Διαφήμιση

Γενική συζήτηση για το Redmi 3S (Land)

    • @alex42
      Αφού το πήρες απο Ελλάδα άμεση επιστροφή.
      You may think you can fly - but you better not try
    • Καλησπέρα και απο μένα στην παρέα.
      Παραγγελία του REDMI 3s απο vickmall στις 10.11.16 - το trackitonline λέει ότι σήμερα (17.10.16) έφτασε Ελλάδα !!!! (είναι δυνατόν!!!) Ευτυχώς ... I've been granted the permission to unlock my device κατά πως μου είπε η XIAOMI σε μήνυμα... Νομίζω ότι θα είμαστε έτοιμοι για παν ενδεχόμενο. Ναι;
      Redmi Note 5 (whyred)
    • Διαφήμιση
    • Ο/H Andy Kap έγραψε:

      Νομίζω ότι θα είμαστε έτοιμοι για παν ενδεχόμενο. Ναι;
      Νομίζω ότι είσαι έτοιμος.....Ναι.


    • Ο/H Andy Kap έγραψε:

      Καλησπέρα και απο μένα στην παρέα.
      Παραγγελία του REDMI 3s απο vickmall στις 10.11.16 - το trackitonline λέει ότι σήμερα (17.10.16) έφτασε Ελλάδα !!!! (είναι δυνατόν!!!) Ευτυχώς ... I've been granted the permission to unlock my device κατά πως μου είπε η XIAOMI σε μήνυμα... Νομίζω ότι θα είμαστε έτοιμοι για παν ενδεχόμενο. Ναι;
      ναι είναι.

      κάποτε είχα παραλάβει σε 8 μέρες σε νησί.

      όσο για την έγκριση για unlock, σήμερα που έκανα αίτηση για έναν κολλητό, μου ήρθε μήνυμα ότι εγκρίθηκε σε 45 λεπτά, και ας τα χουν παιγμένα οι servers τους γενικά!!!
      Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!

    • Προφανώς έχουν φάει κράξιμο στο θέμα του unlocking. Υπενθυμίζω ότι πολλές επώνυμες εταιρείες αυτό το έχουν αυτοματοποιημένο από τις σελίδες τους. Καιρός ήταν να κάνει κάτι και η Xiaomi.
      Στην τελική ας αρχίσουν να βάζουν καμία σωστή global rom με πολλές γλώσσες. Είμαι πεπεισμένος ότι οι περισσότεροι που κάνουν flash το κάνουν εξαιτίας της γλώσσας.
    • Εγώ σε xperia συμπλήρωσα μία φόρμα μέσω email και με ξεκλείδωσαν αμέσως. Ούτε tool ούτε rom official μόνο με το IME συσκευής.

      Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Διαφήμιση
    • Ειναι νέα εταιρία και λογικά αυτά θα αλλάζουν προς το καλύτερο. Εδώ εμείς σαν κοινότητα και σκοπό έχουμε την αυτοματοποίηση των οδηγών. Σκεψου αυτοί που είναι κοτζαμ εταιρία
    • Ο/H alex42 έγραψε:

      Kalispera paidia agorasa ena redmi 3s APO eliniko magazi Kai mou hrthe me kameno pixel sto kentro tis othonis sxedon Kai ena mikro simadaki sto daktiliko apotipoma pou to vlepeis an pesei fos pano to kinito to exo 2 meres auta ta eida APO to proti stigmi pou to parelava Na tous paro Kai Na tous to po h de tha vgalo akri? Sugnimi gia tous latinikous an mporei kapios Na moy pei pos allazo ti glossa giati mou exei erthei me global ROM Kai mui8 Kai de vrisko pos vazo elinika

      Ο/H alex42 έγραψε:

