Καλημέρα σε όλους!
Δυστυχώς ανοίγω αυτό το θέμα για να κακολογήσω μια συσκευή που μέχρι πριν λίγο καιρό
διαφήμιζα παντού και σίγουρα έπεισα πολλούς να την αποκτήσουν.
Εδώ και λίγες μέρες στο μέσο της οθόνης μου και στην αριστερη πλευρά έχει δημιουργηθεί
ένα ημικύκλιο απο πορτοκαλί pixels. Δεν υπάρχει λειτουργικό πρόβλημα προς το παρόν
αλλά όπως καταλαβαίνετε ανησυχώ.
Σε επικοινωνία με την ibuygou από όπου αγοράστηκε το κινητό μια και δεν υπήρχε τότε
συμφωνία με τη merimobiles καταλήξαμε πως το κινητό πρέπει να σταλεί πίσω στην Κίνα
με ενδεχόμενη διάρκεια επισκευής πάνω από μία εβδομάδα. Αν οπότε υπολογίσουμε και το χρόνο
που χρειάζεται να μετακινηθεί από και προς την Ελλάδα μιλάμε για 3 εβδομάδες τουλάχιστον
χωρίς τη συσκευή μου.
Αυτό θα ήταν και το λιγότερο από τα προβλήματά μου μια και σε περίπτωση που είναι η οθόνη
το πρόβλημα (που είναι) μιλάμε για χρέωση του ανταλλακτικού σε μενα πέραν των εξόδων
αποστολής. Αυτό στο οποίο καταλήγουμε εν ολίγοις είναι πως η Xiaomi δεν προσφέρει καμία
εγγύηση για τα προιόντα της.
Λυπάμαι που το λέω αυτό αλλά μόλις έχασε έναν πελάτη και παράλληλα δεν έχω σκοπό να
ξαναπω καλά λόγια για τα προιόντα της.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας και μακάρι να έχω το μόνο Mi2S στην Ελλάδα που αντιμετώπισε
αυτό το πρόβλημα (μέχρι στιγμής στο πρωην miuiandroid υπάρχουν άλλες δύο περιπτώσεις).
Δυστυχώς ανοίγω αυτό το θέμα για να κακολογήσω μια συσκευή που μέχρι πριν λίγο καιρό
διαφήμιζα παντού και σίγουρα έπεισα πολλούς να την αποκτήσουν.
Εδώ και λίγες μέρες στο μέσο της οθόνης μου και στην αριστερη πλευρά έχει δημιουργηθεί
ένα ημικύκλιο απο πορτοκαλί pixels. Δεν υπάρχει λειτουργικό πρόβλημα προς το παρόν
αλλά όπως καταλαβαίνετε ανησυχώ.
Σε επικοινωνία με την ibuygou από όπου αγοράστηκε το κινητό μια και δεν υπήρχε τότε
συμφωνία με τη merimobiles καταλήξαμε πως το κινητό πρέπει να σταλεί πίσω στην Κίνα
με ενδεχόμενη διάρκεια επισκευής πάνω από μία εβδομάδα. Αν οπότε υπολογίσουμε και το χρόνο
που χρειάζεται να μετακινηθεί από και προς την Ελλάδα μιλάμε για 3 εβδομάδες τουλάχιστον
χωρίς τη συσκευή μου.
Αυτό θα ήταν και το λιγότερο από τα προβλήματά μου μια και σε περίπτωση που είναι η οθόνη
το πρόβλημα (που είναι) μιλάμε για χρέωση του ανταλλακτικού σε μενα πέραν των εξόδων
αποστολής. Αυτό στο οποίο καταλήγουμε εν ολίγοις είναι πως η Xiaomi δεν προσφέρει καμία
εγγύηση για τα προιόντα της.
Λυπάμαι που το λέω αυτό αλλά μόλις έχασε έναν πελάτη και παράλληλα δεν έχω σκοπό να
ξαναπω καλά λόγια για τα προιόντα της.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας και μακάρι να έχω το μόνο Mi2S στην Ελλάδα που αντιμετώπισε
αυτό το πρόβλημα (μέχρι στιγμής στο πρωην miuiandroid υπάρχουν άλλες δύο περιπτώσεις).