Αποτελέσματα αναζήτησης
Αποτελέσματα αναζήτησης 21-36 από 36.
-
Παράθεση από amavroudis: “Μόλις κάνεις ένα κύκλο φόρτισης θα δεις. Τώρα έχει καταναλωθεί πολύ ενέργεια στην αναβάθμιση. Άσε να πάει χαμηλά, βάλε το να φορτίσει και μετά θα δεις... ” Σε ευχαριστώ πολύ για άλλη μια φορά
-
Καλησπέρα και πάλι. Βλέπω ότι η εφαρμογή update έχει ρημάξει την μπαταρία μου, σήμερα έκανα αναβάθμιση αλλά αυτό έγινε το μεσημέρι. Μήπως κάτι έχω κάνει λάθος; forums.xiaomi-miui.gr/index.php/Attachment/67113/
-
Παράθεση από amavroudis: “Η κρυπτογράφηση μεταφράζεται σε κωδικό, μοτίβο στο twrp. Τελικά το έβαλες και λειτουργεί; Μπήκες twrp; ” ναι, είμαι οκ. ΟΛΑ παίζουν σωστά, απλά νομίζω πως έχω βρει κάποιο bug σχετικά με την εφαρμογή MAIL, που θα μπορούσα να το αναφέρω; Σορρυ για όλες αυτές τις ερωτήσεις αλλά είμαι από htc Dream (android 1.5), μετά σε Galaxy s1 έως s10 και την πέμπτη ήρθε στα χέρια μου το mi9 είμαι εντελώς άσχετος από miui
-
ΑΥΤΟ το twrp: 3.3.1_28-11 επιδή φοβήθηκα λίγο, κατάργησα το μοτιβο πριν προχωρήσω και έβαλα κωδικό, δεν ήξερα οτι παιζει μοτίβο στις TWRP σε ευχαριστώ
-
Μπορεί κάποιος φίλος να μου λύσει μια απορία; είναι άλλο η XTRV ROM και άλλο η ΕΛΛΗΝΙΚΗ XTRV ROM?
-
Έχω μπερδευτεί λίγο, είχα περάσει την .19 έκανα update απο το ΟΤΑ του κινητού και μου πέρασε .26 (beta) είναι σωστό αυτό; (mi9)
-
Γενικός οδηγός εγκατάστασης της Ελληνικής ρομ XTRV σε όλα τα κινητά Xiaomi (Update 13.04.2020)
Μήνυματελεια... καταλάθος έγινε, γιατί εγραψα εκει αντι για εδώ την απάντηση
-
εκανα check for updates και μου εβγαλε αναβαθμιση (XTRV), οταν επιλεγω να την περασω μου λεει οτι ο "σωτερικος μου χωρος είναι κρυπτογραφημένος, μολις ανοιξες το TWRP να βαλω τον κωδικό" ποιος κωδικός; εγω έχω πρόσωπο κλειδωματος και μοτίβο, σε ποιον κωδικό αναφέρεται; ευχαριστώ
-
Γενικός οδηγός εγκατάστασης της Ελληνικής ρομ XTRV σε όλα τα κινητά Xiaomi (Update 13.04.2020)