Priority direct = εγγύηση..........αργό αλλά εγγύηση........από το άλλο θέμα.Ο/H Nonivlai4 έγραψε:
Παω να κάνω την παραγγελία και σαν επιλογές έχει το priority direct mail με επιπλέον κόστος 11€ και το EMS με κόστος με 15.50€! Τι να διαλέξω;;(συγγνώμη μα μέχρι τον Φεβρουάριο ψώνιζα από vickmall)
Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό
-
-
Ααα τέλεια!! Να στε καλά για την βοήθεια!!
-
-
Ο/H billfot έγραψε:
@derveni παιρνεις macbook στη μιση τιμη. Δεν ειναι θεμα καταναλωσης. Ασε που δεν παω την apple λογω νοοτροπιας...
-
-
-
-
Το θεμα ειναι οτι γραφω για απατη πωλησης, σ ενα σαιτ 22.000 μελων για το χορηγο του σαιτ κι εμεις καθομαστε και συζηταμε για aple samsung και xiaomi. Δε θα πρεπε να γινει ενα αιτημα στο gearbest? Εμενα θα με γραψουν, τους διαχειριστες ομως? Ακομα και λυση να μη βρεθει, δε θα το εκλαβουν αλλιως?
Επισης το gear δεν διαβαζει το τι του σερνουν εδω μεσα?
Φιλικα παντα προς ολους, με μονη διαθεση να βρω τη λυση που επελεξα με βαση το τις επιλογες που διαφημιζουν. -
Και εμένα αυτές τις μέρες κόλλησε ένα car mp4 player στο τελωνείο από gearbest. Είχα διαλέξει unregistered method, το είχε κανονικά και το τόνισα στα σχόλια. Με έγραψαν κανονικά και το έστειλαν registered και κόλλησε. Τώρα τους λέω σας προειδοποιησα, φταίτε εσείς και ή θα πληρώσετε ή θα σας έρθει πίσω. Μου είπαν δεν πληρώνουμε και αν έρθει πίσω θα χρεωθεί μεγαλύτερο τελωνείο εδώ. Πράγμα απίθανο με τους απατεώνες τους δικούς μας. Θα περιμένω να κλείσει δύο μήνες και θα κάνω dispute ως υπερβολική αργοπορία όπως και να έχει.Όταν δω τη λέξη "χιαομι" σταματάω να διαβάζω το μήνυμα.
-
Xiaomi mi 5x. Απο που να αγορασουμε και με ποια μεθοδο, για να ειμαστε σιγουροι ? Δυστυψως το eglobalcentral.eu δεν το εχει ακομη .....Κώστας
Xiaomi Redmi Note 7 (11.0.1 PEDMIXM) & mi Max 3 (11.0.4.0 QEDMIXM), Oneplus 8 Interstellar (12/256GB, Oxygen OS 10.5.11), Honor Magic 2 Watch, iPhone XS Max 256GB
Think different, think macuse.net -
Κοίτα στο banggood με priority line
Στάλθηκε από το Lemax X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο/H billfot έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι γραφω για απατη πωλησης, σ ενα σαιτ 22.000 μελων για το χορηγο του σαιτ κι εμεις καθομαστε και συζηταμε για aple samsung και xiaomi. Δε θα πρεπε να γινει ενα αιτημα στο gearbest? Εμενα θα με γραψουν, τους διαχειριστες ομως? Ακομα και λυση να μη βρεθει, δε θα το εκλαβουν αλλιως?
Επισης το gear δεν διαβαζει το τι του σερνουν εδω μεσα?
Φιλικα παντα προς ολους, με μονη διαθεση να βρω τη λυση που επελεξα με βαση το τις επιλογες που διαφημιζουν.
Στο φόρουμ μας υπάρχει κατάλληλο νήμα που ονομάζεται "Υποστήριξη μετά την πώληση" και εκεί μπορείς να γράψεις (στα ΑΓΓΛΙΚΑ φυσικά!) ότι παράπονο ή ερώτηση ή άλλο σχόλιο έχεις που αφορά το θέμα της υποστήριξης από το GearBest. Είναι το μοναδικό σημείο που διαβάζουν, απο καιρό εις καιρού και ενίοτε απαντάνε σε σοβαρές ερωτήσεις.
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Ετικέτες
-
Παρόμοια νήματα