Διαφήμιση

Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

    • Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

      Εχω ενα δεμα που στο τρακινκ λεει κλεισιμο απο κεντρο διαλογης μετα απο αυτο ποιες διαδικασιες ειναι ακομα μεχρι να παραλαβω

      Στάλθηκε από το LG-H840 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • RE: Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

      Ο/H kaper έγραψε:

      Εχω ενα δεμα που στο τρακινκ λεει κλεισιμο απο κεντρο διαλογης μετα απο αυτο ποιες διαδικασιες ειναι ακομα μεχρι να παραλαβω

      Στάλθηκε από το LG-H840 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
      Oταν γράψει άφιξη στα ΕΛΤΑ της περιοχής σου θα πας για παραλαβη

      Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

      Αυτο το ξερω και ευχαριστω για την απαντηση απλα ρωταω ποια σταδια υπαρχουν μετα απο αυτο...πχ τελωνειο και ολα αυτα...το γλυτωνω το τελωνειο

      Στάλθηκε από το LG-H840 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Διαφήμιση
    • Ο/H georgekanapitsas έγραψε:

      Παιδιά εγώ πάντως που πήρα δύο παραγγελίες από banggood στης 10/11/2017 ακόμα δεν έχουν φανεί Ελλάδα πρώτη φορά τόσο αργοπορία είμαι απογοητευμένος έτσι όπως πάει η κατάσταση καλά Χριστούγεννα.
      Και εγω μια παραγγελια απο Banggood με Priority 12/11/17 και δεν εχει φτασει Ελλαδα

      ΑΛΛΑ απο GearBest παραγγελια με NL Post απο 9/11/17 εχει φτασει Ελλαδα και στα Elta γραφει


      29/11/2017, 21:36:46
      ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)
      ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ

      Δεν ξερω τι φαση με το Banggood το περιμενα πιο γρηγορο, εκτως αν κανει πολυ γρηγορα στα Ελτα!
    • Τελικά μάλλον παιδιά ίσως όπωε είχε πεί και εδώ ένας συμφορουμητης ότι ξεκόλλησε το τελωνείο ίσως και λόγο Χριστουγέννων γιατί θα παραλάβουν σε λίγο καιρό πολλά δέματα και
      2 παραγγελίες που είχα από τέλη Σεπτεμβρίου είναι είδη στο κέντρο διαλογής Αττικής ...!!! Για να δούμε τι θα δούμε !! :thumbsup:
      Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις να την ζεις με εκείνον που σε αγάπησε και θυσιάστηκε για εσένα στην θέση την δικιά σου...


      Xiaomi Redmi note 12 Pro :thumbsup: s21u Γιώργος






    • Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

      Ετσι και εγω μετα απο 95 μερες προφανως τα αφησανε

      Στάλθηκε από το LG-H840 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Mου ηρθε μια τσαντουλα απ το tomtop στους 2, 5+ μηνες. Ειχα ηδη ξεκινησει επικοινωνια μαζι τους μηπως ειχαν ιδεα που ηταν η τσαντα κλπ. Απαντανε καθε 2-3 μερες... Τελικα η τσαντα ηρθε, ξηλωμενη μεσα σ ενα σημειο της φοδρας. Τους απειλησα με dispute στο paypal στο οποιο ΔΕΝ μπορω ν ανοιξω dispute!! Στις πληροφοριες γραφει για καλυψη 45 ημερων, ενω εγω ηξερα για 180 μερες απ την αποστολη! Οταν τσεκαρω τη συναλλαγη, και παταω continue, μου βγαζει κατι για λουξεμβουργο και αδυναμια για τα παρακατω. Εχει κανεις ιδεα τι συμβαινει?
      Γιατι οι μπαγλαμαδες του tomtop αρχισαν κατι για ποντους στο λογαριασμο του σαιτ και τριχες κατσαρες....
    • Διαφήμιση
    • Παιδες χρειάζομαι κάποιον επειγόντως να βοηθήσει σε μια κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με το gearbest.

