Αποτελέσματα αναζήτησης
Αποτελέσματα αναζήτησης 781-800 από 840.
-
redmi note
ΜήνυμαΠαράθεση από GR_Macedon: “Ήρθε και το δικό μου NOTE, απλό ταχυδρομείο Σιγκαπούρης από το MiniDeal με δώρο δερμάτινη θήκη και προστατευτικό. Παραγγελία 20/8, αναχώρηση 24/8 άφιξη 4/9. Θα το παραλάβω αύριο. Ελπίζω να είναι σώο και αβλαβές.” Καλορίζικο... . Με ποια ROM το πήρες;
-
redmi note
ΜήνυμαΠαράθεση από mAthosalas: “Παράθεση από topmar: “Καλησπέρα, για όσους ενδιαφέρονται, σε πάρα πολύ καλή προσφορά υπάρχει από εδώ, Tempered glass screen protector για το Xiaomi Redmi Note, με κόστος μόλις 3,07€ !!! Εγώ παρήγγειλα ήδη 2......” Τι ακριβως είναι αυτό; Σε τι χρησιμεύει; Η ευαισθησία της οθόνης στην αφή επηρεάζεται;” Προστατευτικη μεμβράνη για την οθόνη, όχι δεν επηρεάζει.....
-
Καλησπέρα παιδιά, Για να μην ανοίγω νέο θέμα, μιας και εγώ είμαι αρχάριος με το NOTE, θα βάλω εδώ τις τυχόν απορίες μου, μιας και σήμερα πήρα επιτέλους στα χέρια μου το νέο μου Xiaomi Redmi Note Enchanced!! Αφού το φόρτισα, ξεκίνησα από το απόγευμα να το στήνω......είναι η Αγγλοκινέζικη έκδοση και με το άνοιγμα και την σύνδεση στο WiFi του σπιτιού μου, βρήκε και εγκατέστησε νέα έκδοση, την MIUI - JHDCNBF30.0 . Να σημειώσω πως δεν θέλω να περάσω ακόμα την Ελληνική ROM, με βολεύουν τα Αγγλικά και …
-
redmi note
ΜήνυμαΚαλησπέρα, για όσους ενδιαφέρονται, σε πάρα πολύ καλή προσφορά υπάρχει από εδώ, Tempered glass screen protector για το Xiaomi Redmi Note, με κόστος μόλις 3,07€ !!! Εγώ παρήγγειλα ήδη 2......
-
redmi note
ΜήνυμαΤελικά αγόρασα την 3η στα παραπάνω λινκ, είχε 100% ευχαριστημένους αγοραστές και 99,9% αξιολόγηση ο πωλητής.....
-
redmi note
ΜήνυμαΓια πείτε ρε παιδιά μια άποψη, ποιά από τις παρακάτω 4 δερμάτινες θήκες για το κινητό, με παράθυρα εμπρός.....επειδή δεν την παρήγγειλα από το Vickmall.....:( Νο1 = 4,67€ Νο2 = 5,65€ Νο3 = 5,86€ Νο4 = 6,12€
-
Βοηθεια Σερρες !!!
topmar - - Ο καφενές μας
ΜήνυμαΈγινε η δουλειά σου, πιστεύω να είναι ικανοποιημένη η φίλη σου....
-
Αγορά Note