Διαφήμιση

Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Ο/H dimitra1417 έγραψε:

      Βρέθηκε λύση ν μου κάνουν αντικατάσταση! Άλλο που ακόμα δεν έχω το κινητό.. Έχω πάρει άλλο εν τω μεταξύ από σκρουτζομαγαζο..
      Αυτή είναι η διαφορά τους, τις περισσότερες φορές θα βρεις άκρη, όταν οι άλλοι μπορεί αν σε κρεμάσουν...πραγματικά πρέπει να ήσουν άτυχη :(

      Μου είχε τύχει και εμένα λάθος αποστολή, άλλο έκανα παραγγελία και άλλο ήρθε τελικά, πέρσι τέτοια εποχή, αλλά λύση βρέθηκε :)
    • @NasDriver Δεν είναι έτσι ακριβώς το vickmall απάντησε μόνο όταν ετοίμασα την επιστολή καταγγελίας για την υποβολή μήνυσης και ανάρτηση αρνητικών σχόλια στο Ελληνικό και Ευρωπαϊκό forum. Την επιστολή την έστειλα και στον @MIUI_ART και μετά από προσπάθειες του σε προσωπικό επίπεδο και αφού τους ενημέρωσε για την επιστολή, τότε και μόνο τότε επέστρεψαν τα χρήματα, αλλά λέγοντας ότι στέλνουν και το κινητό με συγκεκριμένο Tracking Number τώρα αν αυτό δεν κοροϊδία και εξαπάτηση του αγοραστή τότε τι είναι, η @dimitra1417 έχει σε mail όλοι την αλληλογραφία μεταξύ τους.
    • Ο/H NasDriver έγραψε:

      Ξεχνάτε και το Vicknall, λίγο πιο υψηλές τιμές αλλά από τα πιο έγκυρα καταστήματα για αποστολές Ελλάδα.
      Λίγο πιο υψηλές;;; Λίγο...;;; Ε όχι το παρακάνει πάντα... Καλό χρυσό αλλά... Τσ τσ τσ..

      =============== Ιουλ 28th 2017, 10:46pm ===============

      Ο/H dimitra1417 έγραψε:

      Ο/H NasDriver έγραψε:

      Ξεχνάτε και το Vicknall, λίγο πιο υψηλές τιμές αλλά από τα πιο έγκυρα καταστήματα για αποστολές Ελλάδα.
      Εγω πάντως από το vickmall περιμένω κινητό από 20/05.. Το tracking number δεν είναι σωστό, φαίνεται ανενεργό το δέμα και ανταλλάζουμε 500 mails του στυλ είναι Αγγλία τώρα, είναι Ισπανία τώρα, θα σου έρθει όπου να ναι, ευχαριστούμε γ την υπομονή, κλπ.. Καθόλου καλή εμπειρία! X(
      Μαζί σου κοπέλα μου παθών και εγώ σε νιώθω... Μόνο που εμένα μου έχουν πει κιάλα του τύπου συγγνώμη δεν Μπίκα στο live chat αυτή την βδομάδα... Βαριόμουν κλπ κλπ ναι κι όμως... Μου το είπε...

      =============== Ιουλ 28th 2017, 10:50pm ===============

      Ο/H NasDriver έγραψε:

      Ο/H dimitra1417 έγραψε:

      Βρέθηκε λύση ν μου κάνουν αντικατάσταση! Άλλο που ακόμα δεν έχω το κινητό.. Έχω πάρει άλλο εν τω μεταξύ από σκρουτζομαγαζο..
      Αυτή είναι η διαφορά τους, τις περισσότερες φορές θα βρεις άκρη, όταν οι άλλοι μπορεί αν σε κρεμάσουν...πραγματικά πρέπει να ήσουν άτυχη :(
      Μου είχε τύχει και εμένα λάθος αποστολή, άλλο έκανα παραγγελία και άλλο ήρθε τελικά, πέρσι τέτοια εποχή, αλλά λύση βρέθηκε :)
      Αυτό είναι αλήθεια κι άλλη φορά μου κάνανε στραβή και αν και μου βγήκε η πίστη τουλάχιστον το παραδέχτηκαν και μετά από ταλεπορια βγάλαμε άκρη
    • Διαφήμιση
    • Ο/H derveni έγραψε:

