Αποτελέσματα αναζήτησης
Αποτελέσματα αναζήτησης 1-14 από 14.
Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες
-
Νέος στη xiaomi
ΜήνυμαΤελικά είναι απλή διαδικασία η αναβάθμιση. Μου φύγε η ψυχή με το πάγωμα που μου έκανε χθες το βράδυ. Θα ήταν rom Μ έκαψες. Πέρασα σήμερα από πάνω την καινούργια rom κ έφτιαξαν όλα. Είμαι πλέον με miui 12.1 ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες σας. Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Νέος στη xiaomi
ΜήνυμαΚατάφερα κ πέρασα την miui12 με τις οδηγίες σας. Όλα καλά. Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Νέος στη xiaomi
ΜήνυμαΠαράθεση από Gasin: “Παράθεση από amavroudis: “Εδώ θα βρεις το τελευταίο twrp για το nitrogen. Download TWRP for nitrogen Κάνε το μια αναβάθμιση και κατέβασε και τη Xiaomi eu που σου έγραψα από εδώ download ” Είμαι άσχετος με αναβαθμίσεις, φοβάμαι μήπως το διαλύσω το τηλέφωνο.... Ευχαριστώ πολύ πάντως. Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ” Αγαπητοί φίλοι χρόνια πολλά. Τελικά το σκάλισα το τηλέφωνο και το χάλασα. Κατέβασα μια αναβάθμιση για miui 12 και την πέρασα με αρχείο zip σ…
-
RE:
ΜήνυμαΠαράθεση από amavroudis: “Εδώ θα βρεις το τελευταίο twrp για το nitrogen. Download TWRP for nitrogen Κάνε το μια αναβάθμιση και κατέβασε και τη Xiaomi eu που σου έγραψα από εδώ download” Είμαι άσχετος με αναβαθμίσεις, φοβάμαι μήπως το διαλύσω το τηλέφωνο.... Ευχαριστώ πολύ πάντως. Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Νέος στη xiaomi
ΜήνυμαΟκ ευχαριστώ πολύ. Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Νέος στη xiaomi
ΜήνυμαΑυτοματοποιημένα δεν γίνεται δηλαδή ε; Εννοώ να κατέβει το downloading 1.9Gb Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Νέος στη xiaomi
ΜήνυμαΜου αναφέρει all mirrors are offline, try later... Ξέρει κανείς γιατί δεν κατεβαίνει η αναβάθμιση; Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Νέος στη xiaomi