έβγαζε συνέχεια sign in error , προχώρησα και έκανα την βλακεία να κάνω factory reset remote μεσω Google android devices , και τώρα δεν μπορώ καν να τελείώσω το αρχικό setup μετά το factory reset , χωρίς το Password του σβησμένου Mi account . Υπάρχ…