Διαφήμιση

Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

    • Ο/H osalonikios έγραψε:

      Δεν με ενδιαφέρουν οι εσωτερικες τους λειτουργίες, τα ρεπό τους, οι αργίες τους ή οι απεργίες τους. Εγώ έδωσα συγκεκριμένα λεφτά, για συγκεκριμένο προιόν για να μου παραδοθεί εντός συγκεκριμένου χρονικου διαστήματος. Καταλαβαίνω και δεν έχω απαιτηση να κάνουν τα ΕΛΤΑ να δουλέψουν ούτε να βάλουν επιπλέον πτησεις απο Κινα προς Ευρώπη. Αλλά όταν ένα ρημαδι το έχω πληρώσει 10 μέρες πριν κι ακομα όχι μονο δεν το έχεις στειλεις αλλά δεν μπαινεις στον κοπο να στειλεις μια συγνωμη εγώ γιατι να σε ξαναεπιλέξω για αγορά; Χθες παρηγγειλα την λάμπα από άλλον και σημερα μου την έστειλε. Πριν απο λίγο ακύρωσα και την παραγγελία λόγο υπερβολικου proccessing time.
      Κι αν σαν καλοι κινέζοι που ειναι με γράψουν στα παλια τους τα παπουτσια και στειλουν την παραγγελία νταβαντζηλίκι θα φάνε κι ένα αρνητικο feedback να τσούζει.

      100℅ έχεις δίκιο !! Είναι ακριβώς έτσι .

      Στάλθηκε από το MI 3W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Και το χειρότερο για εμένα είναι η καζούρα του @demakhs !!!!που θα παραλάβω αργότερα και από free shipping !!! :) :)

      Στάλθηκε από το MI 3W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Παιδιά καλημέρα.Σήμερα μουτ έστειλαν απο geekbyuing την εξης απάντηση
      Hi, dear,
      Thanks for your order.
      We are glad to tell you that the order has been packed and we will send it out.
      When sending out,you will get a tracking number.
      We apologize for the delay.
      If you have any problem,please feel free to contact us.
      Anyway we will try our best to help you.
      Have a nice day.
      Sincerely
      Debbie

      Η ανοησία από μέρους μου καθότι πρωτάρης απο κινεζομάγαζα ότι πλήρωσα με πιστωτική.
      Οπότε περιμένω υπομονετικά και με θερμή προσευχη ελπίζω ότι δεν έχασα τα λεφτα μου. ;(
    • Διαφήμιση
    • βρε ντουγάνι.... :P :D
      πλήρωσες με πιστωτική κινεζομάγαζό χωρίς τον παραμικρό ενδιάμεσο για διαιτησία;
      Με ανατρίχιασες. Ελπίζω κάτι μικρής αξίας.


      Even dead i will fight.
    • 13\9 Σε προηγουμενο μυνημα

      Απλά έχουν περάσει 3 εβδομάδες απο την παραγγελία και ανησυχώ λίγο.
      Μετά από αλληλογραφια 2 φορες μου είπαν την 2η φορά ότι το δέμα είναι έτοιμο και να κάνω
      λιγο υπομονή μέχρι να μου στείλουν το track number.Την προηγουμενη τεταρτη συγκεκριμένα.28\9


      Οταν έκανα την παραγγελία το προιόν εμφανιζόταν διαθέσιμο.Ωστόσο μετά από 3 μέρες που ξαναμπήκα έλεγε για
      αποστολή απο το εργοστάσιο σε 20 μέρες. Στο 1ο e-mail που έστειλα μου είπαν ότι λόγο της ζήτησης είχε τελειώσει το απόθεμα
      και περίμεναν νέα παραλαβη απο το εργοστάσιο.

      Μάλλον είμαι και λίγο γκαντέμης γιατί έπεσα και πάνω στην γιορτή τους οπότε μόνο ελπίζω.
    • Διαφήμιση
    • Ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά...τώρα λένε ότι είναι έτοιμοι να το στείλουν :)
    • 13/9 μέχρι σήμερα είναι ήδη 3 εβδομάδες.
      Γνώμη μου πάρε τηλέφωνο στην τράπεζα (ή πήγαινε κι απο κει) και προσπαθησε να ακυρώσεις την συναλλαγή.
      Πέρα απο αυτό πες τους πως είσαι γραμμενος σε φορουμ με 20.000 μέλη και πως δεν θα ήθελες να χάσεις τα λεφτά σου αλλά ούτε κι αυτοι θα ήθελαν να τους δυσφημίσεις σε τόσο κόσμο.


