Αποτελέσματα αναζήτησης
Αποτελέσματα αναζήτησης 501-520 από 1.000. Υπάρχουν περισσότερα αποτελέσματα αναζήτησης, παρακαλώ βελτιώστε τις παραμέτρους αναζήτησης.
-
Το έφτιαξα, βλέπω ελληνικά στο Mi Band μου! Θα σας έχω οδηγό σε λίγο...forums.xiaomi-miui.gr/index.php/Attachment/26848/
-
Παράθεση από Tackleberry: “Καλησπέρα, χρόνια πολλά και καλή χρονιά. Να ρωτήσω κάτι. Συγχαρητήρια Κατ'αρχήν στον Maddoctor για την δουλειά που έχει κάνει. Επειδή είμαι χοντροάσχετος, έκανα εγκατάσταση την αναβάθμιση του Maddoctor, και μετά μου έβγαλε μια άλλη αναβάθμιση, όπου μου έλεγε θα αντικατασταθεί η 2.2.10 από την 2.2.10. Λεπτομέρειες δεν μπόρεσα να δω αν ήταν πιο καινούργια. Την απέρριψα, μήπως χάσω τα Ελληνικά... Το Mi band 2 το έχω δυο μέρες και το μαθαίνω (αν και δεν θέλει πολύ χρόνο να…
-
forums.xiaomi-miui.gr/index.php/Attachment/26635/
-
Παράθεση από emmstra: “Δεν δουλεψε Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ” έλεγα μήπως προλάμβανε η εφαρμογή....factory reset τότε
-
Παράθεση από emmstra: “Όχι δεν υπάρχει επιλογη Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ενώ στις άλλες συσκευές υπάρχει ” Τότε μόνο factory reset. Δοκίμασε και το εξής που μου ήρθε τώρα. Κλείσε το ΒΤ, τρέξε την εφαρμογή και βάλτην να ψάξει για το mi band. θα σου πει να ανοίξει το BT. Άνοιξε το και δες εάν συνδέεται.
-
Παράθεση από emmstra: “Sorry Εννοώ το mi band 2 Δεν μπορεί να το δει η εφαρμογή. Επίσης το έχω κάνει pair με Bluetooth και δεν μπορώ να το σβήσω... Sent from mTalk ” Δεν σβύνεται σαν συσκευή από το BT?
-
Παράθεση από emmstra: “καλησπέρα η mifit εφαρμογή το βλεπει το ρολοι? γιατι εγω που δοκιμασα πριν από λιγο, δεν μπορουσε... μια βοηθεια παρακαλω!!! ” Ποιο ρολόι...το amazfit?
-
Παράθεση από geozn8: “Doc θα το κανω αν και την ποιο παλια την 2.2.8 GR δεν την περνουσε απο πανω..!!Σε αυτην θα μου κρατησει λες να μου δειχνει της ελληνικες επαφες στο miband2?? ” Αυτό δεν το ξέρω...υποθέτω ναι
-
Ό,τι να 'ναι (Off Topic)