Διαφήμιση

Πρόβλημα με την οθόνη του MI2S

    • Πρόβλημα με την οθόνη του MI2S

      Καλημέρα σε όλους!

      Δυστυχώς ανοίγω αυτό το θέμα για να κακολογήσω μια συσκευή που μέχρι πριν λίγο καιρό
      διαφήμιζα παντού και σίγουρα έπεισα πολλούς να την αποκτήσουν.
      Εδώ και λίγες μέρες στο μέσο της οθόνης μου και στην αριστερη πλευρά έχει δημιουργηθεί
      ένα ημικύκλιο απο πορτοκαλί pixels. Δεν υπάρχει λειτουργικό πρόβλημα προς το παρόν
      αλλά όπως καταλαβαίνετε ανησυχώ.
      Σε επικοινωνία με την ibuygou από όπου αγοράστηκε το κινητό μια και δεν υπήρχε τότε
      συμφωνία με τη merimobiles καταλήξαμε πως το κινητό πρέπει να σταλεί πίσω στην Κίνα
      με ενδεχόμενη διάρκεια επισκευής πάνω από μία εβδομάδα. Αν οπότε υπολογίσουμε και το χρόνο
      που χρειάζεται να μετακινηθεί από και προς την Ελλάδα μιλάμε για 3 εβδομάδες τουλάχιστον
      χωρίς τη συσκευή μου.
      Αυτό θα ήταν και το λιγότερο από τα προβλήματά μου μια και σε περίπτωση που είναι η οθόνη
      το πρόβλημα (που είναι) μιλάμε για χρέωση του ανταλλακτικού σε μενα πέραν των εξόδων
      αποστολής. Αυτό στο οποίο καταλήγουμε εν ολίγοις είναι πως η Xiaomi δεν προσφέρει καμία
      εγγύηση για τα προιόντα της.
      Λυπάμαι που το λέω αυτό αλλά μόλις έχασε έναν πελάτη και παράλληλα δεν έχω σκοπό να
      ξαναπω καλά λόγια για τα προιόντα της.
      Ευχαριστώ για το χρόνο σας και μακάρι να έχω το μόνο Mi2S στην Ελλάδα που αντιμετώπισε
      αυτό το πρόβλημα (μέχρι στιγμής στο πρωην miuiandroid υπάρχουν άλλες δύο περιπτώσεις).
    • Μήπως αυτά είναι λόγια της ibuygu και όχι της Xiaomi ?
      Δεν υπάρχει πουθενά αναφορά στον κόσμο να μην γίνεται αποδεκτή η οθόνη στην εγγύηση όταν το πρόβλημα δεν είναι από ευθύνη του πελάτη.
      Εδώ δεν μιλάμε για σπάσιμο αλλά για αστοχία υλικού, και απ'ότι ξέρω η Xiaomi ούτε κατά διάνοια δεν αρνείται την αντικατάσταση ακόμη και της συσκευής.

      Τώρα ποιός κύριος είπε από το εν'λόγο κατάστημα πως η οθόνη χρεώνεται και ουσιαστικά δεν είναι μέρος της εγγύησης δεν ξέρω.
      Και φυσικά έχεις δίκιο να αγανακτείς, όπως αγανάκτησα και εγώ που το άκουσα, αλλά πιστεύω πως όλα είναι λόγια του αέρα από κάποιον ανεύθυνο.

      Εαν σου είναι εύκολο να ανεβάσεις μια φωτογραφία με το πρόβλημα να επικοινωνήσω με merimobiles & κάποιον από την Xiaomi να λάβω περισσότερες πληροφορίες, θα το εκτιμούσα.
      Γίνε και εσύ εύκολα V.I.P μέλος !



      ή επέλεξε να κάνεις μία δωρεά
      Δωρεά προς την κοινότητα (Donation)
    • Η απαντηση δοθηκε μετα απο επικοινωνια με τη Xiaomi οποτε τι να πω. Ο διαλογος εγινε με καποια Linda στην Ibuygou...



      Απο το of popular distributions εως το what do I need

      Στάλθηκε από το MI 2S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
    • Διαφήμιση
    • Το ibuygou όπως όλα τα καταστήματα που πουλάνε κινητά ας πούμε ακόμα και τα ελληνικά, δεν νομίζω να ασχολούνται και πολύ με τα ελαττωματικά κινητά. Απλά σε στέλνουν στον αντιπρόσωπο, ο οποίος με τη σειρά του αν δεν μπορεί να σε βοηθήσει το στέλνει κάπου πιο "κεντρικά". Έτσι λοιπόν η λύση είναι να επικοινωνήσεις απευθείας με την Xiaomi.
    • Συμφωνώ με αυτά που λες.
      Η απάντησή του ibuygou όμως ήταν πως μετά από επικοινωνία με τη Xiaomi
      πως θα πρέπει να πληρώσω για την οθόνη σε περίπτωση που χρειάζεται
      αντικατάσταση. Εν ολίγοις δεν αναγνωρίζουν εγγύηση και θα πρέπει να
      κλείσω ακόμα και μήνα χωρίς τηλέφωνο. Δεν ξέρω αν όντως ισχύουν τα όσα
      λέει αλλά όχι μόνο με αποθαρρύνουν από την αγορά του MI3 που είχα σκοπό
      να κάνω στο κοντινό μέλλον, αλλά και μετανιώνω για την όποια "διαφήμιση"
      έχω κάνει τους τελευταίους μήνες σε φίλους και γνωστούς που πίστεψέ με
      δεν είναι λίγοι...
    • Reignman έχω παρακολουθήσει το πρόβλημα και από το xiaomi.eu που το έχεις αναφέρει.