      Even dead i will fight.
    • Παιδιά από gearbest συνολικά έχω κάνει 4 παραγγελίες η μια με 2 κινητά μέσα 320 ευρώ δέμα. Κάποια τα στέλνουν αμέσως κάποια άλλα είναι "αργά τα ζώα μου". Δεν μου έχουν κάνει ποτέ ή δεν μου έχει τύχει ποτέ στραβή μαζί τους μέχρι τώρα. Η εξυπηρέτησή τους στο customer service είναι λίγο αργή (απαντούν μόνο μια φορά την ημέρα) και τους έπιασα να λένε μικρά ψεματάκια σχετικά με τις αργοπορίες των δεμάτων για να δικαιολογηθούν. Όμως σε ουσιαστικά θέματα ανταποκρίθηκαν άμεσα και σε 1 περίπτωση έλυσαν το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί την επόμενη μέρα. Όταν παρήγγειλα με DHL με ενημέρωσαν μόνοι τους ότι καλύτερα θα ήταν να διαλέξω διαφορετική μέθοδο αποστολής γιατί θα πέσω σε τελωνείο και θα πλήρωνα φόρο εισαγωγής. Με βοήθησαν να επιλέξω άλλο τρόπο και τα μεταφορικά μου τα έκαναν δώρο.
      Από yeso δεν έχω παραγγείλει αλλά ακούω τα καλύτερα και σκέφτομαι πολύ σοβαρά την επόμενη παραγγελία να την κάνω εκεί. Επίσης όπως γράφουν εδώ στο forum ότι κάνει και δωράκια για ακριβές παραγγελίες.
      Vickmall δεν έχω ψωνίσει αλλά ακούγονται πολλά και διφορούμενα σχόλια κυρίως με τις εγγυήσεις.
      Banggood ελάχιστα πράγματα, κυρίως φθηνά, χωρίς πρόβλημα όλα, αλλά μεγάλη καθυστέρηση στην παραλαβή. Μέσος όρος περίπου 35 μέρες.
      Ebay ανόμοια πράγματα γιατι έχεις να κάνεις με "χρήστες" (users).
      Aliexpress δεν μπορούμε να συγκρίνουμε γιατί είναι σε τι πωλητή θα πέσεις. 2 στραβές που έγιναν η μια (χωρίς tracking number) δεν ερχόταν ποτέ και έκανα dispute μου επέστρεψαν τα χρήματα και τελικά έφτασε μετά από 2 ημέρες. Όταν πήγα να ενημερώσω τον πωλητή ότι έφτασε το δέμα και να τον πληρώσω τον είχαν κλείσει. Δωράκι αξίας 2-3 ευρώ.

      Πάμε στην δεύτερη τώρα που συνέβη και θέλω τα φώτα σας.
      Παραγγείλαμε κάτι μεζούρες μαγειρικής για την γυναίκα μου σύνολο παραγγελίας 7 ευρώ χονδρικά. Την επόμενη ημέρα μας έδωσαν trucking number το οποίο για 20 ημέρες δεν φαινόταν πουθενά. Έστειλα 2 μηνύματα στον πωλητή και δεν απάντησε σε κανένα. Άνοιξα dispute όπου ούτε εκεί απάντησε με αποτέλεσμα το alliexpress να μου δώσει τα χρήματα μου πίσω. Την επόμενη ημέρα (27η ημέρα από την παραγγελία) το trucking number ανταποκρίθηκε και σήμερα (36η ημέρα από την παραγγελία) δείχνει ότι παραδόθηκε σε Sangai Airlines. Τι κάνω, να τους ενημερώσω ή να περιμένω να έρθουν και μετά;
    • Δες τι θα σου έρθει πρώτα κι αν έρθει όπως πρέπει επικοινωνεις με τον πωλητη για να του τα στειλεις μέσω paypal.
      Μου έχει τύχει και μένα. Παραγγελία του Φεβρουαρίου μου παραδόθηκε αρχες Σεπτέμβρη, αλλά ήταν χωρις tracking number.


      Even dead i will fight.
    • Διαφήμιση
    • Σας ευχαριστώ για τις συμβουλες.Αφού όμως έφτασα μέχρι εδώ θα περιμένω ακόμα μία εβδομάδα και μετά
      θα προχωρησω σε ποιο ριζοσπαστικά μέτρα.Όσο με παίρνει δηλαδη. :)