Οκ σε ευχαριστω πολυ.Και κατι αλλο...Η εφαρμογή της miui που κάνεις αναβάθμιση πλέον θα μπορώ να αναβαθμίζω μόνο την συγκεκριμένη ρομ σωστά;Δηλαδη δε θα μπορώ να περάσω αλλη ρομ με την εφαρμογή αυτή.Επίσης με την ρομ αυτή εγκαταστάθηκε προσωρινά twrp recovery και μετά σβήστηκε;Μπορώ να φλασάρω οποιαδήποτε ρομ θέλω απλά εάν έχω twrp recovery;Συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις και αν είναι άσχετο με το τοπικ αλλά είμαι άσχετος και έχω διαβάσει πάρα πολλά πραγματα σχετικά με το φλασινγκ και είναι μπερδεμένα στο κεφάλι μου!
Καλημέρα στην όμορφη παρέα ...λοιπόν είμαι λίγες μέρες στο φορουμ ,μιλάμε για πολύ διάβασμα ....έχω καταφέρει να ξεκλειδώσω και να περάσω την προηγουμενη από την GTV-6.4.14 έπειτα μόλις βγήκε και η νέα έκδοση έβαλα και αυτή ,τώρα θέλω να ρωτήσω για να παω στην stable γίνετε και αν ναι θα χάσω εφαρμογές και τι άλλο? και αν αξίζει να κάνω όλη αυτή την διαδικασία ....ευχάριστω πολύ για τον κόπο που κάνετε για να μας στηρίζεται τα τηλεφωνάκια μας
Θα τα χάσεις όλα. Και ναι είναι καλύτερη η stable. Δεν είναι δα και καμιά τρομερή διαδικασία.... Εδώ έκανες αλλά κι άλλα στο απλό install από TWRP θα σκαλωσεις;;; αφού το έχεις ξανακάνει ήδη.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ἢ τὰν ἢ ἐπὶ τᾶς
ἄνδρες γὰρ πόλεις, καὶ οὐ τείχη οὐδὲ νῆες ἀνδρῶν
Η Μεγαλοσύνη των λαών δεν μετριέται με το στρέμμα. Με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με το αίμα