Αποτελέσματα αναζήτησης
Αποτελέσματα αναζήτησης 121-135 από 135.
-
Όπως κ στους περισσότερους οδηγούς εδώ μέσα μόνο τα χέρια να βγούν από την οθόνη να σου πάρουν το κινητό να στο συνδέσουν στου υπολογιστή κ να σου κάνει την δουλειά που έχεις στο μυαλό σου λείπουν .1000 ευχαριστώ κ άπειρα μπράβο
-
Παράθεση από icemaker: “καλημερα σας είμαι καινούριος στο φόρουμ και επειδή έχω μπερδευτεί θα ήθελα την βοήθεια σας.εχω ένα redmi note 2 με miui 7.0 stable 7.0.6.0.0 (LHMCNCI) από τη μάνα του θα ήθελα βοήθεια να περάσω την miui 8 τι πρέπει να κάνω?γιατί είμαι άσχετος από αυτα ” Παράθεση: “Note 2: Flash την Ελληνική FASTBOOT ROM (καθαρή εγκατάσταση)” κ αν δεν γίνεις σχετικός αμέσως θα πέσω να πνιγώ. Μετα απλά κατεβαζεις οποια miui8 ' θελεις κ την περνας απο recovery (TWRP) όπως ακριβως λέει στην …
-
Παράθεση από Rizzrak: “Αν έχει unofficial rom τότε πρέπει να περάσεις official μετά να ξεκλείδωσεις bootlocker και μετά περνάς ελληνική ” Αυτό φαντάστηκα κ γω , ρωτάω να το σιγουρέψω.Δεν το λένε οι οδηγοί ξεκάθαρα κ brickάρι για πλάκα το σκασμένο!!!Φυσικά το φλασάρισμα της official θα γίνει μέσο updater γιατι αλλιώς δεν γίνεται...
-
να ρωτήσω κ γω κατι με την σειρά μου , θα αποκτήσω το redmi note 3 pro (kenzo) που θα έχει unofficial rom λογικά γιατί δεν παράγγειλα από το geekbuing το official λόγω τιμής.Διάβασα όλες τις σελίδες κ για το ξεκλείδωμα του bootloader κ για το flashάρισμα της Ελληνικής rom πρέπει όμως να κάνω πρώτα αυτό Παράθεση: “Ξεκλείδωμα του Bootloader.” και μετά αυτό Παράθεση: “Flash την Ελληνική ROM στο RedMi Note 3 PRO (Για πρώτη φορά)”? Η κατευθείαν το δεύτερο αφού βέβαια εχω κάνει αίτηση για ξεκλείδωμα τ…
-