      1)Αγοράζω ένα redmi note 5A στις 12/11/12017
      2)Μου στέλνουν μήνυμα(ticket) για να το στείλουν με απλή μέθοδο ή να κάνουν refund.
      (We sincerely apologize for the inconvenience and problem caused to you.
      We are so sorry that the original address is unavailable for the shipping method, we are unable to receive the tracking number for this package.
      After reviewing your case, we have 2 options to compensate you:
      1,Please kindly check the address again and give us the available one, then we will try it for you again.
      2,Change it to regular post
      We want to change the original shipping method to regular post for the whole order which will generally take approximately 10 to 25 business days for shipping to destinations.
      If there is any price difference, we will either refund it to you on your wallet after shipped out.
      We will do our best to help you and we wish to take this opportunity to apologize to you for any inconvenience caused.
      IMPORTANT NOTE: Please reply us within 2 business days. After this time frame, we will either :
      1.Send out your order without further delay according to your original address via the available shipping method
      or
      2.Cancel your order and refund in your original provided account.)
      3)Μετά την δική μου απάντηση τελικά με ενημερώνουν ότι το έστειλαν με απλή μέθοδο dhl.
      (I have checked the stock availability and I'm pleased to inform you that the items you have ordered are in stock and are now ready for shipping.
      Once your order has been shipped out we will send you a confirmation email.
      We kindly ask that you could wait a little more for the shipping information.)
      4)Μετά από έντονα παράπονα από εμένα λόγω του ότι θα μπει τελωνείο και ταυτόχρονα θα αργήσει η παράδοση μου λένε να τους στείλω την απόδειξη του τελωνείου προφανώς για να μου επιστρέψουν τα χρηματα
      (We sincerely apologize for any additional inconvenience that may cause.
      Please kindly send us the receipt or screenshoots when customes taxes happens to you.
      I will apply a compensation for you.
      Please contact us at any time if you require further assistance.)

      Και φτάνουμε στο δια ταύτα.....
      Το κινητό έφτασε σήμερα Ελλάδα!!
      1)Μπήκε τελωνείο με την DHL(70€κοστος συνολικό με ενημέρωσαν για κινητό αξίας 90€)
      2)Έχουν βάλει στο δελτίο αποστολής οι Κινέζοι λάθος στοιχεία παραλήπτη(Άσχετα εντελώς με τα πραγματικά)
      3)Στο δελτίο αποστολής αναγράφουν 2 αντικείμενα ενώ είναι 1

      Για αυτούς τους λόγους κολλάει ο εκτελωνισμος και στο τέλος θα πληρώσω και έξοδα για την χρήση της αποθήκης τους....
      Redmi Note 4 3/32 , Redmi Note 4 4/64 MTK , Mi5s Plus 4/64 , Mi5s Plus 6/128 , Mi Max 2 6/64 , Mi Note 2 4/64 , Mi Note 2 6/128 , Mi Note 3 6/64, Mi Mix 2 6/64 , Xiaomi Black Shark 6/64 , Mi 8 6/64 , Redmi Note 4/64, Redmi Note 5 4/64 , Redmi Note 5 6/64, Redmi Note 7, Redmi Note 9s 6/128 , Poco F2 Pro 6/128 , Redmi Note 9 Pro 6/64 :ugeek:
    • Ο/H Sakis Teleios έγραψε:

      Παιδες χρειάζομαι κάποιον επειγόντως να βοηθήσει σε μια κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με το gearbest.

      1)Αγοράζω ένα redmi note 5A στις 12/11/12017
      2)Μου στέλνουν μήνυμα(ticket) για να το στείλουν με απλή μέθοδο ή να κάνουν refund.
      (We sincerely apologize for the inconvenience and problem caused to you.
      We are so sorry that the original address is unavailable for the shipping method, we are unable to receive the tracking number for this package.
      After reviewing your case, we have 2 options to compensate you:
      1,Please kindly check the address again and give us the available one, then we will try it for you again.
      2,Change it to regular post
      We want to change the original shipping method to regular post for the whole order which will generally take approximately 10 to 25 business days for shipping to destinations.
      If there is any price difference, we will either refund it to you on your wallet after shipped out.
      We will do our best to help you and we wish to take this opportunity to apologize to you for any inconvenience caused.
      IMPORTANT NOTE: Please reply us within 2 business days. After this time frame, we will either :
      1.Send out your order without further delay according to your original address via the available shipping method
      or
      2.Cancel your order and refund in your original provided account.)
      3)Μετά την δική μου απάντηση τελικά με ενημερώνουν ότι το έστειλαν με απλή μέθοδο dhl.
      (I have checked the stock availability and I'm pleased to inform you that the items you have ordered are in stock and are now ready for shipping.
      Once your order has been shipped out we will send you a confirmation email.
      We kindly ask that you could wait a little more for the shipping information.)
      4)Μετά από έντονα παράπονα από εμένα λόγω του ότι θα μπει τελωνείο και ταυτόχρονα θα αργήσει η παράδοση μου λένε να τους στείλω την απόδειξη του τελωνείου προφανώς για να μου επιστρέψουν τα χρηματα
      (We sincerely apologize for any additional inconvenience that may cause.
      Please kindly send us the receipt or screenshoots when customes taxes happens to you.
      I will apply a compensation for you.
      Please contact us at any time if you require further assistance.)

