Διαφήμιση

Γενική Συζήτηση για το Redmi Note 3 Pro International Version (Kate)

    • @aeriko7475
      Μια σύγκριση με την δική μου "κανονική" χρήση (και για να μην ανεβάζω φωτό, θα τα πω γραπτώς)...

      Χρόνος λειτουργίας: 2 ημέρες και 18 ώρες.
      SOT: 3 ώρες και 10 λεπτά.
      Μπαταρία: στο 20%

      Αν μπορώ να κάνω έναν υπολογισμό στο περίπου, αυτός θα είναι πως αν είχα άλλη μία ώρα SOT (όπως έχεις εσύ), ο χρόνος χρήσης θα είχε μειωθεί σε 2 ημέρες και 10-12 ώρες για να κατέβει η μπαταρία στο 20%.
    • Εχω ενα θεμα και θελω την βοηθεια σας.Ενα φιλοσ μου εχει το note 3 pro αγορασμενο απο γερμανο πριν ενα χρονο.Το κινητο εχει το γνωστο προβλημα οταν το παιρνουν τηλ δεν το ακουνε λογικα θα θελει ακουστικο γιατι και ενα αλλο redmi που ειχα τελικα με το ιδιο προβλημα ηθελε ακουστικο.Τον συμβουλεψα να μην το πειραξει και να το παει στον γερμανο εφοσων εχει εγγυηση.Το αποτελεσμα ειναι αφου το κρατησε 3 εβδομαδες το κινητο ο γερμανος δεν ξερω αν το πηγε στην infoquest τον ειπαν οτι εχει θεμα η πλακετα απο υγρασια και δεν γινεται.Και εγω ρωταω ειναι σοβαρα πραγματα αυτα τζαμπα εγγυηση δηλαδη εχει?Πως πρεπει να κινηθουμε?Εγω ξερω αν εχει θεμα η πλακετα το κινητο δεν ανοιγει.Δεν ξερω καν αν το πηγε στην infoquest.Και στην τελικη αν το παραλαβουμε αυριο το κινητο και το παω αλλου για φτιαξιμο και ειναι οντως το ακουστικο τι πρεπει να κανουμε μετα καταγγελια?
    • Διαφήμιση
    • Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι είδε μέσα στην συσκευή ο τεχνικός, μπορεί να μην έπεσε άμεσα στο νερό, αλλά από την άλλη έμμεσα ίσως και αν έχει πάρει υγρασία, αυτό μόνο με δεύτερη γνώμη-έλεγχο θα το διαπιστώσεις :?
    • Γενική Συζήτηση για το Redmi Note 3 Pro International Version (Kate)

      Όλα τα κινητά έχουν πλέον μέσα πάνω στην πλακέτα ένα αυτοκόλλητο, ελεγκτή υγρασίας... Που αν έχει υγρασία από λευκό γίνεται κόκκινο... Προφανώς κάτι τέτοιο παίζει... Απο την άλλη είναι κλασσική ατάκα όλων των Service στην Ελλάδα ότι τα πάντα είναι υγρασία για να μην6τα καλυβουν, ή να αναγκάζεσαι στην επόμενη αγορά να παίρνεις και το πακέτο έξτρα εγγύησης... Παντως η infoquest γενικά είναι καλή σαν service... Για εμένα αν μπορεί να το πάει από εκεί..

      Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
    • Για να καταλαβετε τι γινεται πηρα το πρωι τηλ στην infoquest και εκανε το παγονι.Μου ελεγε δεν ξερουμε τις διαδικασιεσ που εχει ο γερμανος στο service η μπορει ο γερμανος να το εστειλε οντως στην infoquest και αυτοι να εβγαλαν το πορισμα.Παντως δεν δεχοταν να δωσω serial number να το τσεκαρει.Eγω θα το παω σε κατι γατονια στην θεσσαλονικη που ξερω να το δουν το κινητο.Αν ομως αυτοι με πουν οτι δεν ειναι πλακετα φιλε και εναι κατι αλλο π.χ ακουστικο εγω μετα τι κανω με τον γερμανο?Α ρε απο κινα και μονο κινα και αν παθει κατι το φτιαχνεις μονοσ σοθ οχι μαιμου εγγυησεις και δεν το λεω μονο για γερμανο αλλα και για samsung και αλλους
    • Ο/H sifario έγραψε:

