Αποτελέσματα αναζήτησης
Αποτελέσματα αναζήτησης 21-40 από 43.
-
pls help!!!
ΜήνυμαΕυχαριστώ πολύ δοκιμή το απογευμα Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
pls help!!!
ΜήνυμαΦιλαρακι Συγνώμη επειδή είμαι λίγο άσχετος θα μπορούσες να μου στείλεις κάποιο LINK με το αρχείο που πρέπει να κατεβάσω τη σωστή Ρώμη Ευχαριστώ εκ των προτέρων Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
pls help!!!
Μήνυμαd68f55d9710d7264decac5ee5654e0f3.jpg Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Διαδικασία αίτησης και ξεκλειδώματος του Bootloader - Mi Flash Unlock Tool - [ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΑ BOOTLOADER]
soxas - - Διάφοροι Οδηγοί
ΜήνυμαΔιάβασα ότι μετά από μερικές μέρες ξεκλιδονει και χωρίς Αλή ρομ Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Διαδικασία αίτησης και ξεκλειδώματος του Bootloader - Mi Flash Unlock Tool - [ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΑ BOOTLOADER]
ΜήνυμαΑκριβώς Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
ΜήνυμαΣυγνώμη αλά ο οδηγός που βρεικα ήταν για Νοτ 3 το pc suite de dou levi sto note 4 Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
ΜήνυμαΜπορείς να μου πεις τι τον θα ψάξω δεν είναι ρίσκο με κλιδομενο μποοτ λοαδερ? Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
ΜήνυμαCurrent account is different from theaccount infoonthedevice Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μήνυμαμόλις πάω να ξεκλειδοσω φτάνει 50% και λέει:Could't verify device Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
ΜήνυμαΑπό την ώρα που θα ενεργοποιηθεί το ξεκλείδωμα στο πρόγραμμα πότε θα μπορώ να ξεκλειδοσω? Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μήνυμασυγνομη πως μπενω εκι να δω αυτο που εστιλες?
-
Μήνυμαok ime αλα δεν ξεκλιδονει
-
Μήνυμαspideman3 ναι ολα οκ τη βλεπει αλα λεει αυτο
-