Διαφήμιση

Αποτελέσματα αναζήτησης

Αποτελέσματα αναζήτησης 21-40 από 70.

• έκδοση twrp 3.0.2-2 Η κάρτα είναι οκ στα αρχεία της αλλά δεν με αφήνει να την μετονομάσω σε SDcard1 γιατί θέλει να μπω στα settings - documents και να δώσω το root της κάρτας... (απο το ES file explorer βγάζει το error, απο το δικό του file manager την βλέπει ώς sdcard)

• χωρίς κάρτα SD πάλι κρασάρει στα Settings... ΟΚ στο pc η κάρτα, θα δοκιμάσω να την περάσω στο κινητό τώρα και reboot...

• την sdcard την βλέπει ώς 44C6-1AEC και ζητάει permission για εγγραφή. Κανονικά την έβλεπε ώς sdcard1 Δεύτερη φορά πέρασα το update αλλά πάλι στα Settings κολλάει... Μήπως κάτι παίζει με την κάρτα και κολλάνε και τα Settings;

• Δεν έστρωσε, δεν ξέρω τι χτυπάει... και την sdcard την βλέπει ώς 44C6-1AEC και ζητάει permission για εγγραφή κλπ.. sorry που είμαι τόσο άσχετος... τα Settings όταν πατάω crashαρουν και κλείνουν με το error αυτό "unfortunately, Settings has stopped"

• Χριστός Ανέστη και το κινητό ανέστη!!! Να είσαι καλά φίλτατε και όλα τα παιδιά που βοηθάνε!!!! "unfortunately, Settings has stopped" ειναι τπτ σοβαρό αυτό;

• OK done! Κάνει reboot... Ίδωμεν!

• εννοείς password.key ; Δεν έχω pattern.key

• Βάζω τον κωδικό που είχα πάντα και μαυρίζει για λίγα δευτερόλεπτα η οθόνη και ξανά στην οθόνη με το Pattern unlock screen Αν βάλω λάθος κωδικό κάνει ένα beep και ξανά ζητάει κωδικό. Τον βλέπει σωστό τον κωδικό δλδ αλλά δεν μπαίνει στα εικονίδια... Όταν πατάω power για rebooot κλπ μου εμφανίζει και 2 νέα εικονίδια Recovery και Fastboot.