και το κατέβασμα ξεκίνησε ......
Ανακοίνωση Ελληνικός οδηγός Flash Official Rom με το Mi PC Suite για όλα τα Xiaomi (ακόμα και με κλειδωμένο Bootloader)
- Οδηγός
- Xiaomi
-
-
-
παλικαρια είμαι στον γιατρό. Κοντραρουμε τον πυρετό. Με το που επιστρέψω σπίτι ενημερωνω...
-
μα, καλά, άφησες το φλασάρισμα στη μέση για έναν πυρετούλι???Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!
-
-
Άτιμο το μικρόβιο xiaomi φίλε μου... Έχεις δίκιο.
Έχει χτυπήσει τουλάχιστον 23.000 μέλη εδώ μέσα κ φαίνεται πως θα εξαπλώνεται με γοργους ρυθμούς με μορφή επιδημίας!!
Στην δουλειά μου, έχουν κολλήσει τουλάχιστον 5 το τελευταίο 3-μηνο....κ έπεται ανησυχητική συνέχεια..
Ευτυχώς λάβαν δραστικά μέτρα εκεί στο τελωνείο του Ελ Βενιζέλος, αλλά δυστυχώς είχαμε κρούσματα από φορείς του ιού μέσω Αγγλίας, που καταφέρνουν κ ξεφεύγουν του τελωνείου κ περνάνε ελεύθερα στην χώρα μας.
Δε θέλω να σκεφτώ τι θα συμβεί στην περίπτωση που μολυνθουν και άλλοι, μέσω Αγγλίας, εφόσον αδυνατουν να περιορίσουν το φαινόμενο της πανδημίας τα Ελληνικά τελωνεία!!!Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!
-
Ο/H demakhs έγραψε:
Στην δουλειά μου, έχουν κολλήσει τουλάχιστον 5 το τελευταίο 3-μηνο
-
χααχααχχα.. παλικάρια το φλασάρισμα τελείωσε. τωρα κανω τις ρυθμίσεις και στελνω φωτογραφία το κινητο
=============== Νοε 24th 2016, 12:01am ===============
τελείωσε το φλασάρισμα.. έπρεπε να διαφέρει το τωρα με το πριν του κινητού? -
Γιατί να διαφέρει, άμα δεν του κανες κ τίποτα???Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!
-
άρα όλα έγιναν σωστά μέχρι εδώ και έφτασε η στiγμή να περασω την Ελληνική Rom με τον οδηγό
Flash την Ελληνική ROM στο RedMi Note 3 PRO (Για πρώτη φορά) ??????
-
Α όντως δεν έκανες τίποτα!!!!!!
Ειχες Γράψει κάτι "παλικάρια το φλασάρισμα τελείωσε. τωρα κανω τις ρυθμίσεις", γι αυτό με αποπροσανατολισες!!!Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!
-
Ο/H trelobaganini έγραψε:
άρα όλα έγιναν σωστά
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0