Διαφήμιση

Αποτελέσματα αναζήτησης

Αποτελέσματα αναζήτησης 21-40 από 104.

• Γνωριζει κανεις τι μπορω να κανω για να το αμφισβητησω? Ευχαριστώ

• αρχικη € 2,71 φορος € 0,65 τελικη € 3,36 επιπλεον φοροι ΕΛΛΑΔΑ 3,04 απο ελτα μου ειπαν να καλεσω στο 2103538161 αλλα δεν απαντα κανεις WTF παμε ελλαδαρα σκισε μας την τσεπαρα

• Καλημερα Σημερα ηρθε δεμα απο aliexpress στο οποιο ειχα προπληρωσει φορο και μου εχουν κοτσαρει επιπλεον φορους απο το τελωνειο. Γνωριζει κανεις τι μπορω να κανω για να το αμφισβητησω? Ευχαριστώ

• Κι εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα, φοράει την τελευταία xtrv rom. Κι εμένα το ξυπνητήρι χτυπάει την ώρα που εμφανίζεται στον προγραμματισμό και όχι στην ώρα που εμφανίζεται στην αρχική οθόνη. Δοκίμασα να απενεργοποιήσω την αυτόματη ρύθμιση ώρας, μετά επανεκκίνηση, καμιά αλλαγή. Τελικά εγκατέστησα την εφαρμογή Alarm Clock Xtreme, της οποίας το widget εμφανίζει τη σωστή ώρα του επόμενου alarm. Δεν είμαι προγραμματιστής αλλά φαντάζομαι πως το όλο θέμα οφείλεται ίσως σε λάθος τρόπο άντλησης της ώρας του κ…

• Backup μέσω twrp

hehe - - Poco X3 NFC (Surya)

Μήνυμα

Εμ, δεν έχω αρκετό χώρο στην microsd δυστυχώς.. Συνολικά όλα τα partitions έχουν 28gb μέγεθος! Σε περίπτωση που κάνω μια αλλαγή, πχ εγκατάσταση magisk, προσθαφαίρεση εφαρμογών, ποια είναι τα partitions που θα πρέπει να επαναφέρω για να "αναιρέσω" τις ενέργειές μου? Ή δεν υφίσταται πλέον κάτι τέτοιο σε αυτή την έκδοση android?

• Backup μέσω twrp

Μήνυμα

Τελικά ήθελε να βάλω το μοτίβο ξεκλειδώματος στην πρώτη σελίδα του twrp, μόλις μπήκα σε recovery. Προχωράει, κάνω μόνο backup data σωστά?

• Backup μέσω twrp

Μήνυμα

Καλημέρα, Εγκατέστησα χθες την twrp_surya_POCOX3NFC_3.5.1.A10_30-03-2021_d-bl-l και διαπίστωσα πως όταν πατάω το backup εμφανίζεται μήνυμα "not all users decrypted". Πρέπει να πατήσω decrypt users ή όχι και να προχωρήσω με το backup? Επίσης, ποιούς φακέλους πρέπει να κάνω backup? Να υποθέσω system και data? Ευχαριστώ

• Μπαταρία, XTRV Rom και TWRP

hehe - - RedMi 9 (Lancelot)

Μήνυμα