      Εχω ενα θεμα και θελω την βοηθεια σας.Ενα φιλοσ μου εχει το note 3 pro αγορασμενο απο γερμανο πριν ενα χρονο.Το κινητο εχει το γνωστο προβλημα οταν το παιρνουν τηλ δεν το ακουνε λογικα θα θελει ακουστικο γιατι και ενα αλλο redmi που ειχα τελικα με το ιδιο προβλημα ηθελε ακουστικο.Τον συμβουλεψα να μην το πειραξει και να το παει στον γερμανο εφοσων εχει εγγυηση.Το αποτελεσμα ειναι αφου το κρατησε 3 εβδομαδες το κινητο ο γερμανος δεν ξερω αν το πηγε στην infoquest τον ειπαν οτι εχει θεμα η πλακετα απο υγρασια και δεν γινεται.Και εγω ρωταω ειναι σοβαρα πραγματα αυτα τζαμπα εγγυηση δηλαδη εχει?Πως πρεπει να κινηθουμε?Εγω ξερω αν εχει θεμα η πλακετα το κινητο δεν ανοιγει.Δεν ξερω καν αν το πηγε στην infoquest.Και στην τελικη αν το παραλαβουμε αυριο το κινητο και το παω αλλου για φτιαξιμο και ειναι οντως το ακουστικο τι πρεπει να κανουμε μετα καταγγελια?
      Με την απόδειξη και χρήση εγγύησης. Τσάμπα πλήρωσε καπέλο στην τιμή 70 ευρώ τουλάχιστον.
    • Διαφήμιση
    • Αν το έχεις πάρει από κατάστημα που έχει επίσημη εμπορική συνεργασία με την Infoquest, όπως Γερμανός, Κωτσόβολος, Πλαίσιο, You, κ.λπ., η εγγύηση δεν είναι του καταστήματος (άσχετα αν σου δίνει και δική του), αλλά της Infoquest.
      Θα μπορούσατε να το είχατε πάει (κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας) στο collection point της Infoquest στην Θεσσαλονίκη (για να μην κατεβαίνατε στην Αθήνα) και θα το δεχόταν κανονικά.
      Η εγγύηση είναι ενός χρόνου. Αν δεν έχουν περάσει οι 12 μήνες, δοκιμάστε την ίδια την Infoquest.
    • Οταν αγοράστηκε το κινητό είχε εγγύηση 2 χρόνια και έγινε επέκταση ακόμα 1 ένα χρόνο από τον Γερμανό.Το θεμα νομίζω είναι ο ίδιος ο Γερμανός απ' ότι καταλαβα γιατί πρώτα το βλέπει αυτός στο δικό του service και μετά το στέλνει στην infoquest.Για να μην λέω μεγάλα λόγια δεν ξέρω στα σίγουρα αν το πήγε στην infoquest ίσως να το πήγε.Ενας τρόπος υπάρχει να πάρω το κινητό πίσω φυσικά να δουλεύει όπως δούλευε και να το σε άλλο μαγαζί για δεύτερη γνώμη.Το θέμα είναι το μετα.Πες ότι πάνε καλά και το κινητό δεν θέλει πλακετα όπως μου είπε ο Γερμανός εγώ τι να κάνω μετά καταγγελία?Τέλος πάντων μεγάλο μπλέξιμο δεν μπορώ να παρακολουθώ ποιος τελικά είδε το κινητό ο Γερμανός η infoqust
    • Έγραψα με βάση την δική μου (αλλά και ενός φίλου) εμπειρία.
      Και τα δύο κινητά, αγορασμένα από κατάστημα, παρουσίασαν καμένα πίξελ στην οθόνη σε διαφορετικό χρόνο βέβαια. Δεν το σκέφτηκα καθόλου. Ούτε Κωτσόβολοι ούτε τίποτε. Πήρα τηλέφωνο την Infoquest και το πήγα απ' ευθείας στο service της στου Ρέντη.
      Ούτε καν την απόδειξη αγοράς δεν κοίταξαν, αφού είχαν τον σειραϊκό αριθμό στην βάση τους και άλλαξαν την οθόνη σε μισή ώρα.
    • Διαφήμιση
    • Γενική Συζήτηση για το Redmi Note 3 Pro International Version (Kate)

      Και εμένα ο κουμπάρος μου.. Είχε θέμα φορτισης στο note 4x και το πήγε στο Ρέντη και σε 3 μέρες ήρθε σπίτι του courier με νέα συσκευή

      Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk