Διαφήμιση

Αποτελέσματα αναζήτησης

Αποτελέσματα αναζήτησης 21-29 από 29.

• Εγώ αγαπητέ "pechr" το έκανα από το νέο Xiaomi του αδερφού μου... α. Mi Account β. Devices γ. Other Devices δ. Επέλεξα το παλιό RN2 ε. Remove στ. Μου ζήτησε τον κωδικό από το Mi Account του. ζ. Διαγράφηκε.

• Σας ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις , θα δοκιμάσω και θα σας πω.

• Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Βασικά θέλω να γλιτώσω τα επόμενα βήματα και να βάλω κατευθείαν μια Stable ROM. Μήπως ξέρεις αν μπορώ να βάλω αυτή που σου είπα παραπάνω? Ευχαριστώ και πάλι.

• Καλησπέρα φίλοι μου, ύστερα από αρκετο καιρό και αφού έχω ήδη 3 Xiaomi στην οικογένεια( 1 RN2 , 1 RN3 , 1Mi5) αποφάσισα να αρχίσω διάβασμα γιατί οι Κινεζορομ από το σαιτ που τα έχω πάρει δεν αντέχονται, αλλά τουλάχιστον είναι και τα 3 γνήσια. Μόλις διάβασα και τις 16 σελίδες του παρόντος ποστ. Θα ξεκινήσω από το RN2 που είναι ξεκλείδωτο και φαίνεται πιο εύκολο... Επίσης ζητώ προκαταβολικά συγνώμη αλλά είμαι άσχετος με τo "πειραγμα" Xiaomi. Το RΝ2 μου λοιπόν φοράει μια περίεργη ρομ 77.44.22.00 ή …

• Καλημέρα φίλοι μου , προσπάθησα χθες να κάνω την διαδικασία αυτή στο νέο μου Mi5 ( 64Gb, 3Gb RAM ) , που αυτή τη στιγμή έχει την unoficial ROM 7.8.11.0(MAACNDB)stable και είναι ακόμα κλειδωμένο. Να σας πω αρχικά ότι σε κανονική λειτουργία το Mi PC Suite δεν το αναγνωρίζει καθόλου και μου ζητάει να αναβαθμίσω την συσκευή. Τα Windows σε Recovery Mode το βλέπουν κανονικά σαν Xiaomi Composite MDB Interface. Όταν σύνδεσα το κινητό σε Recovery Mode το Mi PC Suite εμφάνισε 1 μόνο update της κινέζικης s…

• Ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνηση φίλε MIUI_ART.