      το βρήκα για ελληνικά δυστυχώς παιδιά μου κάηκε ή μητρική και δε έχω υπολογιστή για καμιά 10 μέρες οπότε αναγκαστικά θα σας γράφω από redmi.. Στο θέμα μας τώρα όπως σας είπα και πρίν παρέλαβα το κινητό με ένα καμένο πίξελ και ενα σημαδακι στο δακτυλικό αποτύπωμα δε ξέρω αν έχει σημασία αλλά ήταν ελαφρός χτυπημένη ή πάνω αριστερά γωνιά της συσκευασίας και δε είχε τι ζελατίνα που βλέπουμε στα βίντεο όταν ανοίγουν το κινητό στο YouTube αλλά μία ταινία με την επωνυμία του μαγαζιού... Να το στείλω πίσω ή θα μου πούνε καμιά μουφα δικαιολογία ότι δε έχει κάτι και θα μου το ξαναγυρίσουν? Το κινητό το παρέλαβα 14/11 και τα είχε από τι στιγμή που το ανοιξα... Έχει κανένας άλλος καμένο πίξελ ή κάποιο σημαδακι από πίσω στον αισθητήρα? Να ανησυχισω μήπως έπεσα σε ελατοματικω? Συγνώμη για το μεγάλο ποστ και για τα λατινικά πριν :π καλημέρα σε όλους!!
      Για αυτό προτείνω πάντα να επιμένετε να αγοράζετε σφραγισμένα κινητά από το εργοστάσιο. Καινούργιο κινητό αγοράζουμε, καινούργιο πρέπει να παίρνουμε. Έχουμε καλομάθει τον κάθε μεταπωλητή (Κινέζο ή μη Κινέζο) να ανοίγει την συσκευασία και να μας μαγαρίζει το κινητό. Η Xiaomi είναι πλέον μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο και δεν υπάρχει περίπτωση να μην κάνουν έλεγχο ποιότητας πριν στείλουν τα κινητά στους μεταπωλητές όπως κάνουν και άλλες μεγάλες εταιρείες. Αλλωστε τώρα που υπάρχουν και Ελληνικά στην official global developer, ακόμα και όσοι δεν έχετε εμπειρία, μπορείτε πανεύκολα να έχετε την Ελληνική γλώσσα στο κινητό σας. Να το στείλεις πίσω άμεσα και να απαιτήσεις αλλαγή με καινούργιο σφραγισμένο.

      Σε κάθε περίπτωση αγοράς, γράφε τις εμπειρίες σου στο Αξιολόγηση των διαφόρων e-shops (για να μην πέσετε σε παγίδες)
    • @alex42 είμαι 99% σίγουρος ότι έχεις δικαίωμα να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών μόνο και μόνο επειδή μετάνοιωσες για την αγορά σου ( πόσο μάλλον στην περίπτωση σου ) η συσκευή σου είναι μεταχειρισμένη μην μασάς και μην αφήνεις στα λαμόγια να τους περάσει.
      Ρίξε και δω μιά ματιά www.inka.gr.
      "Διάλεξε ένα επάγγελμα που σου αρέσει και δεν θα ξαναχρειαστεί να δουλέψεις στη ζωή σου."
    • Συγνώμη παιδιά δε είδα ότι σε λάθος νήμα ξαναγραφω εδώ απλά για να σας ενημέρωση και για εσάς πήρα τηλ τι μαγαζί και μου είπαν οτι ή xiaomi δεν κάνει κάτι για 1 πίξελ μόνο από 3 και πάνω οπότε σηνεπως δε δικαιουμε αντικατάσταση με καινουργιο μου είπαν ότι σα μαγαζί ίσως να μπορούν να μου αλλάξουν οθόνη αυτοί χωρίς χρέωση.. προσωπικά δε νομίζω να μπω στη διαδικασία να το στείλω πίσω με δικά έξοδα και να μου ανοίξουν καινούργιο κινητό για ένα πίξελ.. καλή ιδέα ήταν να ζητισω τα λεφτά μου πίσω αλλά το κινητό έκανε 15 μέρες να μου έρθει και δε είχα καμία πρόσβαση στο ίντερνετ και ούτε τώρα εχω εκτός από το κινητό οπότε είναι θέμα.. έχω μετανιώσει παντός την αγορά και δε πρόκειται να ξαναπαρω από ελληνικό καταστατικά καθώς μου είπαν 3 φορές ψέματα για ποτέ θα το έχω το κινητό ουσιαστικά το παράγγειλαν από κινα και μου το πούλησαν 150 ευρώ ότι να ναι.. συγνώμη για το μεγάλο ποστ ξανα και σε λάθος τόπο απλά έπρεπε τα πω για να τα γνωρίζουν και οι επόμενοι μη τι πατήσουν... αα και το μαγαζί έλεγε και άμεση αντικατάσταση για ένα χρόνο που είναι η εγγύηση να επισιμανω κιόλας ότι μου είπαν μπορεί σα μαγαζί να μου αλλάξουν οθόνη θα με περνάν χθες νο απόγευμα να μου πουν αν γίνεται δε με πήραν ποτε...
    • Διαφήμιση
    • @alex42 Το κινητό είναι μεταχειρισμένο... Να απαιτήσεις να σου στείλουν άλλο σφραγισμένο και όχι με τις ζελατίνες Ελληνικού καταστήματος. Το ότι είχε ζελατίνα του καταστήματος πάνω στην οθόνη, παει να πει ότι το ήξεραν και στο έστειλαν με το καμένο pixel "εις γνώση τους"... Ποιός ξέρει τι έχει τραβήξει το κακόμοιρο και πόσα δρομολόγια έχει κάνει εντός Ελλάδας από "επιστροφές" μέχρι να βρεθεί ένας να το κρατήσει και έτσι να το ξεφορτωθούν.