Διαφήμιση

Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

    • ΟιΑφού είσαι και στην Ομάδα του Facebook, θα έχεις διαβάσει την ανακοίνωση, ότι πλέον ο όγκος των δεμάτων με eu express έχει αυξηθεί πολύ και υπάρχουν καθυστερήσεις, τις οποίες προσπαθούν να τις λύσουν σε συνεργασία με την ταχυδρομική υπηρεσία :)

      Ο/H NasDriver έγραψε:


      Προσωπικά θα περίμενα, όπως και περιμένω δικά μου δέματα :P
      Το έχω διαβάσει & ξέρω γενικά τι γίνεται .
      Απλά επειδή είναι με eu express & στην ίδια παραγγελία πάνω από 150 ευρώ την εσπασαν με 1 ημέρα διαφορά .
      Το ένα προϊόν το έχω εδώ & 1 εβδομάδα & το άλλο είναι από 31 Αυγούστου Ολλανδία κολλημένο .
      Δεν είναι φυσιολογικό & νομίζω σωστά άνοιξα ticket .
      Έχω κλείσει μήνα από την ημέρα της παραγγελίας & για eu express δεν είναι συχνό.
      Εάν προχωρούσε το tracking δεν θα άνοιγα ticket .
      Εάν δεν προχωρήσει & αυτήν την εβδομάδα
      Θα κάνω το επόμενο βήμα.
      Ο Γιάννης από την ομάδα βοηθά πολύ & είναι πολύ σημαντικό για το gearbest.
      Πήρα το 50% για το ποσό που πλήρωσα σε τελωνείο ενώ στο ticket ήταν τυπικα αυστηροί.
    • Φίλε μου έχω ακούσει για αυτήν την ομάδα, και έχω ακούσει ότι όσοι ζήτησαν την βοήθεια τους, πραγματικά τους βοήθησαν :thumbsup:
    • +1 κι απο μενα οτι οποιος βιαζεται δεν παραγγελνει απο Κινα. η επικοινωνια με τα κινεζικα μαγαζια πολλες φορες αβασταχτα δυσκολη, με ανυπαρκτα αγγλικα (παλιοτερα ακομα χειροτερα) και με αλλα να σου λεει ο ενας αλλα ο αλλος. Διαφορετικη νοοτροπια και κουλτουρα ανθρωπων στην αλλη πλευρα του πλανητη. Πουλανε οι ανθρωποι πολλες φορες πραγματα που δεν ειναι σε στοκ...κι ας λενε οτι ειναι...ετσι δουλευουν αυτοι. Οι δικοι μας οι Ελληνες, ψαχνουν το μαγαζι με τη χαμηλοτερη τιμη, τα χαμηλοτερα εξοδα αποστολης κι αν ειναι δυνατον να φτασει στα χερια μας...χθες, δεν παει ετσι. Αν ριξεις μια ματια στα σχολια δικων μας στα μαγαζια που παραγγελνουν κινητο, σημερα βαζουν την παραγγελια...αυριο το πρωι βροχη τα μηνυματα γιατι δεν εφυγε ακομα...ασε τα ρομά σχολια για κανα δωρακι, κανα καλωδιακι, καμια θηκουλα σιλικονης...Δεν εχω εμπειρια απο Gearbest, αλλα 18 χρονια και αγορες και πωλησεις ebay, paypal (απο τους πρωτους) και τα τελευταια χρονια αγορες απο aliexpress. Παντου εχει απατεωνες αλλα μεσω paypal ο πελατης στο 99% των περιπτωσεων εχει δικιο και παιρνει τα λεφτα του πισω, σε σημειο μαλιστα που οι δικοι μας το εχουν κανει συστημα και με το που αργησει κατι η κολησει καπου, full refund και μετα απο λιγες μερες και το προιον εμφανιζεται...ουτε κουβεντα βεβαια τα τιμια ελληνοπουλα να επθκοινωνησουν με τον πωλητη και να πληρωσουν εκ νεου η να επιστρεψουν το προιον. Συγνωμη για το μακροσκελεστατο post. Απλα....λιγο μπεσα κι απο τη δικα μας τη μερια βρε παιδια.

      Sent from my MI 3W using Tapatalk
    • Διαφήμιση
    • καλημέρα παιδιά ...

      Από eglobal έκανε κανένας επιστροφή κινητού λόγω βλάβης ;

      Είναι τακτικοί στο Service ;

      Ευχαριστώ ...
    • Ο/H george_1 έγραψε:

      καλημέρα παιδιά ...