      Και φτάνουμε στο δια ταύτα.....
      Το κινητό έφτασε σήμερα Ελλάδα!!
      1)Μπήκε τελωνείο με την DHL(70€κοστος συνολικό με ενημέρωσαν για κινητό αξίας 90€)
      2)Έχουν βάλει στο δελτίο αποστολής οι Κινέζοι λάθος στοιχεία παραλήπτη(Άσχετα εντελώς με τα πραγματικά)
      3)Στο δελτίο αποστολής αναγράφουν 2 αντικείμενα ενώ είναι 1

      Για αυτούς τους λόγους κολλάει ο εκτελωνισμος και στο τέλος θα πληρώσω και έξοδα για την χρήση της αποθήκης τους....
      Έχεις πληρώσει με PayPal?

      Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Ναι με paypal.
      Και το τραγικό της ιστορίας είναι ότι η συσκευή δεν είναι καν για εμένα, αλλά για μια συνάδελφο που της έκανα εξυπηρέτηση στην ουσία γιατί δεν τοχει με τα κινεζομαγαζα...
      Redmi Note 4 3/32 , Redmi Note 4 4/64 MTK , Mi5s Plus 4/64 , Mi5s Plus 6/128 , Mi Max 2 6/64 , Mi Note 2 4/64 , Mi Note 2 6/128 , Mi Note 3 6/64, Mi Mix 2 6/64 , Xiaomi Black Shark 6/64 , Mi 8 6/64 , Redmi Note 4/64, Redmi Note 5 4/64 , Redmi Note 5 6/64, Redmi Note 7, Redmi Note 9s 6/128 , Poco F2 Pro 6/128 , Redmi Note 9 Pro 6/64 :ugeek:
    • Δύσκολο φίλε ... Ας απαντήσει και κάποιος άλλος αλλά ρε συ τόσο καιρό λέμε εκτός ποια μαγαζιά είναι και τι τουλάχιστον την μέθοδο πέραν του priority direct δεν αγοράζουμε... Μακάρι να βγάλεις άκρη πάντως... :/
      Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις να την ζεις με εκείνον που σε αγάπησε και θυσιάστηκε για εσένα στην θέση την δικιά σου...


      Xiaomi Redmi note 12 Pro :thumbsup: s21u Γιώργος






    • Διαφήμιση
    • Ο/H Sakis Teleios έγραψε:

      Ναι με paypal.
      Και το τραγικό της ιστορίας είναι ότι η συσκευή δεν είναι καν για εμένα, αλλά για μια συνάδελφο που της έκανα εξυπηρέτηση στην ουσία γιατί δεν τοχει με τα κινεζομαγαζα...
      Μάλλον θα έβαλαν μέσα δελτίο αποστολής από άλλη παραγγελία. Αν έξω από το πακέτο έχει τα σωστά στοιχεία σου, τότε με εκτύπωση της παραγγελίας σου από το κατάστημα (που περιέχει και το track number) και την εκτύπωση της πληρωμής από το PayPal, λογικά θα σου το εκτελωνίσουν. Σε διαφορετική περίπτωση, σίγουρα θα σου δώσουν γραπτώς το λόγο του μη εκτελωνισμού (να αναγράφεται στο χαρτί και το track number), το πακέτο είτε θα κατασχεθεί είτε θα γυρίσει πίσω και συ πας για refund αρχικά μέσω επικοινωνίας με το κατάστημα και στο πρώτο δείγμα "δυστρόπησης", dispute στο PayPal.