      @NasDriver Δεν είναι έτσι ακριβώς το vickmall απάντησε μόνο όταν ετοίμασα την επιστολή καταγγελίας για την υποβολή μήνυσης και ανάρτηση αρνητικών σχόλια στο Ελληνικό και Ευρωπαϊκό forum. Την επιστολή την έστειλα και στον @MIUI_ART και μετά από προσπάθειες του σε προσωπικό επίπεδο και αφού τους ενημέρωσε για την επιστολή, τότε και μόνο τότε επέστρεψαν τα χρήματα, αλλά λέγοντας ότι στέλνουν και το κινητό με συγκεκριμένο Tracking Number τώρα αν αυτό δεν κοροϊδία και εξαπάτηση του αγοραστή τότε τι είναι, η @dimitra1417 έχει σε mail όλοι την αλληλογραφία μεταξύ τους.
      Δεν γνωρίζω την όλη συνομιλία και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη επί του συγκεκριμένου συμβάντος μη έχοντας όλα τα στοιχεία προς εξέταση, ούτε και έχει καμία ουσία πλέον αφού βρήκατε λύση.

      Αυτά που είπα έχουν διαπιστωθεί καθαρά από προσωπική εμπειρία αγορών και όχι από σχόλια άλλων. Όσες φορές έχω χρειαστεί υποστήριξη την έχω βρει. Είμαι ικανοποιημένος με την ως τώρα εικόνα που έχω ως πελάτης.

      Όπως εσύ δεν είσαι ικανοποιημένος και τους θεωρείς απατεώνες.

      Και οι δύο γνώμες είναι καθαρά υποκειμενικές και προσωπικές :)
    • Και εγώ από vickmall δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Και με βοηθήσανε να πάρω τα χρήματα πέρυσι όταν χάθηκαν τα πακέτα

      Redmi n3 pro
      Οι τίγρεις της οργής είναι σοφότερες από τα άλογα της μόρφωσης




    • @Matis Πόσο καιρό κράτησε η ταλαιπωρία σου και μετά από πόσα mail ?? για την συγκεκριμένη περίπτωση που μιλάμε μέχρι και video και φωτογραφίες από τον Απρίλιο η υπόθεση τρέχει, και σε λίγες μέρες Αύγουστος, πάντως σε παρόμοια περίπτωση προτρέπω τους άτυχους αγοραστές να στέλνουν mail στον πωλητή για την πρόθεση τους να υποβάλλουν μήνυση εφόσον έχουν Ευρωπαϊκή αποθήκη, γιατί τότε υπάρχει υπαρκτό πρόσωπο να έρθει αντιμέτωπος στην Ελληνική Δικαιοσύνη που θα είναι και υπόλογος, και σε ανάρτηση σχολιών με κόσμιο τρόπο στο Ευρωπαϊκό και Ελληνικά forum για την περιπέτεια τους. Επειδή υπάρχει υπαρκτό πρόσωπο για την Ευρωπαϊκή αποθήκη στην Ελλάδα είναι 100% σίγουρο ότι θα δικαιωθεί, και πέρα από την ηθική βλάβη που θα ζητάει, και η αρνητική διαφήμιση που θα προκληθεί θα είναι τεράστια με τέτοιο δεδικασμένο.

      =============== Ιουλ 28th 2017, 11:23pm ===============
      @NasDriver Δεν είναι δική μου υπόθεση αυτό απλά το έφτασα ως εδώ, από εδώ και πέρα το χειρίζεται η @dimitra1417 εγώ δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα, αλλά θα ήθελα να το είχα εγώ θα προχωρούσα σε αυτά που γράφω και να είσαι σίγουρος ότι η αποζημίωση θα ήταν αρκετή από τον εξωδικαστικό συμβιβασμό.
    • Διαφήμιση
    • Ο/H derveni έγραψε:

      @dimitra1417 εγώ δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα, αλλά θα ήθελα να το είχα εγώ θα προχωρούσα σε αυτά που γράφω και να είσαι σίγουρος ότι η αποζημίωση θα ήταν αρκετή από τον εξωδικαστικό συμβιβασμό.
      Οκ.. Αλλά επειδή ΕΓΩ το αντιμετώπισα το πρόβλημα, μην τρελαίνεσαι.. Ξερεις ότι σου έχω υποχρέωση και σ ευχαριστω που είχες ασχοληθεί τόσο στο παρελθον! Με όλη την καλή διάθεση στο λέω! Εγώ ειμαι ευχαριστημένη με την ως τώρα έκβαση.. Οποτε ολα καλά!! :)
    • Ένταξη δεν είναι τόσο τραβηγμένη η δική μου ιστορία η πρώτη φορά παρήγγειλα το Mi Max αφού πρώτα τους ρώτησα αν το έχουν μου είπαν ναι το παρήγγειλα και αφού δεν είχα κανένα νέο 2 βδομάδες μετά προσπάθησα να μιλήσω μαζί τους σημειώνεται ότι πάντα ήμουν ευγενικός πάντα.. τους ρώτησα τι γίνεται με καθησύχασαν αλλά και πάλι τπτ μετά από άλλη μια βδομάδα και αφού προσπάθησα πολλές φορές και δεν μου απαντούσαν μου το ξεφουρνισαν τελικά ότι δεν το έχουν μετά από μια βδομάδα διαπραγματεύσεις μου κάνανε full refund και περίμενα άλλες δύο βδομάδες να μπουν ξανά στον λογαριασμό μου τα λεφτά για να μπορέσω τελικά να παραγγείλω το Redmi pro από την Ευρωπαϊκή του αποθήκη που και πάλι ενώ τους ρώτησα και τους ζήτησα να μου το στείλουν με την κινεζική και σφραγισμένο μου το στείλανε ανιγμενο και με την σάπια Ρομ κατά τα άλλα αυτό ήρθε χωρίς προβλήματα απλά αν κάποιος αναρωτιέται γτ δεν κράτησαν τα λεφτά και περίμενα 2 βδομάδες μετά το refund είναι γτ redmi pro ήταν 10 ευρώ ακριβότερο απο το Mi Max και δεν δέχτηκαν να κάνουν την αλλαγή αντί να πούνε μετά από τόση ταλαιπωρία..... Και δεν μου δώσανε και εναλλακτική να τους στείλω με κάποιο τρόπο τα γάμο 10 ευρώ τους... Τώρα το θέμα μου είναι ότι παριγγιλα 3 θήκες από εκεί και κλασικά μιάμιση βδομάδα μετά μουγκοθοδωρος.. όπως καταλαβαίνεις αφού έχω ξανά καει ταράχτηκα κομμάτι.. έκανα πάλι μια βδομάδα να μπορέσω να μιλήσω μαζί τους εκεί μου είπαν το απίστευτο δεν μπήκα όλη την προηγούμενη βδομάδα στο live chat και βαριόμουν κλπ... και την επόμενη το στείλανε άλλες δύο μέρες να μου δώσουν το tracking number μια βδομάδα μετά το πακέτο φάνηκε πρώτη φορά Ολλανδία και τώρα μια βδομάδα μετά ακόμα καμία άλλη ενημέρωση.. τι κάνει Ολλανδία μια ολόκληρη βδομάδα δεν ξέρω... Αλλά περιμένω
      Έχω κιαλη πατάτα αν θέλετε με banggood... Με μπέρδεμα με το tracking number το ίδιο με της κοπελιάς ακόμη το περιμένω...
      Πφφφφ υπομονή...
    • @Matis , αυτά που λες δεν έχουν καμία σχέση με το Vickmall που ξέρω ή που ήξερα...ποτέ δεν είχαν τέτοια συμπεριφορά :(
    • Αν είσαι εσύ ο.κ τότε είναι όλα καλά, υποχρέωση και ευχαριστώ δεν χρειάζεται, αυτό θα γινόταν ούτως ή άλλως για οποιονδήποτε μέλος ένιωθε ότι δεν έχει την υποστήριξη του πωλητή, για μένα ήταν ηθική υποχρέωση αυτό.
    • Διαφήμιση
    • Αν σας ειναι γνωστα αυτα τα θεματα οπως εκανα εγω για να τελειωνω δεν κανω αγορες κ δεν ταλαιπωρουμε

      Στάλθηκε από το MI 5s μου χρησιμοποιώντας Tapatalk