      Από eglobal έκανε κανένας επιστροφή κινητού λόγω βλάβης ;

      Είναι τακτικοί στο Service ;

      Ευχαριστώ ...
      Καλημέρα φίλε μου, μέχρι τώρα δεν χρειάστηκε σε μενα ή σε άλλους που εχω παραγγείλει, όλα είναι μια χαρά, δεν ξέρω σε έτυχε σε αλλον! Τι πρόβλημα εχεις; λογισμικό ή ηλεκτρονικό θέμα; τους έγραψες mail?
    • Δεν κάνει εκκίνηση το κινητό.

      Δηλαδή πατάς το power button για να ξεκινήσει

      δεν βγάζει το miui logo και καταλήγει σε

      μαύρη οθόνη με πράσινες κάθετες γραμμές.

      Ξέρει κανείς τίποτα σχετικά;

      --- Το κινητό ήταν σφραγισμένο ---
    • Διαφήμιση
    • Ο/H balakof έγραψε:

      Ο/H NasDriver έγραψε:

      Καλό αυτό, κράτα και print screen να φαίνονται όλα και σε περίπτωση που γίνει στραβή με τελωνείο θα έχεις πάτημα ότι έκαναν λάθος αποστολή ;)
      Το έκανα όπως, επίσης, άνοιξα νέο ticket ζητώντας εξηγήσεις έχοντας επισυνάψει τα screenshots και το προηγούμενο ticket. Για να δούμε...
      Sent from my Lenovo TB-8703F using Tapatalk
      καλά, είναι απίστευτοι! Η απάντησή τους στο Ticket. Κουβέντα σχετικά με το screenshot που τους έστειλα. Ούτε σχετικά με ερώτηση γιατί δεν με ενημέρωσαν πρώτα ή εάν το κόστος αποστολής με αυτή τη μέθοδο είναι το ίδιο. Τέλος, γαργάρα το τι θα γίνει εάν περάσει από τελωνείο..., μόνο να περιμένω λίγες ημέρες το οποίο έτσι κι αλλιώς θα κάνω!

      Dear GEORGIOS,
      Many thanks for your inquiry. We sincerely apologize for the inconvenience caused.
      We are sorry that the EU EXPRESS method is unavailable for this order.
      I have checked the delivery information and your order W1708***********292 has been shipped out successfully by another available method and it is now on the way to your area.
    • @george_1 έχω ψωνίσει 2 κινητά από κει αλλά δεν παρουσίασαν πρόβλημα...
      ανέβασε καμιά φωτό με το πρόβλημα... χωρίς να είμαι ειδικός (θα απαντήσουν και οι ειδικοί υποθέτω) απ' όσα λες, μου φαίνεται hardware θέμα
      έχεις τραβήξει βίντεο με το unboxing? φαίνεται στο βίντεο ότι το άνοιξες πρώτη φορά και σου έβγαλε αυτό ώστε να αποδείξεις πέραν πάσης αμφισβήτησης ότι είναι DoA (dead on arrival)?
      αν τα έχεις κάνει αυτά, ισχυροποιείς τη θέση σου... αν όχι, τράβα τώρα φωτό/βίντεο με το πρόβλημα, περίμενε λίγο να απαντήσουν και οι μάστορε εδώ και κάνε ότι σου πουν... λογικά πρέπει να στείλεις email αναφέροντας DoA
      Ελπίζω να μην είναι χαλασμένο και αν είναι να ξεμπλέξεις σύντομα... κράτα μας ενήμερους, το έχω σε εκτίμηση το κατάστημα αλλά τώρα θα φανεί τι αξίζει.
    • Ο/H derveni έγραψε:

      Αυτό Καρντάση είναι hardware πρόβλημα.
      Ξέρω καρντάση ...

      Ούτε fastboot μπαίνει ...

      Τι να κάνουμε θα το στείλω πίσω.

      Κρίμα γιατί ήταν σφραγιστό ...
    • Καρντάση κάνε video με το πρόβλημα άνοιξε υπόθεση στο PayPal, στείλε τους μήνυμα ξανά και αποστολή του video να το δούνε ζήτησε επιστροφή χρημάτων, ζήτησε τους να το επιστρέψεις στείλε το συστημένο και αποστολή του tracking number σε αυτούς. Όλα αυτά βέβαια μετά από συνεννόηση με αυτούς, έχεις Γολγοθά μπροστά σου, υπομονή και ενημέρωσε μας τι θα σου απαντήσουν.
    • Διαφήμιση
    • thank's καρντάσια ...

      θα ενημερώσω σχετικά με την εξέλιξη του θέματος ...