Αποτελέσματα αναζήτησης
Αποτελέσματα αναζήτησης 181-193 από 193.
-
TWRP 3.5.X.X για συσκευές XIAOMI
Pascell - - Recoveries
Μήνυμαδεν ξερω πως κανουν screenshot..μαλλον δεν περασε την διαδικασια την εκανε δεν εβγαλε error.. την διαδικασια με adb
-
Pascell - - Recoveries
ΜήνυμαΠαιδιά καλημέρα μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης τού twrp στο note 7 δεν μου ανοίγει το mi recovery πατημένο παρατεταμένα το volume up μου βγάζει.. Reboot.. Wipe data.. Mi assistant.. Τι δεν κάνω σωστά ?
-
Pascell - - Recoveries
ΜήνυμαΠαιδιά ερώτηση γιατί στην τελευταία εντολή που δίνω πατημένο παρατεταμένα το volume up δεν ανοίγει το mi recovery twrp
-
*ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΗ ΣΕ ANDROID 10 ΣΤΟ MI A2 LITE* Brickαρε μετά από αναβάθμιση σε Android 10
ΜήνυμαΕυχαριστώ θά το δοκιμάσω και θα σού όμως σίγουρα θα χρειαστώ βοήθεια είμαι άσχετος!! Πααμεεε
-
*ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΗ ΣΕ ANDROID 10 ΣΤΟ MI A2 LITE* Brickαρε μετά από αναβάθμιση σε Android 10
ΜήνυμαΚαι για τά δύο όμως ας ξεκινήσουμε με το δεύτερο!
-
ΜήνυμαΚ για να περάσω μια ελληνική rom τί πρέπει να κάνω προσαρμοσμένη η κάποια πού θα μου πρότεινες? Επίσης θέλω να βάλω κ στο redmi note 7 ελληνική rom!!
-
ΜήνυμαΠέρασα την rom που έστειλες κανονικά!! Τώρα μου λέει ότι ο bootloader είναι κλειδωμένος,με το mi unlock μου λέει συνδεθείτε με το mi account της συσκευής σας επαναλαμβάνω την διαδικασία ξανά κ ξανά αλλά δεν λέει να ξεκλειδώσει.. χαχα Δεν καταλαβαίνω
-
ΜήνυμαΓεια και πάλι μου βγάζει αυτό εδώ (bootloader) Device already : unlocked (bootloader) Device tampered: false (bootloader) Device unlocked: true (bootloader) Device critical unlocked: true (bootloader) changer screen enabled: false (bootloader) display panel Νομίζω ότι είμαστε εντάξει μέχρι εδώ κ επίσης δεν μπορώ να βρω οδηγούς για την συσκευή μου αλλά ούτε και rom για το a2 lite Κάποιες εντολές δεν τίς δέχεται το cmd ειμαι σε λειτουργεια δοκιμης windows 10
-
Γενικός οδηγός εγκατάστασης της Ελληνικής ρομ XTRV σε όλα τα κινητά Xiaomi (Update 13.04.2020)