
Την “ανάσα του ανταγωνισμού” από ανερχόμενα brands νιώθουν πιο έντονα - ίσως - από κάθε άλλη στιγμή στην ιστορία του κλάδου, οι βασικοί κατασκευαστές της αγοράς των smartphones. Samsung και Apple μπορεί να συνεχίζουν τον αγώνα για τις πρώτες θέσεις στην παγκόσμια λίστα με τους πιο ισχυρούς παίκτες της αγοράς, ωστόσο, οι αναλυτές παρατηρούν ότι ο μεταξύ τους ανταγωνισμός περνά σταδιακά σε δεύτερη μοίρα...
...Στην Κίνα, ωστόσο, τη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη για τα smartphones, η προσήλωση στο brand είναι πιο “χαλαρή” και οι δεσμοί που ενώνουν τον καταναλωτή με μία συγκεκριμένη μάρκα smartphone πιο άτονοι. Ως αποτέλεσμα, οι μετακινήσεις των χρηστών από ένα brand σε ένα άλλο είναι πιο δυναμικές. Σύμφωνα με την Kantar, το Μάιο του 2016 η Samsung ήλεγχε μερίδιο 9% των πωλήσεων και η Apple 20%. Από την πλευρά της, η κινεζική Huawei είχε μερίδιο 26% της αγοράς, ενώ η επίσης κινεζική Xiaomi ήλεγχε το 19%.
'Όπως φαίνεται από τα παραπάνω η Xiaomi είναι η δεύτερη δύναμη (μετά την Huawei) που κατατροπώνει τις κλασικές Samsung και Apple!
Γιάννης Ε.
ΠΗΓΗ : Sofokleousin.gr