      Δεν πιστεύω ότι δεν θα κάνουν δεκτό το αίτημα σου από την xiaomi. Αρκεί να απευθυνθείς στην εταιρεία και όχι στο ibuygou. Επίσης, να τους αναφέρεις (αν όλα πάνει καλά) την αντιμετώπιση που είχες από το ibuygou.

      Γενικά έχω δει και άλλες τέτοιες περιπτώσεις από συσκευές που ήταν αγορασμένες από το εν λόγω κατάστημα στο παραπάνω forum (αν και λογικά οι περισσότεροι από εκεί το έχουν πάρει)
    • Το ότι παρουσίασε αυτή την ανωμαλία στην οθόνη δεν είναι πρόβλημα καταστήματος αλλά μία αστοχία υλικού που συμβαίνει σε όλες τις ετερείες.
      Τα λεγόμενα όμως του Support με το οποίο μίλησε όμως θέτω υπό αίρεση γιατί δεν είναι λογικά !
      Γίνε και εσύ εύκολα V.I.P μέλος !



      ή επέλεξε να κάνεις μία δωρεά
      Δωρεά προς την κοινότητα (Donation)
    • Διαφήμιση
    • Δεν έχω κανένα πρόβλημα να μιλήσω με τη Xiaomi αλλά ποιος ο λόγος να μου πουν ψέματα (η Ibuygou) για την επικοινωνία τους με το service της Xiaomi; Υπάρχει υποτίθεται επίσημη συνεργασία, όπως κι εδώ άλλωστε με τη merimobiles....

      Στάλθηκε από το MI 2S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
    • κανε τον κοπο και επικοινωνησε απ'ευθειας με την xiaomi
      επειδη και εγω εχω παρακολουθησει το θεμα σου στο xiaomi.eu και εχουν αναφερει και καποιοι ακομα το εν λογω προβλημα, ισως αποδειχτει οτι ειναι προβλημα καποιας παρτιδας και οχι μεμονομενο δικο σου, πραγμα που τους δινει την εντυπωση οτι το προκαλεσες εσυ αρα και δε σου καλυπτουν το ανταλλακτικο
      ελπιζω παντως η xiaomi να αναγνωρισει την εγγυηση και αποδειχτει τελικα οτι δεν εχει κακο after sales

      κρατα μας ενημερους σχετικα με τις εξελιξεις
    • Καλησπέρα σε όλους!
      Στην τελευταία επαφή που είχα με την ibuygou είχα αναφέρει πως το κινητό θα επισκευαστεί ή θα αντικατασταθεί
      αλλιώς δεν βλέπω λόγο να μπαίνω στη διαδικασία να το αποχωρίζομαι για ένα μήνα και να χρειαστεί να πληρώσω
      κιόλας. Σήμερα μου έστειλαν πάλι email στο οποίο μου αναφέρουν ότι μια και δεν έχουν βρει τί πρόβλημα υπάρχει
      δεν μπορούν να το πουν με σιγουριά. Πάντως αν δεν έχω λένε αποσυναρμολογήσει το κινητό ή δεν το έχω κάνει
      μπανάκι ΣΥΝΗΘΩΣ το καλύπτουν... Και αναρωτιέμαι τώρα εγώ.. Τους λέω πως το κινητό εμφανίζει το πρόβλημα
      στα καλά καθούμενα. Τους στέλνω φωτογραφία που απεικονίζει την οθόνη να λειτουργεί αλλά να εμφανίζει
      αυτό το κιτρίνισμα. Το ίδιο θέμα εμφανίζεται και σε άλλα MI2S οπότε τί ακριβώς με καλύπτει εμένα από το
      να μείνω χωρίς κινητό έναν ολόκληρο μήνα και μετά να μου πουν ότι είναι δικής μου υπαιτιότητας η ζημιά γιατί
      π.χ. ο Ερμής ήταν ανάδρομος... Επίσης πως γίνεται από το δεν σε καλύπτουμε να πηγαίνουμε στο συνήθως σε
      καλύπτουμε..;;; Ειλικρινά έχω αρχίσει να πιστεύω πως δεν έχει υπάρξει καμία επικοινωνία με τη Xiaomi ...
    • Γενικά όλα τα Sites που είναι συνεργάτες της XIAOMI λειτουργούν και ως ενδιάμεσοι στα θέμματα της εγκύησης.
      Αυτοί έχουν καταχωρημένα τα παραστατικά αγοράς και συνήθως κάνουν έναν πρώτο έλεγχο (Fisrt Maintenance) προτού τα στείλουν στην XIAOMI.
      Tώρα αυτά περί μη κάλυψης της οθόνης στην εγκύηση είναι εντελώς παράλογα ως ισχυρισμοί.

      Μα και φυσικά όταν ο πελάτης έχει κάνει ζημιά με δική του ευθύνη, δεν καλύπτεται.
      Αυτό είναι όμως άλλο, και άλλο είναι να ξεκόβει από την αρχή την κάλυψη της οθόνης.
      Γίνε και εσύ εύκολα V.I.P μέλος !



      ή επέλεξε να κάνεις μία δωρεά
      Δωρεά προς την κοινότητα (Donation)
    • Διαφήμιση
    • Παράλογο η όχι αναφέρθηκε δυστυχώς.
      Είχες μήπως κάποια "επίσημη" απάντηση απο τη Xiaomi στο ερώτημα που τους έκανες;
      Αν είναι να αποχωριστω το κινητό μου τόσο καιρό να ξέρω σίγουρα πως δεν θα με χρεωσουν αλλιως να κάτσω να το φτιαξω σε εναν τεχνικό αγοράζοντας ο ίδιος το εξάρτημα οποτε ερθει μια και δεν έχω κάποιο λειτουργικό πρόβλημα...

      Στάλθηκε από το MI 2S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2