Διαφήμιση

Αποτελέσματα αναζήτησης

Αποτελέσματα αναζήτησης 101-119 από 119.

• Συγνώμη... 56309 το σκορ! Σήμερα στις 6 το πρωί μπήκα στο 3ο 24ωρο με χρήση ως κινητό και σκάλισμα καμια ώρα με wifi google play κατέβασμα ημερολόγιο και προσπάθειες συγχρονισμού.(τώρα είμαι 28%). Με τη μαιμού 6 που είχα πριν κάθε μέρα φόρτιζα

• Επισης να πω ότι το antuntu έβγαλε με 9.5.4 52600!!!

• Μήπως... πρέπει να κατέβουν οι επαφές που βρίσκονται στο λογαριασμό google στο τηλέφωνο τοπικά (δεν ξέρω αν είναι ήδη...) για να βλέπει τοπικά και τα συμβάντα; Αν και αν βάλω συμβάν το εμφανίζει κανονικά, τα γενέθλια από τις επαφές δε βλέπει. Είμαι άσχετος με το θέμα συγχρονισμού, θα το ψάξω κι άλλο. Ελπίζω μόνο μην τα χάσω όλα....

• ...και συνεχίζω... αφού εγκατέστησα το ημερολόγιο google, τώρα προστεθήκαν όλα και στο προεγκατεστημένο!!!! στους λογαριασμούς ημερολογίου μπήκαν επιπλέον άλλοι 2: ο contacts και ο Διακοπές στην Ελλάδα. Υποψιάζομαι λοιπόν ότι αν και οι υπενθυμίσεις γενεθλίων ήταν από πριν τσεκαρισμένες, δε δουλεύαν γιατί κάτι προφανώς δε συγχρονίστηκε στο τηλέφωνο. Για παράδειγμα στις επαφές έχω 336 (που έχουν και τα γενέθλια) οι οποίες λέει ότι έιναι όλες στο λογαριασμό gmail! Κάπου εδώ λοιπόν θα χρειαστώ τη βο…

• Ευχαριστώ NasDriver. Χωρίς άγχος... απλά ψάχνομαι... επίσης όταν μπαίνω στο ημερολόγιο και επιλέγω τη δεξιά καρτέλα: συμβάντα, μου βγάzει από κάτω: Φόρτωση συμβάντων από το 2020 και όταν πατάω πάνω του ανεβαίνει 2021, 2022 κλπ... και δε μπορών γυρίσω πίσω... δεν το πολυκαταλαβαίνω... το σημαντικό είναι τα γενέθλια πάντως. Αν βοηθάει κάπου ή παίζει ρόλο να πω ότι τις επαφές τις τράβηξα από gmail. Ευχαριστώ και πάλι! Υ.Γ. Εγκατέστησα το ημερολόγιο της Google και όλα φαίνονται άψογα (Ευχαριστώ alni…

• Επανέρχομαι στο θέμα γενέθλια... Ψάχνω όλη μέρα πως θα γίνει ειδοποίηση για γενέθλια. Ορίζω σε μια επαφή και δε χτυπά ειδοποίηση με τίποτα όυτε φαίνεται στο ημερολόγιο. Καμιά ιδέα παιδιά;