Αποτελέσματα αναζήτησης
Αποτελέσματα αναζήτησης 641-660 από 825.
-
Re: RE:
ΜήνυμαΠαράθεση από MIUI_ART: “Αν έχεις τώρα Developer V6 ROM στην συσκευή σου, δεν θα μπορέσεις να βάλεις V5 Stable. Για να κάνεις κάτι τέτοιο θα πρέπει να βρεις μία FastBoot Stable ROM την οποία και κάνεις flash μέσα από FastBoot, όπως ακριβώς έκανες όταν πήγες από V5 σε V6 ROM. Kαι μετά μπορείς να κάνεις Flash μία Stable V5 Ελληνική.” Φίλε μου χρειάζομαι βοήθεια Που υπάρχει μια stable fastboot v5 Και δεύτερο με ποιο πρόγραμμα την κάνω flash Σε παρακαλώ βοήθεια γιατί δοκίμασα τα πάντα και δεν βγάζω ά…
-
Παιδία σε ΜΙ2 πώς γυρνάω από τελευταία developer σε τελευταία stable v5?? Βοήθεια είναι επείγων...
-
Re: Φορματ και downgrade
ΜήνυμαΑν δοκιμάσω με ευρωπαϊκή γίνεται? Βασικά μπορείς να μου πεις τα βήματα Που πρέπει να ακολουθήσω αναλυτικά γιατί είμαι άσχετος? Τώρα το ΜΙ2 έχει V6 αλλά θέλω να βάλω την τελευταία ν5 που είχε βγει
-
ΜήνυμαFactory reset απο το κινητό ή απο Recovery Mode?.? Εννοείς την τελευταία stable της v5 σωστά?
-
ΜήνυμαΚάποιος ρε παιδιά γιατί πρέπει να το κάνω επείγων...
-
Φορματ και downgrade
ΜήνυμαΠαιδιά βοήθεια Θέλω να δώσω το παλιό ΜΙ2 μου στον πατέρα μου.. Αλλά πάνω είχα περασμένη την MIUI v6 όπου ήμουν τρομερά δυσαρεστιμενος. Πώς μπορώ να φορμαρω το κινητό και πώς να περάσω μια παλιότερη ρομ που να μπορεί να δουλεύει απροβληματιστα στο ΜΙ2 (πολύ σημαντικό να αντέχει η μπαταρία και να μην κολλάει) Και τέλος ποία είναι η καλύτερη ρομ για ΜΙ2?
-
Λοιπών κανένα σχόλιο για την νέα ρομ? Μπαταρία?
-
ΜήνυμαΠαράθεση από vaggelis xania: “Αν έχεις την προηγούμενη stable πέρασε τη απλά πάνω σ αυτή!!! Στάλθηκε από το MI 3W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk” Τι εννοείς απλά να την περασω από πάνω?
-