Αποτελέσματα αναζήτησης
Αποτελέσματα αναζήτησης 221-240 από 569.
-
RE:
ΜήνυμαΠαράθεση από Darap21: “Stable rom Η developer και γτι” Αυτό είναι γούστο του καθενός, όπως και αν θα βάλεις την rom του φορούμ ή θα κρατήσεις την Official. Προσωπικά έχω Official Dev γιατί θέλω να παιρνω αναβαθμίσεις κάθε εβδομάδα Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπέρα. Έχω ένα mi band 2 το οποίο ξέθαψα από το συρτάρι και θέλω να το σενιαρω και να το δώσω στο ανιψακι μου. Κατεβάζω το τελευταίο mifit και γίνονται αυτόματα ή θέλει κάτι παραπάνω? Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
RE:
ΜήνυμαΠαράθεση από billy1987: “Παράθεση από echaosad: “Το otetv go το έχει δοκιμάσει κάποιος? Δουλεύει? Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ” Δουλεύει αλλά θέλει ποντικάκι.” Το ποντίκι δεν νομίζω ότι δουλεύει στο mi box s. Ήδη έχω ένα Bluetooth της Xiaomi επάνω και ενώ το αναγνωρίζει κανονικά δεν βλέπω πουθενά κέρσορα. Επειδή είμαι άσχετος με το tvgo. Έβαλα την εφαρμογή, τους κωδικούς που ζητάει και θα έπρεπε να παίζει η χρειαζετε κάποια ρύθμιση ακόμα? Χρειάζεται να φτιάξω προφίλ…
-
Το otetv go το έχει δοκιμάσει κάποιος? Δουλεύει? Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όλα καλά από εμένα. Το cast μου δούλεψε χωρίς πρόβλημα Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
RE:
ΜήνυμαΠαράθεση από Andreleni: “Τα έχω κάνει ήδη αυτά..! Αλλά τίποτα..! Όταν το συνδέω με ethernet δουλεύει κανονικά αλλά το θέμα είναι ότι θέλω ασύρματα για άλλη τηλεόραση.. πιάνει κανονικά αλλά δίκτυα.. και επίσης αν έχετε να μου προτείνετε κάποια εφαρμογη για να κατεβάσω εκτός playstore.. κατέβασα το Aptoide αλλά δεν μου δουλεύει σωστά..” Ethernet συνδεσες με ανταπτορα? Δοκίμασε να αλλάξεις κανάλι στο WiFi μέσω του ρούτερ Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
RE: