Διαφήμιση

Αναζήτηση Πακέτου - Tracking Number - Επιστροφή - Refund

    • Εγώ πάντως που είχα αναφέρει πως τους έκραξα παντού τότε για τη συμπεριφορά τους μου ζήτησαν συγνώμη, μου επέστρεψαν τα χρήματα και με παρακάλεσαν να κατεβάσω το review μου.

      Φυσικά δεν το κατέβασα και με παρακάλεσαν άλλες 5-6 φορές. Μετά μου επέστρεψαν άλλα 3 ευρώ (δεν ξέρω το λόγο) και με ξαναπαρακάλεσαν.

      Μετά μου έστειλαν και ένα δωράκι να ψωνίσω με έκπτωση 10 ευρώ και με παρακαλούν μέχρι σήμερα να κατεβάσω το review μου.

      Το σκέφτομαι :whistling:
    • Δεν το βγάζει ούτε κι αυτό πουθενά, ούτε στο official site Track&Trace
      @Rowkit Δεν ξεκινάς μία επικοινωνία με το κατάστημα να δεις τι γίνεται ? Για τι αξία αγοράς μιλάμε ?
    • Το xioami mi4 ειναι. Σχετικα μεγαλη. Τους ειχα στειλει mail και τους ρωτισα αν ειναι ολα ενταξει με το πακετο και που βρισκετε και μου εδωσαν την παρακατω απαντηση:

      The precise shipping time can also be affected by factors such as customs, remote locations, peak shipping periods, Holidays and Festivals, inclement weather and operational issues impacting the shipping company.
      Thank you very much for your patience.
    • Διαφήμιση
    • Ο/H zeus41 έγραψε:

      sorry που μπαίνω στο θέμα σου για άσχετο λόγο αλλά έχει κανέις εμπειρία με την συγκεκριμένη απάντηση του paypal,αφορά dispute & claim για refund από gearbest για ένα δέμα που δεν παρέλαβα ποτέ..
      Seller's Name: GearBest


      After careful review, we have determined that the seller is at fault but regret to inform you that we were unable to recover any funds from the seller's account.

      We'll make every effort to recover the funds from the seller although we can't guarantee you will receive a refund. For more information please review our Buyer Protection Policy in the User Agreement.

      To ensure that future transactions proceed smoothly, we recommend that you review these Security Tips:
      Ενημερώνεις και τους 2 (Paypal & GearBest ότι είσαι μέλος πολλών ελληνικών και ξένων forum και ανέφερε για ψάρωμα το δικό μας, το myphone και το en.miui) και ότι θα ανεβάσεις αρνητικό review και για τους δύο. Για τον μεν Κινεζο ότι είναι αφερέγγυος και για το δε paypal ότι πλέον δεν παρέχει ασφάλεια στις αγορές των χρηστών του.
      Και ξεκίνα τα reviews χωρίς να αποσύρεις ποτέ τίποτα.
      Η MIUI είναι η Χαλκιδική των ROMs...
      ...και σαν την Χαλκιδική....ΔΕΝ ΕΧΕΙ!! ;)
    • Καλησπέρα σε όλους , έγραψα αρνητική κριτική στο gearbest αναφέροντας ότι είμαι μέλος σε διάφορα forum και ότι τα έχω ενημερώσει πως είναι αναξιόπιστοι. Επίσης έστειλα email και στην paypal αναφέροντας επίσης για τα forum ότι πλεόν αισθανόμαστε ανασφαλής με την paypal και ότι σκέφτομαι να ανεβάσω αρνητικά reviews στα forum αυτά. Ας ελπίσουμε ότι θα πιάσει και ότι ίσως πάρω τα χρήματα μου πίσω..
    • Ειναι στον δρόμο. Μάζεψε οτι αποδεικτικό στοιχείο και απάντηση έχεις, για να μην θεωρουνται τα λεγόμενα σου συκοφαντικη δυσφήμιση, φτιαξε ένα χρονοδιάγραμμα του ιστορικού και ετοιμάσου να αρχίσεις να το μοιραζεις, στέλνοντας ταυτόχρονα τα λινκ των review σου στο gearbest και στο paypal. Δεν θα διακινδυνεψουν την φήμη τους για 170 ευρώ, ειδικά το paypal.
      Στην Αμερική παρακαλανε τα αμερικανακια για τέτοιες φάσεις γιατί τα πάνε σε δικηγορικες φιρμες και διεκδικούν εκατομμύρια αποζημίωσης.
      Η MIUI είναι η Χαλκιδική των ROMs...
      ...και σαν την Χαλκιδική....ΔΕΝ ΕΧΕΙ!! ;)
    • Καλησπέρα και πάλι!!!
      Aπάντηση του paypal , μια ημέρα αφότου έστειλα email αναφέροντας ότι αισθανόμαστε ανασφαλής μαζί τους και ότι θα ανεβάσω αρνητικό review!

      First of all, I apologise for any inconvenience and appreciate the efforts that you have made to resolve your issue.
      I have reviewed your case and I see that it has been closed in your favour. In this case you should have received full refund. However, due to a glitch in the system, no refund has been processed. I have now corrected this mistake and you will shortly receive $191.99 USD.

      Τους απάντησα ότι τους ευχαριστώ για την άμεση λύση του θέματος μου και ότι μόλις λάβω τα χρήματα θα ενημερώσω τα μέλη των forums για την επίλυση του θέματος μου.
      Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές-παρατηρήσεις-βοήθεια!!! Τώρα όταν και εφόσον πάρω τα χρήματα με το καλό , ποιο site να εμπιστευτώ για την αγορά του redmi note 3 pro? yeso?vickmall?κάποιο άλλο?
    • Διαφήμιση
    • Καλησπερα παιδια θα ηθελα να κανω μια ερωτηση εχω κανει μια παραγγελια απο το vickmall,η κατασταση της παραγγελιας ειναι αυτη:



      2016-06-30 09:45The item is on transport to the country of destination
      2016-06-29 13:24The item is at the PostNL sorting center
      2016-06-23 06:08The item is pre-advised

      Επειδη δεν εχω ξανα παραγγειλει απο Κινα,μπορει να συμβαινει κατι?ή ειναι λογικο αυτο?
    • Λογικό είναι.Είναι στο δρομο για Ολλανδία και μετα για Ελλάδα
      You may think you can fly - but you better not try
    • βασικα ειναι ηδη Ολλανδια και ειναι στο δρομο για Ελλαδα
      σε αλλους παντως ειδα οτι την ιδια μερα που ελεγε transport to the country of destination ηταν ηδη στην Ελλαδα αντε το πολυ μετα απο 3-4 μερες να εφτανε
      θα περιμενω και βλεπουμε σε ευχαριστω για την απαντηση :)
    • Διαφήμιση
    • Επανέρχομαι στο συγκεκριμένο νήμα σχετικά με την παραγγελία που είχα κάνει απο vickmall κ δεν φαινόταν πουθενά. Το ιστορικό:

      -Παραγγελία στις 16/6/2016 του MiBand 2 (in stock εκείνη τη στιγμή μετά από 2πλή επικοινωνία με το κατάστημα
      -Shipping στις 23/6/2016 (αφού φυσικά την ίδια μέρα είχα στείλει μήνυμα στο thread του καταστήματος σε γειτονικό forum)
      -Έγραψα στο παρόν νήμα 1/7/2016 απο απορία μιας κ το δέμα δεν φαινόταν σε κανένα tracking service (ενώ τα NL post έστω κ pre-advised το πολύ στο 5ήμερο φαίνονται). Την ίδια ημέρα έστειλα mail στο κατάστημα για να με ενημερώσουν αν το έστειλαν τελικά ή όχι. Απαντώντας μου στις 2/7/2016 μου στείλαν την απάντηση:

      Dear customer,

      thanks for your order in vickmall.
      When the parcel arrrive Netherlands,then will have information online.
      and you need check it at 17track.net,normally need wait 7-10days(from the day we ship it) for the information online..
      here is the photos about your parcel.
      Pls wait patiently,thanks.
      και την φωτό:



      Το παραπάνω σαν απόδειξη οτι μου έχουν στείλει το δέμα και για να μην παραπονιέμαι.
      -Τελικά στο NL Post το δέμα φάνηκε σαν pre-advised στις 4/7/2016.

      Σήμερα το σκεφτόμουν λίγο σχετικά με τους χρόνους που φάνηκε το δέμα σαν pre-advised και γενικά τις "συμπτωματικές" καταστάσεις με τις αποστολές και το tracking οπότε κατέβασα στον υπολογιστή μου τις φωτό που μου έστειλαν για το δέμα και είπα να τσεκάρω τα metadata:




      Τα metadata δειχνουν ξεκάθαρα οτι η φωτό τραβήχτηκε 1/7/2016, όταν έστειλα το mail παραπόνων, ενώ το δέμα υποτίθεται οτι είχε αποσταλεί 23/6...
      Δεν είναι ο χρόνος παράδοσης που με πειράζει τόσο (αν μου το λέγαν απο την αρχή) αλλά το γεγονός της κοροϊδίας απέναντι μου. Από μένα πλέον ΖΟΝΚ.

      Τα παραπάνω υπόψιν των μελών του forum.

      ΥΓ:Πόσταρα εδώ γιατί είχα ξαναγράψει για το ίδιο θέμα, αν οι moderator κρίνουν πως αρμόζει στο Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό ας το μεταφέρουν εκεί.
      ==Redmi Note 5 4Gb/64Gb==
      ==ROM: 10.0.1.0 Global Stable ==