Αυτό είναι το απλό και όχι το Pro με 3/32 + finger print
Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό
-
-
Pop-up στον yeso521 σήμερα ότι έχουν διακοπές 4 ημερών και μπορεί να υπάρχουν καθυστερήσεις
-
Ο/H geomaza έγραψε:
Καλησπέρα! Να σε ρωτήσω κάτι? Πως μπορεί και πουλαει το redmi note 3 pro 32giga σε αυτη την τιμή? Είναι αρκετά μεγάλη διαφορά απο τους υπόλοιπους, banggood, vickmall, gearbest, geekbuying...
Προφανώς τον τελευταίο καιρό έχει υιοθετήσει πολύ πιο επιθετική πολιτική στις τιμές των συσκευών, θέλοντας να αξιοποιήσει διάφορα πράγματα, όπως την ανανέωση της σελίδας του, τον ντόρο που κάνει με τις χορηγίες σε εμάς εδώ (γεγονός που με εντυπωσιάζει πολύ περισσότερο από τις χαμηλές τιμές του) κτλ. Επίσης, προφανώς μελετάει και τον ανταγωνισμό και προσπαθεί να πάρει θέση στο "παιχνίδι", ειδικά με τους Έλληνες (αν έχεις παρατηρήσει το vickmall κόντευε να γίνει ο αποκλειστικός προμηθευτής της Ελλάδας και οι κοπέλες του τσάτ μόνο ελληνικά που δεν έχουν μάθει ακόμα).
Επίσης, ρίξε μια ματιά στις τιμές:
Yeso: $191-195, Vickmall: $199-209, διαφορές $8-14
Σκέψου και τι τιμές ανακοινώνει η Xiaomi όταν παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο και με τι περιθώριο κέρδους δουλεύουν τα μαγαζιά.
Ο άνθρωπος προφανώς δουλεύει με το μοντέλο "μικρότερο περιθώριο κέρδους-μεγαλύτερο πλήθος πωλήσεων", που φέρνει αύξηση πελατολογίου κτλ. Απολύτως θεμιτό, κατ' εμέ.
Πρίν λίγους μήνες, που το vickmall ήταν το πιο φθηνό αξιόπιστο κατάστημα, έβλεπα τις τιμές να ανεβοκατεβαίνουν κάθε μέρα, περί τα $5. Ρώτησα και η απάντηση που έλαβα ήταν ότι κάθε μέρα παραλαμβάνουν εμπόρευμα, με διαφορετικές τιμές χοντρικής.
Τα σχόλια δικά σας.
Σημ.: Αναφέρομαι στα δύο αυτά καταστήματα, γιατί μόνο από αυτά έχω προσωπική εμπειρία αγοράς συσκευών. -
Ο/H paf21 έγραψε:
Ο άνθρωπος είναι φοβερός. Χθες παράγγειλα το τηλέφωνο, χθες το έστειλε. Το tracking δείχνει ότι το τηλέφωνο έχει ήδη παραληφθεί από τον πελάτη. Δεν μου έχει ξανατύχει σε καμία αγορά.
Ο τύπος είναι απόλυτα πελατοκεντρικός, όπως φαίνεται. -
Ερώτηση,
ο γλυκούλης στέλνει και με singpost, ή αποκλειστικά με post nl, που θέλω να αποφύγω;
Proud member of xiaomi-miui.gr -
Ο/H paf21 έγραψε:
Το tracking δείχνει ότι το τηλέφωνο έχει ήδη [font='"']παραληφθεί [/font]από τον πελάτη. Δεν μου έχει ξανά τύχει σε καμία αγορά.
ENJOY
me, m!, mi , μη !!!!
-
-
Μάλλον σου έχει δώσει λάθος tracking number, δεν μπορεί να το έστειλε εχτές και να έχει παραληφθεί είδη, μπορείς να δώσεις tracking number ?
-
@mankap
Έχει παραληφθεί από πελάτη, σημαίνει ότι έχει παραληφθεί από τον πελάτη της courier της Κίνας πχ 4px, flytexpess, κ. τ. λ για να το μεταφέρει στην εκάστοτε singpost, postnl, honkonpost, chinapost, που θα το μεταφέρει στο εξωτερικό. Πελάτης είναι το κατάστημα. Άρα καλά το γράφει. Δώσε όμως αν μπορείς tracking number να το τσεκάρουμε. -
Ο/H NasDriver έγραψε:
Pop-up στον yeso521 σήμερα ότι έχουν διακοπές 4 ημερών και μπορεί να υπάρχουν καθυστερήσεις
-
Μάλλον της Κινέζικης Αναλήψεως!!! χαχαχα
-
Κι όμως παιδιά το έχει παραλάβει ο κούριερ. Βέβαια λόγω αργίας μάλλον θα καθυστερησει να φύγει
RS519041558NL
forums.xiaomi-miui.gr/index.php/Attachment/15113/
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Ετικέτες
-
Παρόμοια νήματα