Απο το Gearbest έκαναν 54 καταραμένες ημέρες να μου στείλουν ένα bluetooth, και μου ζήταγαν 1,78€ για να μου δώσουν tracking number, για ένα προϊόν που κόστιζε 13-14 ευρώ! Όταν τους έγραψα ένα ευγενέστατο παράπονο/ερωτηση να με πληροφορήσουν για την πορεία της παραγγελίας μου επειδή είχε κάνει πάνω απο ένα μήνα, μου απάντησαν την ΔΕΥΤΕΡΗ μέρα και μου συνέστησαν να περιμένω 60 ημέρες και ΑΝ μέχρι τότε δεν έχω παραλάβει, θα το "δούνε"...Ο/H Sam έγραψε:
Έχω δώσει πάνω απο 200 ευρώ στο συγκεκριμένο μαγαζί,ποτέ δέν έχει χαθεί τίποτα,καθυστέρηση μόνο σε preorder προιόντα όλα τα υπόλοιπα σε νορμάλ χρόνο-μου έχει έρθει προιόν σε 13 μέρες μου ήρθε και σε 35.
Τώρα απο τον γλυκούλι που λέτε δεν έχω ψωνίσει ποτέ (το Yeso υποθέτω σωστά?) αλλα λόγο μικρότερης ποικιλίας -προφανώς και ταχύτερη εξυπηρέτηση-αποστολή και καλύτερο customer support...
ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ και θέλουνε να περιμένω και 60 ημέρες?????????
Και μόνο για αυτό το λόγο είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ...!!!
Όσο για τον yeso521, δεν είμαστε ξαδέλφια, ούτε κολλητοί, ούτε τα πέρνουμε απο αυτόν (και με τη πρώτη μαλακία που θα κάνει θα πάρει το δρόμο για τα αποδυτήρια και αυτός!!!!), αλλά ο τύπος κάνει "κωλοτούμπες" για να σε εξυπηρετήσει, και ακριβώς επειδή είναι μικρότερο μαγαζί και έχει λιγότερο κόσμο, ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ το υποδειγματικό του service... πέρα απο το γεγονός ότι τα ΟΛΑ του τα προϊόντα είναι γνησιότατα!
