δεν βρίσκω να κατεβασω αυτή την rom (Developer) Κατεβάζουμε την xiaomi.eu_multi_cancro_5.12.17_v7-4.4.zip
Πρώτη εγκατάσταση την Marshmallow (Android 6.0.1) στο Mi-3W & Mi-4W
- Οδηγός
- Ενημερώθηκε
- Mi-3 & Mi-4
-
-
Ο/H birel-motosport έγραψε:
δεν βρίσκω να κατεβασω αυτή την rom (Developer) Κατεβάζουμε την xiaomi.eu_multi_cancro_5.12.17_v7-4.4.zip
-
θέλω να ακολουθήσω τον οδηγό για να περάσω το android 6 αλλά δεν θέλω να χάσω κάτι
-
-
@nikolas
Τι ακριβώς θέλεις να κάνεις? να φύγεις stable Miui V7 και να πας Developer 6.6.16 GTV Miui V8? αν ναι τότε μόνο ένα factory reset και instail την rom. -
-
Ο/H tzourass έγραψε:
Παιδιά γειά σας... Εχω το Mi4 lte CT από banggood. Δεν έχει καλή ρομ έχει διάφορα χαζά μέσα και θόρυβο στις φώτο.. Έχει την 7.1.99.99... Επίσης υπερθέρμαινεται.. Ότι να ναι. Πως προτείνετε να βάλω μια καλή σταθερή ρομ?? Είμαι λίγο αρχάριος.
Οδηγός Αναβάθμισης Mi 4LTE-CT σε marshallow -
Φίλε προσπαθώ μέρες να το κάνω αλλά δεν παίρνει update σύμφωνα με τον οδηγό που μου έδωσες. Δεν ξέρω τι φταίει. Μου λέει συνέχεια can't update σε όποια δοκίμασα.. Εχω πελαγωσει γιατί μου αρέσει το κινητό αλλά θέλω άλλη ρομ γιατί αυτή είναι χάλια.. Έχει και θόρυβο πολύ η κάμερα. Κάποια συμβουλή? Είναι κρίμα να το δώσω.
-
@tzourass
Πήγαινε forum - Συσκευές - MI4 και εκεί άνοιξε topic για να σε βοηθήσουν παιδιά που έχουν την ίδια συσκευή με εσένα. Το κυριότερο μην ξεχάσεις να αναφέρεις ότι η συσκευή σου είναι Mi-4 LTE CT. Αν θέλεις ψάξε στο φόρουμ μέσω της αναζήτησης. Να ξέρεις Mi-3 & Mi-4 έχουν ίδιες rom και σε αυτήν την περίπτωση. -
- Ευχαριστώ πολύ φίλε. Θα κάνω μια υστατη προσπάθεια. Να σαι καλά..
- Ευχαριστώ πολύ φίλε. Θα κάνω μια υστατη προσπάθεια. Να σαι καλά..
-
Περίμενε λίγο γιατί τα παιδιά του sait είναι απασχολημένα με τις αναβαθμίσεις ρίξε μια ματιά και εδώ:
κόλλημα σε Mi3TD post 6 είναι του admin αν φοράς Nvidia TEGRA Chipset. Αλλά ότι και αν δοκιμάσεις πάρε back up.
Δες και αυτό το video αυτήν βάζουν μια global έχει play store αλλά όχι Ελληνικά.
-
-
Μοιραστείτε