Παράθεση από amavroudis: “γράφεις τα sms στα ελληνικά; Έχεις σκεφτεί να περάσεις την ελληνική με το mod ώστε να στέλνεις 160/sms στα ελληνικά; Ανέβασε για αρχή ένα screenshot από το about phone να δούμε τι έκδοση φοράς.” Δεν βλέπω να βρίσκω λύση στο θέμα αφού έχω ήδη reinstall την εφαρμογή messages δύο φορές και Παρ όλου που βάζω convert to simple στις ρυθμίσεις δεν μου το κάνει. Επειδή είμαι και λίγο άσχετη πως μπορώ να κάνω αυτό που λες; Να βάλω ελληνική με το mod; Sent from my Redmi Note 3 us…
Έχω official, δε θέλω να την αλλάξω. Με βολεύουν τα αγγλικά και δε θέλω να μπαίνω σε ένα σωρό ρυθμίσειςf7a23aefc992dd05699bc34857a669a6.jpg Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Καλημέρα, έχω καιρό να γράψω κάτι. Έχω ένα θέμα με τα sms. Έχω της Google το messages είχα κάνει ρύθμιση για να μετατρέπει σε simple χαρακτήρες όλα ώστε να μου χωρά 160 χαρακτήρες/sms. Έκανα πρόσφατα ένα deep clean και από εκεί και μετά μου χρεώνει 3 sms για 1. Τι μπορώ να κάνω; Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Αν δεν γίνεται μπορεί κάποιος να προτείνει καμιά εφαρμογή της προκοπής να κατεβάσω;έχει διάφορες στο playstore , αλλά μήπως κάποιος σας έχει δοκιμάσει καμία άξια λόγου Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω κάτι. Έχω την official ROM. Έκανα το τελευταίο update και μετά από αυτό εξαφανίστηκε η επιλογή στα settings του child mode. Ξέρει κανείς τι έγινε; Μεταφέρθηκε αλλού; Που το βρίσκω τώρα; Μπορώ να το επαναφέρω; Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Τελικά έβγαλα την δεύτερη sim και μπορούσα να κάνω SMS. Ξαναέβαλα την δεύτερη sim και μου έρχονταν SMS μόνο στην πρώτη sim. Μετά από μισή μέρα ξαναμπλόκαρε και πάλι δεν λαμβάνω SMS σε κανένα από τα δύο νούμερα.... Βλέπω να πηγαίνει για κατάργηση το dual sim Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Παράθεση από takisfrag: “@efyv2 εσένα στέλνει μηνύματα κανονικά ; Στάλθηκε από το MI 5s Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk” Ναι στέλνει αλλά δεν λαμβάνει από αλλά κινητά. Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk