Αποτελέσματα αναζήτησης
Αποτελέσματα αναζήτησης 341-360 από 500.
-
Έστειλα χτες στον γλυκουλη για το 1s, μου απάντησε ότι είναι εκτός στοκ και του ξανά έστειλα για το mi band 2. Όντως τα μηνύματα του είναι σε προσωπικό επίπεδο! Πολύ καλό! Τελικά βλέπω το νέο με τους παλμους είναι το "mi band pulse 1s" σωστά?
-
Η αλήθεια είναι ότι με εψησες να κοιτάξω προς το 1ο! Είναι και στη μισή τιμή και άμεσα διαθέσιμο ! Θέλω να ακούσω βέβαια και άλλες απόψεις στο φόρουμ μέχρι να επιλέξω.
-
κατεβάσα του ντοκτορ από εδώ και την πέρασα στο κινητό! Κανονικά δε θα δουλέψει?
-
Μόλις την κατεβάσα! Τώρα το μόνο που μου μένει είναι να αγοράσω το mi band! Χεχε
-
Δεν έχω την ελληνική γιατί είμαι άσχετος με flash recovery, root και τα σχετικά!
-
Μισό παιδάκια γιατί κατάμπερδεύτηκα! Xiaomi mi3 είναι το κινητό μου! Την εφαρμογή πως την κατεβάσω? Από play store?? (δεν έχω την ελληνική rom.)
-
Στο play store
-
Βαθμολογία 3.5 αστεράκια
-
Αααα μάλιστα το βρήκα! Περίεργο πάντως το 3.5 της βαθμολογίας!
-
Με ποια εφαρμογή λειτουργεί το mi band?
-
Tapatalk
ΜήνυμαΞεμπουκωσε! Μια χαρά
-
Tapatalk
ΜήνυμαΕδώ και 2 μέρες δεν μπορώ να μπω στο forum από το tapatalk!!! Συμβαίνει και σε άλλους?
-
XiaomiΜΑΝΙΑ
ΜήνυμαΗ αλήθεια είναι ότι ούτε εγώ πήρα tracking number λόγο του κόστους!
-
XiaomiΜΑΝΙΑ
ΜήνυμαΠαράθεση από Sam: “Παράθεση από barcelonistas1899: “μου αρεσε πολυ το 'Large Size Original Xiaomi Mouse Pads' και αυριο λεω να το παραγγειλω !!!! το βρηκα εδω Large Size Original Xiaomi Mouse Pads-5.39 and Free Shipping| GearBest.com και εδω Wholesale Original Xiaomi Mouse Pad for Desktop Laptop Computer 80 x 40 cm (BLUE) | Everbuying αλλα δεν εχω προηγουμενη εμπειρια με κανενα απο τα 2 καταστηματα ! ” Απο Gearbest το πήρα εγω και είναι 100 γνήσιο ,αρκετά καλό support και πολύ αξιόπιστο σάιτ!Απο…
-
XiaomiΜΑΝΙΑ