Διαφήμιση

Αποτελέσματα αναζήτησης

Αποτελέσματα αναζήτησης 701-720 από 928.

• Παράθεση από akis95: “Μόλις παρέλαβα το redmi pro 3/64. Πρώτες εντυπώσεις πολύ καλές! Είμαι άσχετος δεν είχα ποτέ πριν xiaomi και θέλω να ρωτήσω πως εναλλάζεις τις κάμερες... Όχι την μπροστινή με την πίσω αλλά τις δύο πίσω... Ευχαριστώ... ” Καλώς ήρθες στην Xiaomi ανηψιέ! Εύχομαι να ευχαριστηθείς την κινητάρα σου. Τώρα για την ερώτηση σου, περίμενε λίγο, θα πάρεις απάντηση. Τα παιδιά του φόρουμ είναι όλα πολύ εξυπηρετικά edit: εξυπηρετικά και γρήγορα!!

• Παράθεση από giwrgosalim: “Εφτασε αισίως η θήκη θα περάσω το μεσημέρι να την τσιμπησω...σύνολο 40 μέρες από την παραγγελία ” Αυτή είναι που έλεγες ότι είχε μπει τελωνείο;

• Παράθεση από eptanhsios: “Τι έγινε βρε παιδιά, εκεί που το είχαμε σχεδόν σίγουρο ότι από euglobalcentral δεν θα έχουμε θέμα τελωνείου ξαφνικά είμαστε 50-50; Πω.... Κέρκυρα μένω, μέσω Τελωνείου Θεσσαλονίκης περνάνε τα δέματα για εμάς εδώ ; ( Εχω ακούσει οτι θεσσαλονίκη ανα ποσοστό είναι περισσότερα τα " θύματα " ) ” Δεν νομίζω να περνάνε από Θεσσαλονίκη, γείτονα. Τα δικά μας πάντως έρχονται από Αθήνα

• Παράθεση από BanditGR: “Παράθεση από lak100: “προτιμω την rom του φορουμ με τα extra καλουδια απλα βλεπω οτι δεν υπαρχει η 8.2 ακομα για note 4 ” Όπως έχω ξαναπεί και να υπάρξει 8.2, μια τρύπα στο νερό θα είναι. Η XTRV 7.3.2 dev βρίσκεται ΗΔΗ στο MIUI 8.3, είναι σταθερότατη και άψογη σε μπαταρία, αποκρισιμότητα, αφαίρεση bloatware/spyware και απόδοση. Έτσι όπως την έχουν κάνει την κατάσταση οι Κινέζοι με τις Global Stable στο nikel, μια να βγάζουν, μια να παίρνουν πίσω, να ανακοινώνουν την 8.2 κ…

• ΝΑΙ! Πριν από λίγο βρήκα και εγώ ακόμη έναν κρυμμένο θησαυρό !!! Disney1.jpg Για όσους απορούν ποιός είναι αυτός ο θησαυρός, ρίξτε μία ματιά εδώ => xiaomi-miui.gr/community/index.php/Thread/23508