Παράθεση από stema: “καλησπερα. Έχω την τελευταία stable ελληνική και όταν πάω να συνδεθω σε κάποιο καινούργιο wifi ενώ βάζω τον κωδικό σωστά δεν συνδέεται. Το κάνει σε κανένα άλλον? ” Κάποιος να ξέρει τι να κάνω με το πρόβλημα?
καλησπερα. Έχω την τελευταία stable ελληνική και όταν πάω να συνδεθω σε κάποιο καινούργιο wifi ενώ βάζω τον κωδικό σωστά δεν συνδέεται. Το κάνει σε κανένα άλλον?
παιδια σήμερα ακολουθησα τον οδηγό για να του βάλω την γνήσια global rom που να περάσω μετά την ελληνική. Πως μπορώ να δω αν πέρασε η γνήσια rom. forums.xiaomi-miui.gr/index.php/Attachment/13418/
Παράθεση από stema: “καλήμερα. μιας και είμαι άσχετος θέλω να ακολουθήσω αυτόν τον οδηγό [MIUI DEVICE TEAM] Flash (Unbrick) Redmi Note 3(SD) with Locked Bootloader - Redmi Note 3 - Xiaomi MIUI Official Forum όταν λέει το κινητό να είναι σε Download Mode τι εννοεί ? πως να το ανοίξω? Ευχαριστώ ” Παράθεση από lallasgr: “καλησπέρα @stema διάβασε αυτό εδώ το άρθρο και θα τα μάθεις όλα!! ” διαβασα τον οδηγό αλλά δεν λέει πιο είναι το donwload mode.
καλήμερα. μιας και είμαι άσχετος θέλω να ακολουθήσω αυτόν τον οδηγό [MIUI DEVICE TEAM] Flash (Unbrick) Redmi Note 3(SD) with Locked Bootloader - Redmi Note 3 - Xiaomi MIUI Official Forum όταν λέει το κινητό να είναι σε Download Mode τι εννοεί ? πως να το ανοίξω? Ευχαριστώ
Παράθεση από Project_P: “@stema Κατεβασε και κανε εγκατασταση MiFlash και Mi Pc Suite και περναει και τους drivers. Αλλιως μπορεις να τους βαλεις βαση αυτου του οδηγου [MIUI DEVICE TEAM] Flash (Unbrick) Redmi Note 3(SD) with Locked Bootloader - Redmi Note 3 - Xiaomi MIUI Official Forum ” προσπαθησα να το κάνω βάση αυτού του οδηγού αλλά δεν τα κατάφερα. Αν κατεβαζω το Miflash kai Mi pc suite πως γινεται,; Από που τα κατεβαζω αυτά. Ευχαριστώ για τη βοήθεια.